Kilot kerääntyy aina naamaan!!
Tuntuu, että aina kun on tullut syötyä vähänkin epäterveellisemmin ja liikuttua vähemmän, on naama ihan pöhöttynyt. Syön aika usein suklaata ja karkkia, mutta olen normaalipainoinen...Juon erittäin paljon vettä enkä käytä paljoa suolaa... nyt on ollut jo pari kuukautta turvotus naamassa kun on makeanhimo taas palannut kuvioihin ja kaikkea makeaa tulee aina syötyä...
Muita samasta kärsiviä? Millä saatte turvotuksen laskemaan? Viljaton, sokeriton dieetti? Ihan vain kurin palautus mässäilyyn, painon lasku pari kiloa?
t. kyllästynyt turvokkipää
Kommentit (15)
Ei vehnää, ei sokeria, lisää liikuntaa
Mullakin näkyy heti, jos paino nousee parikin kiloa. Samat vaatteet mahtuu, mutta naama näyttää rumalta. Minä ratkaisen tuon ongelman laihduttamalla takaisin normaaliin painooni.
Joo, tosiaan mullakin noussut paino näkyy ainakin ekana aina naamassa... Muilla se yleensä kertyy mahaan, mulla aina päähän...
ap
Kannattaisiko vähentää tuota suklaan ja karkin syöntiä hieman? Auttaisi varmaan.
Olisiko kyseessä cushing? Itsellänikin kertyy kilot poskiin. Auttaisikohan siihen lymfa?
Sama täällä. Ihan helvetin ärsyttävää. Mieluummin ottaisin ne kilot lanteille tai vatsaan tai ihan mihin tahansa, en kasvoihin :(
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 18:12"]
Olisiko kyseessä cushing? Itsellänikin kertyy kilot poskiin. Auttaisikohan siihen lymfa?
[/quote]
iik googlailin cushing facea ja mun naama on ihan ton näkönen, posket valuu vaikka en ole ylipainoinen. Mutta toi näyttää olevan tosi harvinainen kuitenkin.. Ei ap.
Veden juonti auttaa ja nesteenpoistotabletit
Vehnäpitoiset tuotteet pöhöttää samoin kuten sokeri
Syö vähemmän