Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvon mammat, ME teemme Aihe Vapaan. Palsta on kuollut, koska me annamme sen kuolla.

Vierailija
14.05.2008 |

Hienoissa puitteissa voi olla huono meininki ja huonoissa hieno. Vastuu on meidän!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse alan jo tottua tähän uuteen. Ainahan sitä muutosvastarintaa kuuluu olla. Olin kokemassa jo sen edellisen muutoksen ja ai miten tuntui aluksi vaikealla.

Vierailija
2/6 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalla av:lla ei koskaan ollut vastaavaa ongelmaa. Saatoin joskus roikkua täällä koko päivän jos oli harvinaista viikonloppulomaa ilman perheettä. Ei mitään ongelmaa. Nyt illalla katselin lapsen kanssa ensin yli tunnin netistä juttuja, ei päänsärkyä. Täällä jotain vartti, päätä rupesi särkemään! Taas. Mulla ei särje päätä juuri koskaan. Tämän uuden palstan julkaisusta lähtien on särkenyt joka ikinen päivä kun olen täällä yrittänyt olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan pysyä täällä. Mutta tämä väri haittaa lukemista ihan todella. En tiedä haittaako muita niin paljon, mutta mulle tulee päänsärky tästä. Ja se ärsyttää, ja siksi alan narisemaan ja marisemaan. Kyllä minä mielelläni tänne kirjottaisin, mutta ei voi tuntikausia palstailla niin kuin ennen.

Vierailija
4/6 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsäryistä en tiedä, kun en itse niitä väreistä tms saa, mutta näyttäähän tämä kehittyvän. Vihreä on tummentunut ja se kaamea vaaleankeltainen on näköjään lähtenyt pois. Pitäisi vaan saada sitä sisältöä taas!Toisaalta, jos pahimmat mankujat nyt lähtee, niin ehkä tänne saataisiin jotenkin parempiakin juttuja joskus ;-)

Vierailija
5/6 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähde täältä kulumallakaan.

Vierailija
6/6 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 7 vuoden av kokemus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi