Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juna perillä Helsingissä vähän kymmenen jälkeen saako vielä siihen aikaan jostain ostettua syötävää

Vierailija
22.08.2021 |

Lentokentälle menossa, sieltä saisi mutta on sika kallista.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesassa kaikki nukkuu yheksältä. Leipiä voipaperiin ja maitoa tyhjään koskenkorvapulloon.

Näin tää nykyään menee. 10.00 menee kaikki Helsingissä kiinni. Pikaruokalat 23.00

ole sinä tollo hiljaa ja opettele edes samassa yhteydessä käyttää samaa aikamäärrettä 12/24 tunnin kelloa. klo 10 ja klo 23 on 11h heitolla, pässi.

Isot kirjaimet lauseiden alussa puuttuu. Pisteet puuttuu, kun lyhennetään sana kello > klo. 

*käyttämään

*aikamääre/ttä, ei aikamäärre

Kukas nyt olikaan tollo ja pässi? 

--eri vastaaja

Vierailija
42/45 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aladinin Snackbarejahan on joka kulmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesassa kaikki nukkuu yheksältä. Leipiä voipaperiin ja maitoa tyhjään koskenkorvapulloon.

Näin tää nykyään menee. 10.00 menee kaikki Helsingissä kiinni. Pikaruokalat 23.00

ole sinä tollo hiljaa ja opettele edes samassa yhteydessä käyttää samaa aikamäärrettä 12/24 tunnin kelloa. klo 10 ja klo 23 on 11h heitolla, pässi.

Isot kirjaimet lauseiden alussa puuttuu. Pisteet puuttuu, kun lyhennetään sana kello > klo. 

*käyttämään

*aikamääre/ttä, ei aikamäärre

Kukas nyt olikaan tollo ja pässi? 

--eri vastaaja

eri vastaaja voisi päivittää suomen kielen opintonsa tälle vuosituhannelle. kukaan enää puhu ”-mään”, nykyään vervit menee normimuodossa vaikka ”-maan/mään” onkin sallittu. Vanhoillista ilmaisua.

Kukas vai kuka eri tollo? Kukkiako aiot jaella ja kukastaa palstan?

Vierailija
44/45 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun mulle tuli nyt niin paha mieli, kun noin pääsit mua kiusaamaan. 😁

Vierailija
45/45 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun mulle tuli nyt niin paha mieli, kun noin pääsit mua kiusaamaan. 😁

korjaamaan perusvirheet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän