Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävän suuri finni otsassa, puristin, mitä seuraavaksi?

Vierailija
19.09.2014 |

Kipeä, suurin koskaan otsassa komeileva finni. Oli pakko olla pipo päässä töissä, finni on kuvottava. Kotona sain vähän mätää puristettua ulos ja nyt tuo on iso punainen ällö möllö. Miten voin auttaa sen katoamista nopsaan? Koko otsaa jomottaa ihan simona.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puristele! Oon itse puristelemalla saanut finnit kasvamaan niin jäätäväksi paiseeksi, että piti käydä päivystyksessä näyttämässä :D Koita vaikka jääpalalla saada sitä vähän rauhoittumaan. Meikkiä ei mielellään päälle, kyllä se siitä äkkiä katoaa.

Vierailija
2/8 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja siis vain yhden finnin olen saanut kasvamaan paiseeksi, en monia t. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko puhdistanu? Kyl se siit hävii

Vierailija
4/8 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät siihen paksun kerroksen rasvaisinta rasvaa mitä kotoa löydät (usko pois, toimii). Desinfioi ensin.

Vierailija
5/8 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, puhdistat ja sipaiset puhtaalla vanulapulla jotain ihohuokosia sulkevaa kasvovetta ja ennen kaikkea ANNAT OLLA. Ei räpläystä.

Vierailija
6/8 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tarkoittaa siis ihan rasvaisinta kosteusvoidetta, ei mitään leivänpäällisrasvoja :D näin ihan selvennyksenä varmuudella...

Vierailija
7/8 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti! Mulla ei ole kasvovettä eikä mitään millä voi desinfioida. Jos tosta jää joku kamala arpi niin kuljen sitten lopun elämäni pipo päässä.

Puhdistin vain vedellä, ei ole siinä ollut meikkiä tänään eikä tule kyllä olemaankaan kunnes menee pois. Mulla ei ole mitään lääkerasvaa, Lumenen sensitive ja Cliniquen sitä keltaista. Mitä laitan?

Voi perkele, etten sanoisi. Ihan keskellä otsaa mokoma luodinreikä. Oon 29 ja tämä on hirvein finni koskaan. Iho vaan huonontuu sitä mukaa kun vanhenen, kiva.

Ehdin tosiaan jo puristaa varovasti, kun naamaa kiristi niin vietävästi mutta paljoa ei mönjää ulos tullut. Nyt on ihan punainen ja röpelöinen mötkäle. Hyi hitto!!!

Vierailija
8/8 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin Bacibactia tms., ettei mene pahemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän