Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä wt aihe on mennyt liian pitkälle

Vierailija
11.09.2014 |

Kirjoitan senkin varassa, että minut leimataan tämän vuoksi WT:ksi (and guess what, I dont care).

Tällä sivustolla on haukuttu jatkuvasti milloin mistäkin ihmisiä wt:ksi, oli se sitten IKEAsta ostetut tavarat tai se, ettei tykkää juuri sinun pitämistä vaatteista, trendeistä yms. Alunperin WT oli jotain aivan muuta, te hoette sitä joka paikkaan niin paljon, ettei se edes ole enää hauskaa tai muistuta lainkaan sitä alkuperää, josta koko haukkumasana lähti.

Minun mielestäni jos wtstä puhutaan, on ne köyhiä, narkkari juoppo yksinhuoltajia/perheitä, monine ongelmineen ja riitoineen. Ja hei, minun lapsuudessani tuollaisia kutsuttiin paskoiksi ihmisiksi/vanhemmiksi!

En vain ymmärrä, että jonkun sisustustyyli tai muu vastaava tarkoittaa sitä, että heitä on oikeus haukkua valkoiseksi roskaksi! Miten loukkaavaa edes kutsua ihmistä roskaksi, sanoisitteko noin omille lapsillenne jos he päättäisivät tulevaisuudessa sisustaa oman kotinsa kuten tahtoo, näin esimerkiksi?

And let the games begin, minun täytyy lähteä töihin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan aina olemassa, parketti vs. laminaatti, rintaruokinta, läskit, lestadiolaiset, päivähoito, vammaiset, kotiäidit. Provosoijilla on aika leveä repertuaari, mutta uutta he eivät keskusteluun tuo. Anna olla.

Vierailija
2/4 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihminen, joka kutsuu toista ihmistä roskaksi, on joko ajattelematon, tyhmä, tai ilkeä. Ainakaan hänellä ei ole sydämen sivistystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyylistä ja puuttellisesta oikeinkirjoituksesta päätellen ne, jotka täällä käyttävät muista ihmisistä tai asioista nimitystä wt, edustavat itse tuota ihmisryhmää.

Vaiko sittenkin vain purkavat katkeruuttaan siitä, että elämästä ei tullutkaan haaveiden mukainen?

Vierailija
4/4 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, kirjoitusvirhe; lisään yhden e:n  kolmanteen sanaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan