Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla tehdä lapsia kun olen lukenut kertomuksianne.

Vierailija
19.09.2014 |

Olen lukenut tätä palstaa noin 4 kk ja olen tullut siihen tulokseen että en uskalla tehdä lapsia.Ole havainnut ettei se äitinä olo ole mitään herkkua.Vielä ne synnytystarinat..apua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten hanki :) T. kahden lapsukaisen äiti

Vierailija
2/13 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kaikille ehkäisyvalistuksena av-palstan lukemista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se siitä on kiinni, niin älä sitten hanki. :D  T. yhden äiti

Vierailija
4/13 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys on kuin splatter elokuva. Veri lentää ja suolet paukkuvat ja kun pääset kotiin niin reva on rikki kuukausia jälkikäteen. :(

Kun se vauva tulee kotiin, se on ihanaa, mutta toisen kautta et saa nukkua vuoteen ja vuoden päästä se kaikki van pahenee kävelyn myötä. 

Vierailija
5/13 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Outoa. Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa äitiydestä, vielä. Synnytyksestäkin hyvät muistot vaan, vaikka kiireellinen sektio tulikin.

Vierailija
6/13 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältähän ne kokemukset kannattaa hakea kirjaimellisesti. Ne kommentovat joilla on mennyt huonosti ja jotka ovat väsyneitä elämäänsä. Miksi ihmiset tekisivät montakin lasta jos se olisi niin kamalaa? Kyllä ne hyvät puolet vievät voiton.

Vierailija
7/13 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni vanha ihminen on sanonut että se oli parasta aikaa elämässä kun lapset olivat pieniä.Varmasti tuo on totta,vaikka se ei pienten lasten kanssa aina siltä tunnukkaan.

Vierailija
8/13 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä puhua vaikka niiden tuttujen kanssa, joilla on lapsia. Täältä ei saa hyvää kuvaa mistään.

Vierailija
9/13 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kommentti. Useimmat hankkivat lapsia, koska he tuntevat siihen voimakasta tarvetta. Tämä tarve saa ihmisen ottamaan riskejä ja aietämään epämukavuutta. Jos ei itse tunne tuota tarvetta, vanhemmuudesta voi tulla tosi ikävää.

Vierailija
10/13 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisen naisen velvollisuus on synnyttää vähintään kolme lasta, muuten ihmiskunta kuolee sukupuuttoon. Sitäpaitsi nainen joka ei halua tulla äidiksi ei ole normaali. Lapset ovat elämän tarkoitus ja jos elämässäsi on muka muuta sisältöä olet sairas!

Vierailija
11/13 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus, ammatti, terve parisuhde, sektio, perhe-elämä. Minimoi riskit. Lapsi antaa paljon sisältöä elämään mitä et edes muistanut/tiennyt olevan.

Vierailija
12/13 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:00"]

Kannattaa ehkä puhua vaikka niiden tuttujen kanssa, joilla on lapsia. Täältä ei saa hyvää kuvaa mistään.

[/quote]

Yhtä siloteltua versiota saa ystäviltä mm. parisuhteista. Täällä anonyyminä vallitsee juurikin se totuus mistä ei edes ystävien kanssa puhuta.

Vierailija
13/13 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä enemmän kuin synnytyksen fyysiset kauhut pelottaa se henkinen puoli. Ilmeisesti äitiys aiheuttaa ihmisessä henkistä taantumista, niin että elämän tärkeimmäksi asiaksi nousee jonkun tyylibloggarin obsessiivinen seuraaminen ja kriittisen ajattelun kyky katoaa, mikä johtaa mustasukkaisuuteen ja yleiseen paranoiaan sekä sen tasoiseen rasismiin, että Hitleriäkin hävettäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä