Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+ + + ENSIKOT KESKIVIIKKOON + + +

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä taaskaan ehdi kunnolla pinoutua, mutta tulin sanoo Saralle hyvää reissua ja joo, päivitän listaa!

Erma: vastaa vaan ihan normisti siihen viestiin esittelytekstillä, niin mä lisään sut sit väreineen.

Naksu: hali kamulle! Toivotaanpa että sun oireettomuus on hyhvä merkki... *bd* Mullakin muuten viime kierrossa kipeytyi tissit vasta 5pv ennen tätsää vaikka yleensä vähintään 7pv ennen. Outoa, ei voi ymmärtää!

Moolillekin halitusta! :)

Vilkutus ja halit vielä Oonalle ja muille, oiskohan huomenna töissä niin rauhallista että ehtisi teihin paneutua?! :)

Plussasäteitä piinailijoille! +++++++++++++++++++++++

Killa

ps. BB:tä tulee täälläkin katottua, mutta toivon etten viimevuotiseen koukkuun jäisi (kai toiveajattelua)... Suosikkia ja inhokkia ei vielä ole, eilen en nähnyt kaikkia esittelyjä.

Vierailija
42/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jipppii, mahtavaa ja upeeetaaa! Tosi mahtavat onnittelut sinulle plussauksesta! Siitä se lähtee :) nyt eikun masunkasvatukseen:))))

kyllä mullakin on hirvee ikävä teitä kuumeilukamut! Täällä on niin mukava tunnelma ja hulvatonta ja ihanaa porukkaa tahtoisi teidät kaikki pikaisesti o-puolelle

Paljon jaksuja vielä kuumeileville ja nyt tästä varmasti lähtee plussajuna liiikkeelle ja saadaan kaikki ihanat enskat kasvattamaan mahoja eli plussaaaaa!

miukumaukunaukuliini ja hippustus rv. 10+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lupaavasti olla koukussa tohon BB:hen..niinku viimeks kävi vaikka alussa päivittelin että kaikkee sontaa sitä teeveestä tulee....

niinpäs! Jeee BB !

Vierailija
44/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti pikaisesti tulla lukemaan vielä kuulumisia. Rinkka on jo pakattuna matkaa varten, loput mitä aamulla tarvii niin pitää sitten sen jälkeen vielä pakata.

Killa: päivitin vielä pinon tänään :)

Toivottavasti saan lukea paljon hyviä plussa uutisia palattuani :)

-Sara-Maria-

ps. BB pyörii täällä myös, sorruin vielä ottamaan kaapelikortin, joten sitä saakin tuijottaa lomalta palattua 24/7 :)

pps. mulle tulee varmaan kauheita vierotusoireita palstailusta reissun aikana, miten mä pärjään ilman teitä... Palailen parin viikon kuluttua

Vierailija
45/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja paljon plussa onnea matkalle mukaan!

Nuutti

Vierailija
46/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=104E8B] Käyn kyllä melkein päivittäin kurkkimassa, mitä teille tänne kuuluu...ja huomasin, että mooli oli plussannut:)! Onnea hirmuisesti ja onnellista odotusaikaa! [/color]

[color=BF3EFF] Ikävä teitä kyllä on ja olisi niiiiin mukavaa, jos pääsisitte pian tuonne O-puolelle kasvattelemaan masuja! Syksyisiä plussatuulahduksia ihan jokaiselle Enskalle puhaltelen *puhkuu ja puhaltaa posket pullollaan* [/color]

[color=104E8B] Hymyjä, haleja ja jaksamisia:) [/color]

[color=BF3EFF] ~ hearts; ~ Viipuli ja Pikkupikku, rv 11+2 (menkkojen mukaan jo tasan rv12 ~ ♥ ~ [/color]

[color=104E8B] PS. Tänään nähtiin miehen kanssa ultrassa oma kulta:) [/color]

Vierailija
47/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pitkästä aikaa lukemaan mitä telle kuuluu ja heti huomasin hyviä uutisia. Ihanaa Mooli :) En ole lukenut yli viikkoon näitä, joten en nyt tiedä kuinka moni muu on mahdollisesti plussannut. Kirjoittelen toiste lisää, on nyt vähän mieli maassa niin en jaksa...

Nenna

Vierailija
48/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trixie: Voimia ja jaksuja sinulle! Palstaile toki voimavarojesi mukaan!

Sara: Heipparallaa vaan ja täällä odotellaan matkailukuulumisia sinun palatessa!

Aqua: Kiitos reilusta kysymyksestä!:)

Kovasti mietityttää tämä vauva touhuilu, mahtaako tulla vielä miehen palattua taukoa, minun töitten vuoksi ja mitä se sitten tarkoittaa. Mies ei ole ollenkaan taukoilujen kannalla. On raukka joutunut elämään puutteessa ihan riittävästi;) ja haluasi nyt nautiskella ihan oikeasti vauvan tekemisestä;)

Suunnitelmissa on jutella asiat halki myös töissä etukäteen. Kuulostaa ihan hullulta, tiedän;) Meillä on reilu työporukka ja joudun jo loppuviikosta tekemään päätöksiä esimerkiksi väitöskirjan aloittamisesta ensi vuoden alussa.. ja ainakin kolme muuta projektia on työrintamalla alkamassa seuraavan neljän kuukauden kuluessa¿ Vähän tässä siis mietin, että mihin joudun ja missä se käsijarru oikeni on.;) Asiat taitavat nyt ottaa aikansa ennen kuin voin nähdä kokonaisuuksia. Kyllä se vauvakin sitten aikansa ja paikkansa löytää. Työ on kuitenkin vain työtä.

Kaikista hassuinta on se, että yhtäkkiä olen tullut epävarmaksi ihan satavarman asian kanssa. Kaikkea sitä voi ihminen itsestään oppia elämän huiskeessa!

Piinailijoille peukkuja oikein kovasti!

Ja kaikille tasapuolisesti plussatuulia, minun plussani on nyt ilmassa vielä ainakin kuukauden, että ottakaahan joku kiireesti koppi!

Onpa ihanaa, että täällä palstalla voi jakaa myös yllättävän epävarmuuden!

Viipuli, kiva kun piipahdit kertomassa ultrauutisen! Onnellista Pikkupikun odotusta teille!

nellamaija

Vierailija
49/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][b]B_fly[/b]: Kiitos tiedosta! Jospa vaikka itsekin aikanaan hankkisin sellaisen kalenterin. Minulla on ollut jo 16-vuotiaasta lähtien sellainen ¿Odottavan äidin pieni kirja¿ jonka sai ottaa ilmaiseksi perhesuunnitteluneuvolan aulasta. Niitä ei varmaan edes enää jaeta neuvoloissa? Korjatkaa joku jos olen väärässä!

[b]Trixie[/b]: Osanotto suruusi. Tottakai sinut pidetään listalla ja olet heti tervetullut takaisin kun sitä itse haluat ja saat purkaa tänne tuntojasi jos ja kun siltä tuntuu! *voimahali* jaksamiseen. Itse myös itsemurhan tehneen läheisen menettäneenä (ja myös luonnollisella tavalla kuolleita menettäneenä) tiedän, että päällimmäisenä on se kysymys: MIKSI? Siihen ei välttämättä kuitenkaan koskaan saa vastausta. Luulen kuitenkin, että vaikka kuinka pahoja asioita tapahtuisi, niin lopulta kaikella on kuitenkin tarkoituksenta, vaikka ihmismieli ei kaiken tarkoitusta pystykään välttämättä koskaan ymmärtämään... Tämän sanominen tuntuu sinusta varmasti nyt pahalta, mutta usko pois, vastoinkäymiset ja menetykset tekevät sinusta vielä vahvan ihmisen. Niin ne ovat tehneet minustakin (olen 21-vuoden ikääni mennessä saattanut hautaan oman isäni, joka kuoli 30-vuotiaana. Isän äidin, joka kuoli 62-vuotiaana. Isän isän, joka kuoli 63-vuotiaana ja kaksi ystävääni, joista toinen kuoli 17-vuotiaana ja toinen 21-vuotiaana.). Suru vie oman aikansa, eikä sitä aikaa voi etukäteen määrittää. On lupa surra niin kauan kuin surettaa, eikä koskaan pidä tai tarvitse unohtaa! Jos haluat telepaattista tukea, niin yritän kaikin keinoin sitä sinulle täällä antaa! Ja varmasti kaikki muutkin ensikot ovat tukenasi. On hyvä että jaat surusi, yksin ei kenenkään ole hyvä olla.

Tervetuloa [b]Erma[/b]!

Tuosta BB:stä... Ei tuu katottua kun en kato telkkua oikeestaan muutenkaan. Sanotaanko että ehkä 2 tuntia viikossa tulee katottua ja sillonkin mitä sattuu katseluhetkellä tulemaan tai sit katon jonku leffan.

Hyvää yötä! Jos tänne vielä joku yökyöpeli eksyy...[/color]

Vierailija
50/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellamaija: Niin, mitäs niitä kysymyksiä kiertelemään ;) sanoo utelias. Niinhän se on, että näitä työn ja perheen yhdistämiseen liittyviä kysymyksiä sitä omassakin päässä on pyörittänyt. Ja monen kaverinkin kanssa on aihe ollut kuuminta hottia aina välillä. Ja tuollainen projektikeskeinenhomma, jota ilmeisesti teet, asettaa varpisti omat paineensa. Mutta niinhän se vaan on (ja taas seuraa suoraa tekstiä, varo ;), että niitä työvuosia on enemmän kuitenkin edessä kuin hedelmällisiä vuosia, että kannattanee vauvautumista yrittää ennenmin kuin myöhemmin. Mutta päänvaiva-asioita ovat nämä tosiaan. Musta taas tuntuu, että jos joskus sen plussan saan, niin iskee varmaan joku ihme paniikki (haluanko tätä/olenko valmis/onko mies valmis/jne.), vaikka noita asioita on jo ehtinyt pähkäillä jonkin verran tässä kuumeilu/yritysaikana. Jännä on ihmismieli juu.

Jaa, pitäsköhän lopettaa tää filosofointi (oliks toi suomee :D) ja käydä untenmaille.. Heipat, enskaliinit!

Ai juu, ERMA tervetuloa!

Vierailija
51/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Mun mies täyttää pian 25-vuotta. Keksiskö joku jonkun ihanan lahjaidean? Itselläni oli mielessä joku parin päivän kylpyläloma, kun ollaan molemmat sellaisesta haaveiltu, mutta kun googletin kylpylälomia niin ovat kyllä aika pirun kalliita... Jos joku tietää HALVAN kylpyläloman niin kertokaa ihmeessä! Tai jos joku keksii jonkun vastaavan kivan jutun, mihin ei mene koko omaisuus, niin olisi kiva. Haluaisin antaa tänä vuonna sellaisen lahjan, mistä voisimme molemmat yhdessä nauttia. Eí saa ehdottaa kamasutraa, se meillä jo on! He hee! ;) IDEOITA OTETAAN VASTAAN! [/color]

Vierailija
52/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varoitus taas omanapaisuudesta... Oltiin tos miehen kans saunomas ja rupesin jutteleen noista hoidoista et millonkas niihin hakeudutaan jos ei tulosta ala vuoden loppuun ilmaantua..mies kysyi vaan et millain ne aloitetaan ja miten sit jos ei siltikään tärppää. Selitin sille kaikki alusta pitäin mitä tiedän ja se vaan kuunteli, kuunteli ja kuunteli... ei kommentoinut mitenkään, kävi suihkus ja lähti kattoon telkkua, nyt tuli tohon viereen nukkuun eikä vieläkään sano mitään asiasta, muita juttuja vaan höpisee.... minä täs itkua tuherran et jaa näinkö se nyt taas menee... Joskus oon sille adoptiosta puhunut et _jos_ käy joskus niin ettei biologista saada niin aika nihkeesti se on tohonkin suhtautunut... Kaikista eniten harmittaa ettei se puhunut enää mitään aiheesta, jäin vaan suu auki suihkuun kattoon sen perään!! järkyttykö se niin vai oliko toi jo kieltävä vastaus hoitoihin??? mä oon taas niin ulkona...

mut koitan nyt ruveta nukkuun...

Hyvää yötä kaikille

Vierailija
53/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tevi=tarvi :)

titi-uu: moikka enska kamu :)) Tosta lahjaideasta vielä rustailen jotain.. Jos teillä on s-etukortti tai plussa-kortti saa noita kylpylälomia tosi edullisesti. Me oltiin tos joku aika sitten yhes kylpylä hotellissa viikonloppu kaikkine herkkuineen niin yö oli muistaakseni jotain 30-40 euron paikkeilla, mielestäni siis tosi edullinen :) oli kyl joku kampanja juttu, mut vaikkei olis kampanjoitakaan ovat aika halpoja. Tai sit jos halvemman kaavan mukaan haluat mennä niin ostat skumppa pullon, kynttilöitä, jotain kivaa syötävää ja tuoksuvan hierontaöljyn...ja teet miehelle oiiiikein pitkän hieronnan ja " jotain" kivaa ;) Tuon testanneena voin sanoa että jopa meikäläisen " suomalainen äijä" - mies oli tyytyväinen synttärilahjaan :)

Mutta NYT nukkumaan...huomiseen!

Vierailija
54/54 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ton tunteen.. *lohtu-hali*.. ehkä paremmin kuin arvaatkaan.

Anna miehelles aikaa.. tiedän et miehes on varmasti erilainen kuin omani, mutta kokemuksesta tiedän että ajan kanssa kaikki järjestyy. Mä halusin aikoinaan NYT-HETI-asenteella hoitoihin. Tuntui, että jos ei nyt niin ei koskaan. Mies ei oikein sanonut asiasta syteen eikä saveen, olin onnellinen koska kuvitelin että hän oli mukana 100%. Jälkeenpäin hän on kertonut että kaikki tuli niin äkkiä ja vauhdilla, ettei ollut oikeesti valmis. Se selitti myös sen, miksi hän ei juuri lohdutellut mua kun kerta toisensa jälkeen tuli pettymys hoidoista.

Nii.. siis pointti oli se että usko pois, aika hoitaa asiaa.. meilläkin nyt mies ite otti asian esiin, eka kertaa yhdessä oloaikana. :)

Oma napa.. lämmöt laskee.. taas, eli tietää mitä tulee. No.. tässä vuosien mittaan tottunu pettymään.. :' (