Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

POSTI valehtelee? Muilla kokemuksia?

Vierailija
19.09.2014 |

Olen ollut tänään koko päivän himassa ja todellakin kuulolla.

Posti on netin mukaan yrittänyt tuoda pakettia klo x ja vastaanottajaa

ei ole tavoitettu. SIIS ANTEEKS MITÄ??? Kukaan ei varmaan ole käynyt

täällä, saati soittanut edes ovikelloa tai koputtanut, mutta joo "on yritetty tuoda".

On tainut tuo yrittäminen jäädä ajatuksen tasolle...

Mukavaa sitten lähteä hakemaan pakettia postista, kun on MAKSANUT KOTIINKULJETUKSESTA!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kitise.

Vierailija
2/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajansuojalaki on vahva; POSTIn täytyy pystyä todistamaan että on yrittänyt toimittaa kotiin, pelkkä jakajan sana ei riitä. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käynyt kerran samalla tavalla, mutta en vanno että olisin kuullut ovelta koputuksen (meillä ei ole ovikello vaan koputin). Mutta toisaalta, koira alkaa rähjäämään aina, kun joku kolkuttaa, ja sen olisin varmasti kuullut....

Vierailija
4/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on perseestä. Aiheuttaa ongelmia niin yrityksille kuin kuluttajillekin nykytoimintansa puitteissa. Käytän aina matkahuoltoa jos mahdollista. Jatkossa yritän välttää paska-postia kaikin keinoin.

Vierailija
5/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se postininja, eli kyllä on mahdollista.

Vierailija
6/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän osoitteessa ole ovikoodia? Usein se on syynä sille, ettei pakettia voida toimittaa. Postinjakajilla on koodit mutta pakettipuolella ei välttämättä ole ellei se lue osoitekortissa. Itse pyydän tavaranlähettäjiä laittamaan ovikoodin osoiteriville osoitteenperään, kertaakaan ei ole paketti jäänyt tulematta millään kuljetusfirmalla tai postilla. Siis niinä kertoina kun olen ollut itse kotona.

Vierailija
7/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aina kotona ilmoitus odottamassa, jos postinkantaja on koittanut toimittaa paketin kotiini. Enhän muuten voi tietää, että oveni takana on joku käynyt, kun en ole ollut paikalla asiaa todentamassa. Oletin, että tämä on käytäntö aina.

Vierailija
8/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi sama juttu, postinkantaja ei edes soittanut ovikelloa tai mitään, vaan laittoi lapun, ettei tavottanut meitä ja lähti pois. Poikaystävä soitti postiin ja toimittivat seuraavana päivänä kotiovelle paketin :D

Vierailija
9/28 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimiehen laulu

On kello taas kaksi ja leimataan

Kellokortti sitten lajittelemaan

Hauskaa on tai vituttaa vaan

Akku on tyhjä ja kellariin

Teron kanssa mennään niin

Siellä me paskaa puhuttiin

Postin hommat on ok

Hommista pulaa ei oo

Tää on pelkkää hulabaloo

On purettu rullakot ja paperitkin

Sitten mä tauolla kahvin litkin

Vielä mä vitutuksen mielestä kitkin

On hommia paljon ja kymmeneen

Saa odottaa kunnes kotiin meen

Sitten ei muuta kuin huomiseen

Vierailija
10/28 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule postiin olet kaista

Tavaraa on monenlaista

Niin hyvältä tuntuu posti

Vierailija
11/28 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on aina kotona ilmoitus odottamassa, jos postinkantaja on koittanut toimittaa paketin kotiini. Enhän muuten voi tietää, että oveni takana on joku käynyt, kun en ole ollut paikalla asiaa todentamassa. Oletin, että tämä on käytäntö aina.

Ei käy välttämättä oven takana jos on lukittu alaovi.

Vierailija
12/28 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt vähän ymmärrystä ja talkoohenkeä toivoisin ihmisiltä. Pitäähän sitä saada posti jaettua vähemmällä henkilökunnalla ja jättää vaikka jakamatta jotta ei kuluja tulisi. Itse olisin ainakin valmis siihen että odottamani paketti myöhästyisi vaikka viikon jotta postin tj:n ei tarvitsisi kituutella 40000euron kuukausipalkalla. Pitäähän noin pätevän hessun saada vähintään se 75000e/kk.

Vierailija
13/28 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postia tosiaan jätetään tahallaan jakamatta jotta ei kuluja tulisi. Postilla on yleispalveluvelvoite josta se ei välitä, välittää vaan tj:n lompakosta. Kaiken maailman konsultteja on kyllä varaa palkata. Lieneekö Tj:n kavereita ja vetää rahat veronmaksajien kustannuksella. 30 miljoonan lajittelukoneet, jotka on vaan hidastanu hommaa ,uusi epäkäytännöllinen jakelulaukku jonka nuori inssi kehittänyt ties kuinka kalliilla ja josta jakaminen on hidasta, oikeasti tämä ruohonleikkuu on yksi postin järkevimmistä ratkaisuista vähään aikaan , joskin sekin melko pölhö.

Vierailija
14/28 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikki Helinen kirjoitti:

Kyllä nyt vähän ymmärrystä ja talkoohenkeä toivoisin ihmisiltä. Pitäähän sitä saada posti jaettua vähemmällä henkilökunnalla ja jättää vaikka jakamatta jotta ei kuluja tulisi. Itse olisin ainakin valmis siihen että odottamani paketti myöhästyisi vaikka viikon jotta postin tj:n ei tarvitsisi kituutella 40000euron kuukausipalkalla. Pitäähän noin pätevän hessun saada vähintään se 75000e/kk.

Niin. Postin toimitusjohtajaan 43 000 euron kuukausipalkka tekee 5 vuodessa hikiset 2,5 miljoonaa euroa. Saa muuten toiset 2,5 miljoonaa euroa palkkioina yms. Eli postin toimitusjohtaja saa vain hikiset 5 miljoonaa euroa tuloja postista viidessä vuodessa. Sillä summalla saa miljoonakämpän itselleen ja miljoonakämpät kaikille lapsilleen. Huom. vain viiden vuoden aikana.

Vierailija
15/28 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Meillä on käyny tuo monta kertaa. Olen ollu koko päivän kotona, yleensä vain 10 minuuttia poissa, en voi uskoa, että juuri niillä minuuteilla on muka yritetty tavoitella, huono tuuri sitten kai. Sitten tulee ilmo, että teitä on yritetty tavoitella ja paketti on postissa. Veikkaan, että on ihan yleinen linja eli eivät edes yritä tuoda pakettia, vaan vain ilmoittavat, että paketti on postissa. Säästävät. Saisikohan joku postinjakaja tän paljastaa, onko näin? Vai tuleeko potkut siitä hyvästä.

Vierailija
16/28 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maikki Helinen kirjoitti:

Niin. Postin toimitusjohtajaan 43 000 euron kuukausipalkka tekee 5 vuodessa hikiset 2,5 miljoonaa euroa. Saa muuten toiset 2,5 miljoonaa euroa palkkioina yms. Eli postin toimitusjohtaja saa vain hikiset 5 miljoonaa euroa tuloja postista viidessä vuodessa. Sillä summalla saa miljoonakämpän itselleen ja miljoonakämpät kaikille lapsilleen. Huom. vain viiden vuoden aikana.

On se härski jätkä tämä Malisen Hessu

Vierailija
17/28 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen ups:n kanssa monesti käynyt noin. Ilmoittavat että on yritetty tuoda mutta ei ole mitään kuulunut.

Vierailija
18/28 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fingerporissa oli strippi tästä postin toiminnasta.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000716111.html

Vierailija
19/28 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yritys on niin hyvä kuin sen johto. 

Vierailija
20/28 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Meillä on käyny tuo monta kertaa. Olen ollu koko päivän kotona, yleensä vain 10 minuuttia poissa, en voi uskoa, että juuri niillä minuuteilla on muka yritetty tavoitella, huono tuuri sitten kai. Sitten tulee ilmo, että teitä on yritetty tavoitella ja paketti on postissa. Veikkaan, että on ihan yleinen linja eli eivät edes yritä tuoda pakettia, vaan vain ilmoittavat, että paketti on postissa. Säästävät. Saisikohan joku postinjakaja tän paljastaa, onko näin? Vai tuleeko potkut siitä hyvästä.

ei se oo mikää yleinen linja vaa jotkut jakajat on oikeesti elämäänsä ja työhönsä kyllästyneitä örmyjä. oon asiamiespostissa töissä ja me ollaa yhestä jakajasta tehty valitus kun se tuo meille aina ison kasan näitä "tarjottuja" paketteja ja melkee kaikki asiakkaat sanoo et ei niiden ovella oo ketää käyny. muut jakajat ei tuo nii paljoo tarjottuja kun se. ollaa sille suoraaki sanottu et vois oikeesti jopa yrittää tarjota sitä pakettia asiakkaille mut se vaa on sanonu "joojoo". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi