Nuori ja kaunis nainen mustassa kangasmaskissa on todella seksikäs
Nuori, hoikka ja kaunis nainen mustassa kangasmaskissa näyttää todella seksikkäälle kun vain silmät näkyvät kasvoista. Tulee ihan mieleen animeleffojen huippuseksikäs, mutta tappavan vaarallinen ninjasalamurhaajanainen.
Kommentit (24)
Lol siksikö nykyään jopa ruokakaupassa miehet kokoajan kuikuilee ja tulee pyytämään numeroa?
Itse olen kuvitellut että keskivartalolihava, hieman hieltä haiseva mies mustassa kangasmaskissa olisi vastustamaton kaikkien naisten mielestä.
M53
Ennen koronaa yleistä tietyissä maissa tuollainen pukeutuminen.. Mutta joo, samaa mieltä kuin aloittaja. Kun naama on peitettynä, katse keskittyy silmiin, ja kuten on sanottu "silmät ovat sielun peili"
Eipä oikeastaan, mutta en olekaan nyt sinkku. Enkä kyllä etsi naista. Maskimies ei ole kovin seksikäs, toki silmistä, hiuksista ja olemuksesta voi paljon arvella.
Ihmettelin tänään metrossa, kun suomenruotsalainen, treenatun oloinen ja kiharhiuksinen perheensä kanssa liikkuva maskimies vaikutti vähän katsovan minua. Olin tavallisessa kesämekossa ja sinisessä kertismaskissa.
Vierailija kirjoitti:
Lol siksikö nykyään jopa ruokakaupassa miehet kokoajan kuikuilee ja tulee pyytämään numeroa?
Ei höpsö, sinä olet tuollaisen naisen vastakohta ja miehet uskovat, että sinulta saa helposti vaikka ei itse olekaan mikään adonis:)
En usko, varmasti on muutakin päällä kuin pelkkä maski.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikeastaan, mutta en olekaan nyt sinkku. Enkä kyllä etsi naista. Maskimies ei ole kovin seksikäs, toki silmistä, hiuksista ja olemuksesta voi paljon arvella.
Ihmettelin tänään metrossa, kun suomenruotsalainen, treenatun oloinen ja kiharhiuksinen perheensä kanssa liikkuva maskimies vaikutti vähän katsovan minua. Olin tavallisessa kesämekossa ja sinisessä kertismaskissa.
Katseli kauhulla ja ajatteli, että onneksi vaimoni ei näytä tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei höpsö, sinä olet tuollaisen naisen vastakohta ja miehet uskovat, että sinulta saa helposti vaikka ei itse olekaan mikään adonis:)
Heh, minua lähestyy useimmiten nimenomaan ne adonikset.
Mä en ole nuori ja seksikäs, mutta ostin juuri ihanan ohuen kangasmaskin. Ihan kuin ei olisi mitään naamalla. Ei suojaa pätkääkään, mutta sehän nyt ei ole tarkoitus. Tarkoitus on täyttää minimivaatimukset joissain paikoissa.
Nuori ja kaunis nainen näyttää seksikkäältä heteromiehestä vaikka olisi pukutunut Hankkijan lippikseen, paskalta haisevaan siniseen haalariin ja Kontio-saappaisiin. Tai mustaan jätesäkkiin. Tai keltaiseen jätesäkkiin. Tai tynnyriin.
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Erityisesti kauniit silmät korostuvat maskikasvoissa. Nyt kannattaa meikata silmät kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei lähesty ja se johtuu siitä, että et ole kaunis etkä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei lähesty ja se johtuu siitä, että et ole kaunis etkä nuori.
Ottaa ilmeisesti koville, kun jotkut on?
Tuosta turhasta länkytyksestä päätellen.
Mistä tieyätää onko kaunis jos on maski?
Maskin voi laittaa naamalle myös vähän leikitellen naruilla seksikkäästi...
https://im.mtv.fi/image/8190442/landscape16_9/1024/576/1caa9848300ed2da…
Vierailija kirjoitti:
Mistä tieyätää onko kaunis jos on maski?
Silmistä sen näkee ja seksikäs kroppa on tärkein.
Naiset tuntien tämä on jonkun mustaa kangasmaskia käyttävän nuoren, hoikan naisen fantasia siitä, mitä miehet hänestä ajattelevat tällaisena maskiaikakautena. Enää ei voi pelata kasvomeikillä, niin pitää pelata maskilla.
Vielä kun tajuaisi pukeutua vallilan mustaan samettiverhoon.
Huutis