Isä Matteon tutkimuksia
Olen ihmetellyt mihin hävisi mukava tv ohjelma????Teemalta tuli pitkään ja 02.09.2014 oli viimeinen jakso. En ole löytänyt mistään juttua jatkuuko??? Yksi parhaimpia ohjelmia mitä telkkarista tulee.
Kommentit (6)
Taisi olla viimeinen tuotantokausi juuri nyt. En tiedä ovatko tehneet tai tekemässä lisää. Tosi hyvä sarja, tykkäsin myös. Saisi tulla vaikka ihan alusta uusintana.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:27"]
Olen ihmetellyt mihin hävisi mukava tv ohjelma????Teemalta tuli pitkään ja 02.09.2014 oli viimeinen jakso. En ole löytänyt mistään juttua jatkuuko??? Yksi parhaimpia ohjelmia mitä telkkarista tulee.
[/quote]
Tuo mitä nyt tänä vuonna näytettiin oli viime vuonna vasta Italiassakin näytetty kausi. Eli niitä ei vielä ole kokonaisia kausia uusia mitä YLE voisi näyttää. Käsittääkseni sarjaa kuitenkin tehdään parhaillaankin uusia jaksoja, joten toivotaan että YLE ostaa seuraavankin kauden ja näyttää :)
Mun musitaakseni Areenan sivuilla (tai jossain, en muista missä)oli et on tulossa vielä uusia kausi joka esitetään meilläkin.
Luulin pitkään et olen ainoa joka siitä tykkää kun kukaan tuttu ei edes tienny koko sarjaa. Se on niin hurmaava, jotenkin vanhanaikaisen viaton..
Isä Matteota näyttelevä Terence Hill on syntynyt vuonna 1939 eli aika vanha mies jo! Vieläköhän kauan näyttelee. Syntynyt Venetsiassa, alunperin nimeltään Mario Girotti, kertoo Wikipedia.
Katsoin tänään 26.7. 2016 jakson ja kuka on seurannut, niin se mies, kuka kosi sitä naista, niin onko se siis petturi ja sillä vaimo ja lapsi?? Sori sekava kysymys!
Olen katsonut Isä Matteon tutkimuksia aika paljon. Sehän on tosiaan pyörinyt tv:ssä useita vuosia. Saa myös harjoitusta italian kieleen. Isä Matteon mentaliteetti on ihana. Tuollaisen miehen kun löytäisi itselleen, liekö oikeassa elämässä ketään lähellekään häntä.