Etumus pullottaa?
Miten toisilla miehillä näkyy niin selvästi kohouma esim. gollege-housuissa tai jopa farkuissa ja toisilla ei näy mitään? Onko se vaan kalun koosta kiinni vai alushousujen mallista? Asetteleeko jotkut miehet vehkeensä tietyllä tavalla alushousuihin, jotta kohouma näkyisi huomattavan hyvin?
Kommentit (256)
No en ole kyllä koskaan mistään kuullut, että joku hauduttelisi muniaan jossain lätkävarusteissa😂
Näkishän sen nyt jo sokeakin, että ne ei ole muat, mitkä pullottaa, varsunkin jossain collareissa😅😅
Vierailija kirjoitti:
Entisajan miesten kireät uimahousut paljastivat hyvin kaluston koon ja muodot. Paluu niihin, yes!
Uimahalleissa kyllä nykyäänkin jokainen matkaa uimaan tullut mies käyttää perinteisiä uikkareita joko bokserimallina tai lahkeettomana. Ei ne mihinkään ole kadonnut paitsi jollain teineillä ja parilla faijalla, jotka on tullut vaan hengaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinäVaan36 kirjoitti:
Mun täytyy naisena kommentoida noita harmata collareita. Mun miehelle on luoja luonut vähän suuremmat leikkikalut ja noi housut on kyllä ehkä jopa hieman....en tiedä, sanoisko nolot hänen päällään. Hän tykkää käyttää paljon collareita ja väljempiä housuja muutenkin, mutta kyllähän noi harmaat on aika rivon näköset, jos on vielä löysät bokserit alla. Olen useasti kauppareissuillakin kiinnittänyt huomiota siihen, miten naispuoliset ihan oikeasti kyllä katsoo ja pitkään välillä. Kertaalleen kuullut kuinka kaksi nuorta tytsyä kiherteli toisilleen, että näitkö, kuinka iso tolla miehellä oli. Ja tulivat vielä uudelleen vastaan. Eivät siis tajunneet alkuun, että olin hänen kanssaan. Vähän aiheuttaa ehkä mustasukkaisuutta tai jotain, mutta enhän minä voi kieltää niitä käyttämästäkään. Juurikin kauppojen kirkkaissa valoissa erottuu välillä piirteet hieman ehkä liian tarkasti.
Sulla on ihan väärä asenne, ole ylpeä siitä, että sulla on mies, jota kaikki haikailee ja nauti siitä. Ihan turhaa mustasukkailla. Miehesi varmasti hyvin tietää, että miten kullin muoto paistaa ja nauttii huomiosta. Salli se hänelle, ihan samalla tavalla naiset tykkää esitellä muotojaan.
Mun siskon miehellä lähes aina tollaset housut jalassa ja paistaa todella selkeästi muna niistä. Mun mielestä on jotenkin pervoa että terskakin erottuu ihan selvästi läpi. Outoa mun mielestä esitellä munaansa tolleen.
Oiskohan siskosi jotenkin kylmää sorttia ja jättää miehensä liiaksi "huomiotta" seksiasioissa. Miehelle tekee sitten nannaa huomata saavansa sitä edes katseen verran sinulta.?! Vilkuile pois ihan estoitta, antaa pojan fantasioida.😅 Tietenkään en tiedä oletko edes nainen, mutta jos et niin selviääpä ainakin ettet homo ole kun "munat" ei kiinnosta.
Voihan olla niinkin ettei miesparka ole koskaan tullut katsoneeksi peiliin vaatteineen ja ei aavistakaan että "pervoilee" jonkun silmään. 🤔
Tiedän muutaman pariskunnan joilla on aina tapana hompsottaa miten sattuu arkivaatteiden suhteen, tissit hölskyy vapaana paitulin alla jne.. Ei minua ainakaan haittaa, yleensä eivät mitään tiukkapipoja ole silloin muutenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Hei, onko kellään vinkkiä miten katsella "salaa" ettei mies huomaa. Mulla on nimittäin niin suuri halu vilkuilla miesten etuuksia ja nolottaa aina kun jään ns. Kiinni itse teosta. Mulla on yks ystis jolla etumus juurikin löysissä pieruverkkareissa korostuu.. Pitääkö ostaa periskooppi?
Kyllä niitä tilaisuuksia tulee, pitää vain olla tarkkana ja ainahan voi vähän järjestää niitä.. 😉
N62😊
Alkukesästä ystäväni mies asenti minulle sellaista kattoon asennettavaa tuuletinvalaisinta kiinni. Siinä oli upeat näkymät silmien korkeudella, kun hän kurotteli keittiön tuolilla kattoon sitä tsydeemiä. Hänellä sellaiset löysät harmaat collarishortsit jalassa ja WAU! Enpä ole aikaisemmin edes tiennyt voivani kiinnostua mistää tuollaisesta pullotuksesta. Siinä kyllä pystyi ihan tarkasti näkemään sen muodon ja koon. Tiedä sitten oliko täysin lepotilassa, mutta ainakin samalla juteltiin ihan niitä näitä, että mitään aihetta extra pullotuksiin ei ollut. Toivon vaan, että hänen vaimonsa ei huomannut minut katselevan sitä
Kostuiko pimppa vai vaan henkisesti "kauhistelit":)?
Vierailija kirjoitti:
Alkukesästä ystäväni mies asenti minulle sellaista kattoon asennettavaa tuuletinvalaisinta kiinni. Siinä oli upeat näkymät silmien korkeudella, kun hän kurotteli keittiön tuolilla kattoon sitä tsydeemiä. Hänellä sellaiset löysät harmaat collarishortsit jalassa ja WAU! Enpä ole aikaisemmin edes tiennyt voivani kiinnostua mistää tuollaisesta pullotuksesta. Siinä kyllä pystyi ihan tarkasti näkemään sen muodon ja koon. Tiedä sitten oliko täysin lepotilassa, mutta ainakin samalla juteltiin ihan niitä näitä, että mitään aihetta extra pullotuksiin ei ollut. Toivon vaan, että hänen vaimonsa ei huomannut minut katselevan sitä
Yhä muistan kymmeniä vuosia vanhan tapahtuman kun olin työhöni kuuluvana vastaavassa hommassa kahden vanhemman naisen asunnossa. Ilmeisesti siskokset asustelivat yhdessä leskeksi jäätyään. Herttaisia naisihmisiä kumpikin.
Minulla sattui olemaan silloin jalassa aika tiukat stretch -farkut. Voi hyvä ihme sitä kiinnostuneiden katseiden määrää ja kummankin halua toimia apurina ojentelemassa jotain tarvittavaa työkalupakista.Katseen kohdetta ei tarvitse varmaan mainita..😊Kyselivät, onko jo elämä kaveri löytynyt ja kaikesta elämässä niitä näitä. (Olin silloin vähän päälle 20v, silloin sinkku vielä)
Aivan upeaa oli saada todistaa miten samaan aikaan katseessa voi olla kiinnostusta, ihailua ja joukossa jopa himoa, kaipuuta johonkin menneisyydessä😉😍
Todellakin tunsi että on haluttu!
Vierailija kirjoitti:
Collari-Keijo taas vauhdissa..
Myönnetään harmaat collarit tulee katsottua kaupassa näkee usein !
En käyttänyt teininä koskaan collareita, kun niin vaikea piilottaa herkästi keulivaa vehjettä. Farkuissa oli helpompi laittaa käsi taskuun ja kääntää yläviistoon. Kyllä nolotti, olin14v , kun mentiin äidin kanssa uimarannalla ostamaan jäätelöä. Äiti pullisteli bikineissään ja minulla pienet uikkarit ja tietenkin täys jöpötys päällä , vedin vyötärönarun niin tiukalle, ettei ainakaan sieltä pääsisi kurkkimaan, ja heppi väkisin sivulle yläviistoon, niin matala vyötärö peitti suoraan edestä näkymät. Kioskilla kaksi ikäistäni tyttöä supisivat jotain ja kikattelivat katsellessaan minua. Äiti tokaisi tytöille, että "mikä se tyttöjä noin naurattaa" .....nolotti.....onneksi eivät olleet tuttuja. Kotimatkalla edelleen olin taas jäykkänä ja äiti totesi, että varmaan pitäisi ostaa sinulle uudet uikkarit.
Vierailija kirjoitti:
En käyttänyt teininä koskaan collareita, kun niin vaikea piilottaa herkästi keulivaa vehjettä. Farkuissa oli helpompi laittaa käsi taskuun ja kääntää yläviistoon. Kyllä nolotti, olin14v , kun mentiin äidin kanssa uimarannalla ostamaan jäätelöä. Äiti pullisteli bikineissään ja minulla pienet uikkarit ja tietenkin täys jöpötys päällä , vedin vyötärönarun niin tiukalle, ettei ainakaan sieltä pääsisi kurkkimaan, ja heppi väkisin sivulle yläviistoon, niin matala vyötärö peitti suoraan edestä näkymät. Kioskilla kaksi ikäistäni tyttöä supisivat jotain ja kikattelivat katsellessaan minua. Äiti tokaisi tytöille, että "mikä se tyttöjä noin naurattaa" .....nolotti.....onneksi eivät olleet tuttuja. Kotimatkalla edelleen olin taas jäykkänä ja äiti totesi, että varmaan pitäisi ostaa sinulle uudet uikkarit.
Äitifantasioijaa ei ollakaan vähään aikaan täällä nähty. Missäs olet piileskellyt?
Itse käytän mustia housuja sen takia ettei näkyisi liikaa pullotus. Jotenkin kiusallista vaikka muuten olenkin melko tuhma ja vapautunut tapaus...
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän mustia housuja sen takia ettei näkyisi liikaa pullotus. Jotenkin kiusallista vaikka muuten olenkin melko tuhma ja vapautunut tapaus...
Ihan suotta piilottelet, ne huomaa joita kiinnostaa, muut ei. Arjen pieniä iloja, anna näkyä vaan ja osta sen värisiä housuja kuin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Katselin tässä joskus uimahallissa, kun hyvärunkoinen uimari nousi porealtaasta ja käveli kohti suihkutiloja. Uikkarit liimautuneena ihoon ja niissä erottui ihan selvä sivusuuntaan sojottava seisokki. En tahtonut saada silmiäni irti, oli se niin uljas näky.
Minä olisi halunnut nähdä, kun hän meni suihkuun ja otti ne uikkarit pois, dojoing
Miehelläni on lepotilassakin aika mittava kalu ja kyllä se sieltä pullottaa, vaikka olisi millaiset housut. Monesti naisten katse pysähtyy sitä ihmettelemään. Ja monesti sitä myös vähän silittelen jos olemme jossain kahvilassa istumassa.
Minua nolottaa myös köyttää harmaita lökäreitä siksi mustat toimii !
Onhan ne harmaat kollarit komealla miehellä hot.
Tämä ketju näyttää pullistelevan kärkeen usein.😂
Voisikohan tästä vetää johtopäätöksen että erityisesti silloin kun saa arvailla/ounastella mitä "kangas pitää piilossaan" siis laittaa mielikuvituksensa peliin niin sekös vasta saakin fantasiat laukalle!
Näin ainakin minulla miehenä käy jos vaikka naisen paitulin kankaan takana nännien kohoumat onnistun bongaamaan.. 😉👌👍
Todella moni laittaa täytettä housuihin, jotta näyttäisi pullotus isommalta