Mitä muuttaisit vuodessa 1986, jos voisit?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Oma elämäni oli tuolloin täydellistä. Olin 2-vuotias ja elämässä ei ollut huolen häivää.
Sama, paitsi että paskoin housuuni. No sekin varmaan harmitti enemmän äitiäni kuin minua.
En mitään. 86. 26.4 opin kävelemään, aloin olla vuoden vanha. Parasta aikaa oli.
Wille Rydman, se pikku kokoomuslainen nilkki!
Muuttaisin 1986 -> 2186, olis varmasti paljon kivempi maailma mihin syntyä.
Äitini voisi saada keskenmenon, jotta en syntyisi.
Äitini ja isäni eivät harrastaisi seksiä
Olin juuri päässyt armeijasta ja mietin, mitä alkaisin tekemään. Valitsisin aluksi toisen opintoalan ja ammatin ja jos en olisi siinä pärjännyt, niin valitsisin nykyisen.
Olisin alkanut jo silloin juosta maratoneja. Aloitin ne vasta 1990.
Kaikki ydinvoimalat kieltävä kansainvälinen laki voimaan heti 1.1.1986.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin Olof Palmelle, että ei kannata mennä leffaan.
Tai ainakin vaihtaa leffaa johonkin jota esitetään toisella puolen kaupunkia.
Sanoisin itselleni että "onhan se parempi että on edes joku tutkinto" on yksi surkeimmista neuvoista jonka vanhemmat voi lapselleen antaa eli vaihda alalle joka kiinnostaa heti eikä 10 vuoden ajantuhlauksen jälkeen.
ei ydinvoimalaan marssita noin vain eikä edes julkkisten puheille joten varmaan turhauttavaa kun ei juuri mitään pystyisi tekemään eikä kukaan uskoisi mitään, aika painajaismaista
Ottaisin oppia elokuvasta ja lähtisin veikkailemaan urheilutuloksia ja jos etukäteen tietäisi pääsevän -86 vuoteen niin äkkiä menneiden viikkojen lottorivit talteen :)
Tekisin pari harrastajaleffaa joista toisessa risteilyaluksen keulaportti irtoaa kovassa aallokossa ja upottaa lopulta koko laivan ja toisessa tero ristit lentelee matkustajakoneita korkeisiin taloihin jotka romahtaa.
Joko joku ottaa opikseen tai sitten ainakin saa maineen todella hyvänä ennustajana/arvaajana.
Olisin vetänyt muutamia koulukiusaajiani turpiin, silläkin uhalla, että käyttäytymisen arvosanani olisi laskenut. Minulla olisi ollut siihen valmiudet, mutta hyvä kotikasvatukseni esti minua tekemästä niin.
Henk. koht. 11v minä olisi voinut jättää juoksematta eräässä paikassa, jolloin olisi säästynyt luunmurtumalta ja eräältä löydökseltä röntgenkuvissa... tosin löydöksen vuoksi luu oli sen verran heikossa kunnossa että olisi voinut murtua sitten jossain toisessa tapaturmassa...
Minäpä olisin osallistunut Kouvola vappugospeliin (30.4.1986).
Muuttaisin ettei ikävä opettaja tule meidän luokanopettajaksi. Kiusasi minua.
Oma elämäni oli tuolloin täydellistä. Olin 2-vuotias ja elämässä ei ollut huolen häivää.