Millä herkuilla varustaudut illan Vain Elämää -jaksoon?
Mä ainakin sidukalla, varmaan jotain sipsejäkin. Kyllä tätä on odotettu <3
Kommentit (25)
En aio katsoa minuuttiakaan sellaista ohjelmaa jossa koriseva jumala esiintyy.
Suklaata ja kanatortilloja, kokista! En malta oottaa!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:18"]
En aio katsoa minuuttiakaan sellaista ohjelmaa jossa koriseva jumala esiintyy.
[/quote]
No mutta hitto, en tiennytkään, että Arja on tässä uudella kaudella mukana! ;)
Rooibosta ja kaksi paahdettua leipäviipaletta päällysteineen.
Kammottava ohjelma, jos pitäisi katsoa niin pullollisella viskiä. Sitten ehkä sen kykenisi katsoa loppuunasti.
Kaukosäätimellä, jolla vaihdan kanavaa. Jos katson Vain elämää, alkaa vain vituttaa.
Minun telkkarissani on kaukosäädin, jolla voin selata jotain parempaa katsottavaa. Ja jos mitään ei löydy, niin osaan myös käyttää on/off-nappulaa. Joitakin välähdyksiä olen nähnyt edellisistä kausista eikä ole kiinnostanut silloin eikä nyt. Radiosta on myös tullut joitakin musiikkikappaleita, joissa laulajat ovat olleet niin surkeita vinkujia, että en halua kokea myötähäpeää. Enkä katsella kun aikuiset miehet itkeä pillittävät. Plääh!
Hei sä hater! Miks kommentoit tähän? Halusit päästä kertomaan, että et pidä artistista/ohjelmasta. That's fine, mut miks kaikki negatiivinen pitää aina huutaa ääneen. Parantaako se jotenki oma fiilistä tai pönkittääkö jotenki itsetuntoa, kun pääset dissaamaan muiden innolla oottamaa ohjelmaa? Mee vähä ulos, vaikutat siltä, et kaipaat sitä. :D
Ite aion ostaa pakastepizzaa! Naaaam!!
Mä en ole vielä herkkuja päättänyt. Mutta kiva kun se alkaa! Nämä ohjelman vihaajat ovat lähinnä säälittäviä, ei heihin kannata tuhlata energiaa:). Tykkäsin ekasta kaudesta tosi paljon. Viime kaudesta en niinkään, puuttuivat ne minua kiinnostavat artistit. Nyt kiinnostaa kybällä Toni Wirtanen:). Luultavasti haen pullon viiniä ja pussin juustopalloja:).
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:26"]
Kammottava ohjelma, jos pitäisi katsoa niin pullollisella viskiä. Sitten ehkä sen kykenisi katsoa loppuunasti.
[/quote]
kas kun ei pelkkää vettä ja leipää.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:32"]
Hei sä hater! Miks kommentoit tähän? Halusit päästä kertomaan, että et pidä artistista/ohjelmasta. That's fine, mut miks kaikki negatiivinen pitää aina huutaa ääneen. Parantaako se jotenki oma fiilistä tai pönkittääkö jotenki itsetuntoa, kun pääset dissaamaan muiden innolla oottamaa ohjelmaa? Mee vähä ulos, vaikutat siltä, et kaipaat sitä. :D Ite aion ostaa pakastepizzaa! Naaaam!!
[/quote]Koska Suomessa on mielipiteenvapaus ja tämä on keskustelupalsta jossa jaetaan erilaisia mielipiteitä. Jos en pidä k.o. ohjelmasta, kerron sen kyllä pyytämättäkin ihan jokaiselle joka aiheesta puhuu. Siksi.
Menen kuntosalille. Onpa kaikki sohvaperunat pois piereskelemästä silloin.
En varustaudu millään. Odotan sitä, että aletaan tehdä Vain Kuolemaa.
Ei ole varaa mitään herkkuja ostaa. Lapselle ehkä tikkari ja me aikuiset emme tarvitse mitään. Toivottavasti televisio toimii...
Hirttosilmukalla ja purkillisella barbituraatteja.
Jointti käryämään perjantain kunniaksi.
Me herkutellaan jusstoilla ja katsellaan uusi Midsomerin murhien jakso! Me haluamme nauttia illasta.
Varustaudun pitämällä töllön visusti kiinni.
Limsaa, karkkipussi ja sipsejä :3 Katsotaan kaksin äidin kanssa.
t. 16v