Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

POSTI valehtelee? Muilla kokemuksia?

Vierailija
19.09.2014 |

Olen ollut tänään koko päivän himassa ja todellakin kuulolla.

Posti on netin mukaan yrittänyt tuoda pakettia klo x ja vastaanottajaa

ei ole tavoitettu. SIIS ANTEEKS MITÄ??? Kukaan ei varmaan ole käynyt

täällä, saati soittanut edes ovikelloa tai koputtanut, mutta joo "on yritetty tuoda".

On tainut tuo yrittäminen jäädä ajatuksen tasolle...

Mukavaa sitten lähteä hakemaan pakettia postista, kun on MAKSANUT KOTIINKULJETUKSESTA!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se posti valehtelee, pakettiseurannassa on nyt lukenut viikon, että toimitetaan 1-2 työpäivässä.

Viimeisin rekisteröintimerkintä on 8.12. - ei siellä kukaan tiedä, missä se paketti on.

Tietty voihan olla, että tyäpäivät ovat kuukauden ensimmäinen ja viimeinen maanatai, silloin

vielä olisi toivoa ja posti ei olisi valehdellut.

Vierailija
22/28 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina niin. Ja paketissa lukee puhelinnumero... Se on Postin nykyinen linja. Sentään piste on vain kilometrin päässä, mutta on se pitkä matka kantaa painavaa pakettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laskut tullut ajallaan. 

Ei valittamista. 

Vierailija
24/28 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole ottaneet pakettia mukaan vaan tiputtavat vaan sen kortin...kerran olin sattumalta juuri oven takana kun tuo kortti tipahti luukusta, avasin heti oven

Vierailija
25/28 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava kun posti tulee ajallaan jonnekkin. Pyydäppä kantaja joskus kahville. Valitettavasti Turussa tilanne ei ole niin hyvä. Muuttaessani n.12v sitten sain entisen asukkaan postia yli kk viedä laatikkoon merkinnällä'ei asu tässä osoitteessa'. Kaikkien vuosien aikana laatikossa on kuukausittain jonkun muunkin laskuja,kortteja tai kirjeitä-samasta taloyhtiöstä! Olen myös saanut karhuja laskuista,mitä ei ole koskaan edes tullut. Kaikki ei vaivaudu kiikuttamaan oikeaan laatikkoon luultavasti. Minulle on aivan sama vaikka posti tulisi kaksi kertaa viikossa,kunhan tulisi oikeaan laatikkoon!!!Postin tulisi palkata lukutaidon omaavia jakeluun

.Naurettavaa,että posti laajentaa vanhuspalveluun ym. Millä taidolla ja tiedolla? Hoitaisivat jakelun niin kuin parikymmentä vuotta sitten moni jakelija teki lenkkinsä polkupyörällä ja aina ajallaan! Samalla hoitivat paljon muitakin asioita.Heille ostin mielelläni aina pienenä kiitoksena joululahjan.Nykypostille en kummoista arvosanaa anna,ja jakajat ovat koulutuksestaan(?)huolimatta aivan laaduttomia verrattuna entisiin -90 luvun alkuun saakka!

Vierailija
26/28 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaitoisia jakeluun kirjoitti:

Ihan mukava kun posti tulee ajallaan jonnekkin. Pyydäppä kantaja joskus kahville. Valitettavasti Turussa tilanne ei ole niin hyvä. Muuttaessani n.12v sitten sain entisen asukkaan postia yli kk viedä laatikkoon merkinnällä'ei asu tässä osoitteessa'. Kaikkien vuosien aikana laatikossa on kuukausittain jonkun muunkin laskuja,kortteja tai kirjeitä-samasta taloyhtiöstä! Olen myös saanut karhuja laskuista,mitä ei ole koskaan edes tullut. Kaikki ei vaivaudu kiikuttamaan oikeaan laatikkoon luultavasti. Minulle on aivan sama vaikka posti tulisi kaksi kertaa viikossa,kunhan tulisi oikeaan laatikkoon!!!Postin tulisi palkata lukutaidon omaavia jakeluun

.Naurettavaa,että posti laajentaa vanhuspalveluun ym. Millä taidolla ja tiedolla? Hoitaisivat jakelun niin kuin parikymmentä vuotta sitten moni jakelija teki lenkkinsä polkupyörällä ja aina ajallaan! Samalla hoitivat paljon muitakin asioita.Heille ostin mielelläni aina pienenä kiitoksena joululahjan.Nykypostille en kummoista arvosanaa anna,ja jakajat ovat koulutuksestaan(?)huolimatta aivan laaduttomia verrattuna entisiin -90 luvun alkuun saakka!

Tai sitten vika ei ole postinjakajien älyssä, vaan siinä, että työmäärä on liian suuri henkilöä kohden, jolloin vaihtoehtona on joko tehdä kaikki viimeisen päälle, eli osa jää tekemättä tai sitten saada mahdollisimman paljon tehtyä, mutta laatu kusee. Koska epäilisin, että "vapaaehtoisista" ylitöistä ei hirveästi liksaa makseta, jolloin niitä ei viitsi erkkikään tehdä.

Vierailija
27/28 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin käynyt useasti. Viimeksi oli mitä ystävällisin tumma poika, joka hymyili ystävällisesti mutta valehteli silmät kirkkaina, että odottamani kahden paketin toimituksesta, hänellä oli kyydissä vain yksi. Lähetysseurannan mukaan molemmat paketit piti olla samassa. Seuraavana päivänä taas odottelin koko päivän iltaan asti sitä toista pakettia. Sitten huomasin illala lähetysseurannassa merkinnän, että yritetty toimittaa. Kuskilla oli tiedossa puhelinnro ja ovikoodi. 

Vierailija
28/28 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti pitäisi myydä jollekin joka osaisi jakaa postia esim. DHL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi