Mitä mieltä Erika Vikmanin uudesta albumista?
Se ilmestyi juuri perjantaina https://open.spotify.com/album/3QsYSDk8vAA3h2NP0yAXE8
Kommentit (34)
En kuuntele Erika Williamin kappaleita .
Mää tykkään. Ihanaa, että joku tekee tämmöistä hömppäpoppia. Sitä Sanni-eveliina-jippu-chisu-jennivartianiene-ilta-vesala voimaantumis musiikkia on jo ihan liikaa.
Jos vertaa vaikka Erikaa ja räppäri Juulia, niin Juuli on aidosti kiinnostava, ainakin hetken rohkeus hätkähdyttää. Ehkä Juuli elää niinkuin räppää, Erikasta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele Erika Williamin kappaleita .
Kuka on Erika William?
Kai tuota kuuntelee, kunnes ärsyttää ja sitten ei herätä mitään reaktiota. Erika on varmaan hyvä esiintymään lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Katsos, Vikmania kuuluu vihata, koska Dannya kuuluu vihata, koska Armi oli viaton uhri (hmmm...), joten se albumi on ihan paska, en ole kuunnellut enkä aijjjjo kuunnella!
Nyt on sisäistetty palstan mentaliteetti hyvin.
Tyrkky, joka hinkui julkisuuteen vanhan miehen, silikonitissien ja naamatäytteiden avulla. Kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Koska on samalla levy-yhtiöllä kuin Arttu Wiskari, tulee Erika soimaan kovasti ainakin Radio Suomessa.
Erika oli ennen muualla ja silloin häntä ei kyllä soitettukaan missään...
Levy on niin seksiä tihkuva että pitää säilyttää ämpärissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei herätä hirveästi tunteita. Edelleen tuntuu, että Erikan todellinen minä on jotain muuta kuin tuo tuotteistettu bimbo.
Rohkea voi olla ja seksikäs, mutta ei halvalla tavalla.
Säveltääkö tai sanoittaako Erika mitään itse?
Täysin samat fiilikset.
Keskinkertaiset kappaleet. Osassa kappaleissa on tyhmät ja huonot sanat.
Syntisten pöytä on hyvä bilebiisi, olisi vielä parempi jonkun laulajan esittämänä.
Erika W. muistetaan aina Dannyn tyttiksenä.
Tuo "kivipohjaan pudonneet" tympii minua vieläkin. Mitä sillä on tarkoitettu? Jos englantilaisittain "rock bottom" niin ei toimi suomeksi ihan suoraan käännettynä, jos tarkoitetaan vesistön pohjaa niin pitäisi olla vähintään "vajonneita" tai "uponneita".