Miten joku ihminen voi edes muuttua niin erilaiseksi?
Nyt puhun ihan miespuolisesta (ex)ystävästä, joka oli ensimmäisen vuoden ajan niin aidon ja luotettavan olonen. Sen kanssa tuli aina turvallinen olo ja tunne, että oltaisiin tunnettu ikuisesti. Tunteitahan siinä taisi molemmille jossain vaiheessa tullakin, mutta ei ehtinyt (onneksi) mun varovaisuuden takia kehittyä ystävyyttä pidemmälle. Nyt meille tuli riita ja miehestä paljastui kuin itse paholainen. Mies pahimmassa riidan vaiheessa kehotti mua tappamaan ittensä ja kun sanoin, etten todellakaan tee niin, niin sitten puhui eri tavoista millä toivoo, että luonto hoitaa homman hänen puolestaan..
Kertokaa mulle, miten ihmeessä joku voi muuttua enkelistä täydeksi paholaiseksi?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ei hän muuttunut vaan paljasti todellisen itsensä kun hyöty sinusta loppui. Narsisti on mukava vain siihen asti kun olet samaa mieltä tai olet hyödyksi. Luulisi jo tuossa vaiheesa hälytyskellojen soineen kun tuli olo että olette aina tunteneet. Se tunne syntyy peilaamisesta kun hän heijasti sinua. Eli muutti itsensä muistuttamaan sinua.
Kieltämättä nyt jälkeenpäin mietittynä olen ollut aika naiivi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän muuttunut vaan paljasti todellisen itsensä kun hyöty sinusta loppui. Narsisti on mukava vain siihen asti kun olet samaa mieltä tai olet hyödyksi. Luulisi jo tuossa vaiheesa hälytyskellojen soineen kun tuli olo että olette aina tunteneet. Se tunne syntyy peilaamisesta kun hän heijasti sinua. Eli muutti itsensä muistuttamaan sinua.
Kieltämättä nyt jälkeenpäin mietittynä olen ollut aika naiivi.
Ap
Et ollut vaan normaali ihminen joka ei kuvitellut toisen olevan luonnevikainen. Sinulla on onnea jos nyt pääset eroon helposti.
Kuin kaverini 39v ex mies, joka meni kihloihin 1.8. uuden naisensa kanssa, kun erosta oli alle 1,5kk.