Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+ + + ENSIKOT KESKIVIIKKOON + + +

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nopsaa vaan työnlomasta tulin kurkkaa... Hyvä, Oona, onnistuipa lopulta! ;)

Mooli-höpsö! Koita nyt vaan könytä sinne o-puolelle pikkuhiljaa, niin kuin Naksukin sanoi! Voit jättää oven auki, jos me löydettäis sinne kanssa! :)

Naksu: mä pinouduin varovaisesti tonne o-puolelle yhteen pinoon, mikähän hitto se oli nimeltään... Jotain kevyistä lapsettomista?! Äh, en muista, mutta huomaat sen pinon varmaan! Siellä oli jo pari tuttua, joten uskalsin mukaan, vaikken meitä lapsettoina vielä haluaisi ajatella. Ajattelin kuitenkin vielä jatkaa pinoutumista täälläkin eli lähinnä sillä ajatuksella tuolla l-puolella toistaiseksi, että lähinnä sellaista ahdistavienkin tuntemusten vaihtamista kaipaan, jota tällä puolella (onneksi!) on vähemmän... Sitten siellä on se " hoidon tarpeessa" -porukka, mutta kun ei noi hoidot oo vielä alkaneet, niin vähän sitä sitten vierastin, vaikka sielläkin joitain tuttuja löytyi. Tuu tonne, jos tunnet sen omaksesi! Olisi kiva lukea sielläkin tuttujen kuuluisia! :) Äläkä säkään täältä nyt ihan kokonaan häivy (paitsi o-puolelle saat mennä)!

Trixielle pahoittelut! Voi että kuulostaa ikävältä! Kyllä toi läheisen kuolema on ihan mahdottoman rankka juttu! :( Voimia!

No niin, tää piti pitää lyhyenä... :) Palailen siis illalla jos kotona ehdin koneen ääreen!

*nyt jo ihan pirteä* Killa kp 2/28-41

Vierailija
22/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saat olla täällä meidän kanssa vielä Mooli-rakas! :) Otat sit ton Naksun tosta eka parin viikon päästä kyytiin ja mut sit n 35 päivän kuluttua! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin vaan sellaista, että otan tavoitteeksi saada sen vauvelin aikaiseksi niin, että syntyisi ensi vuonna eli samana kuin Moolin vauva, niin sit ne menis kouluun samana vuonna ja voitais yhdessä itkee, että miten ne lapset nyt niin äkkiä kasvoi! ;) Höhlä mikä höhlä, mutta tällaisiakin juttuja vaan välillä tulee mieleen! :D Mulla on nyt jotenkin ihan kanss sellainen olo, kun varmaan Naksullakin, että hirvee hätä päästä ton Moolin perään! Ei tässä auta muu, kuin olla luottavainen vaan! :)

Vierailija
24/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teijän on PAKKO tulla pian o-puolelle - kenen kanssa mä muuten menen tukkimaan Stockaa??!!??

Joo, Naksu lussaa nyt ekaks ja sä sitten - sehän oli muutenkin tän syssyn soppari:=)

heippa!

-mooli

Vierailija
25/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oot jo pinoutunu o-puolelle! ;) Oli pakko kuitata, taitaa sulla siellä takaraivossa olla tieto että sinne oot menossa - niin sitä pitää! ;D Mä kävin just äsken kyselemässä lupaa liittyä noihin " hoidokkeihin" (eikös ne niin itseään nimitä?) kun kuitenkin ne hoidot on parin kk:n päästä edessä... Mut oon kyl kans kattellu sitä Kevyesti lapsettomia, voishan sekin oikee pinkka vielä olla... Joo, kyllä alkaa paniikki oleen, eihän me voida eri pinoihin kuulua! Paniikki iskee, nyt on OIKEESTI päästävä moolin matkaan!

Vierailija
26/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoksia kaikille tuesta. Sen verran on pakko kertoa ku töitä pitää tehdä vaikka on kuinka raskasta ja satuin netistä lukeen yhtä julkaisua..

JOS TUNTUU PAHALTA ÄLKÄÄ LUKEKO ENEMPÄÄ!!!!

Lauantaina täällä vietettiin venetsialaisia. Ne sujuivat ihan hyvin kunnes lauantai yönä klo 01.24 sain puhelin soiton äidiltä että minun serkku. Asuvat lähellä meitä joka päivä nähtiin ja oltiin tekemisissä. Sami täytti juuri äsken 17vuotta. Oli ampunut itsensä omassa kodissaan ja hänen isänsä oli hänet löytänyt.. :(

Vaikka kriisiryhmässä sanottiin että oli hänen oma päätös ja syytä ei koskaan saa tietää... Silti päällimmäisenä ajatuksena on MIKSI???????

En tiedä ehkä tämä osaltaan auttaa toipumista kun saa kirjoittaa tapahtumista sellaisille joiden kanssa voi jakaa ilot ja surut.

Sen verran vielä että.... ON:kp3-26/27 eli täti löysi vaikka nyt olis kaivattu entistä enemmän sitä plussaa..

MOOLI: ONNEA TOSI PALJON!!!! Toivottavasti tullaan perässä pian isolla porukalla...

Nyt poistun taka vasemmalle.....

Vierailija
27/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ihan koko sydämestäni osaa, kamala juttu! Itselläni ei ihan vastaavaa kokemusta ole, mutta kaveripiirissä pari ihan hyvää, vaikkei kamalan läheistä kaveria on tehneet itsemurhan ja siinä tosiaan moni kysymys jää vaille vastausta! Toivottavasti saatte tarvitsemanne ammattiavun ja tuen lähipiiristäkin! Ja jos tuntuu, kirjoita tuntojasi tännekin! Tuossa tilanteessa ei taida lopulta oikeastaan auttaa kuin aika ja asian läpikäyminen ja sureminen. Itseään ei ainakaan kannata alkaa syyllistää (" olisinko voinut auttaa/tehdä jotain toisin" -tyyliin). Yleensä ei enempää olisi voinut tehdä! Koita jaksaa ja palaat, kun sinusta siltä tuntuu!

Killa

Ps. Joo, Naksu, heh! En siis o-puolelle, vaan l-puolelle... Kun oiskin sinne o:lla alkavaan! ;)

Vierailija
28/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille ja tasapuolisesti onnea plussanneille! Ja tsempitystä piinailijoille.

Minä olen väsynyt, koska eilen ilta meni naistenklinikalla odotellessa. Alkuillasta alkoi tosi kovat kivut ja terveyskeskuksesta sain lähetteen nkl:lle. Olin ihan paniikissa ja ahdistunut, varma siitä että raskaus on menossa kesken tai kohdun ulkopuolella. Kun vihdoin ja viimein parin tunnin odottamisen jälkeen pääsin lääkärin tutkittavaksi löyty raskauden alku onneksi kohdusta. Viikkoja on kasassa vähemmän kuin ajattelin. Ja siitä johtuen ei vielä mitään kaikuja kuulunut. Lääkäri totesi, että ihan normaalia. Parin viikon sisään pitäisi sydänäänet tulla kuultaviksi.

Syytä kipuihin ei siis löytynyt. Tavallaan on helpottunut olo, mutta nyt myös koko aikainen pelko että kaikki menee pieleen. Huomenna pitäisi vielä lähteä lentäen työmatkalle, joten sekin mietityttää.

Olin ajatellut kertoa raskaudesta töissä vasta 12 viikon jälkeen, mutta päivittäin tulee sellaisia tilanteita joissa on vaara vahingoittaa itseään niin päätin aamulla sanoa missä mennään. Kaikki olivat onneksi ymmärtäväisiä. Ja siksikin tuntui reilulta kertoa, että olin aivan muissa maailmoissa lähes kokonaan valvotun yön jälkeen...

Lähteäkö tuonne reissuun huomenna vai ei?! Lentoliput on ostettu ja minun nimelle kirjoitettu....

Auttakaa ahdistunutta... Niin ja anteeksi vain omaan napaan tuijottaminen.

t. iida-linnea, joka ei ole vielä oikein mihinkään porukkaan uskaltanut rueta odotuspuolella kirjoittelemaan...

Vierailija
29/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen lapsettomuushoidot läpikäynyt ekan kuumeilija..:)?? Olisiko tilaa vielä yhdelle!?

Ollaan siis 30 (mä)ja 29 v. pari. Ilman ehkäsyy vuodesta 2002.. lapsettomuushoidot kokeiltu tuloksetta, luomuihmettä kuumeillaan.. Nyt kp 29/31.. lämmöt 37.2 ja pää kuin haminan kaupunki.. mutta nii oli viimekierrossaki + kuvotus ja hajuherkkyys, mutta kirkas nega. Tässä on jo tottunu kattomaan oireita sormien läpi :/..

Vierailija
30/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta odotuspuolelta luin että täällä on tullu plussa ja moolihan se on:) Ihanaa,onnea ihan mielettömän paljon!!!

Queen ja Liia 3viikkoa

Vierailija
31/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

trixie: Syvimmät osanottoni :(

erma: tervetuloa joukkoon piinailevaan :)

taas menee omaksi navaksi: mua jännittää niin pirusti..vaik joku jären hippunen tuol pääkopassa sanookin et yhtä viivaa se kuitenkin näyttää..jos ens viikolla sit testailis jos ei mitään kuulu sitä ennen. Nyt pitäis alkaa laittaan ruokaa ja siivoomaan..blaah... On hyvinkin mahdollista et pinoudun useammankin kerran viel tänään..hermostuksissani :)

Ai niin, kävin vakoilemassa taas o-puolella, ihanaa miitinkiä tampereelle suunnittelevat :) voih, sit kyl järkätään uus miitinki meille _vielä_ piinaileville...:)

Vierailija
32/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erma: tervetuloa vaan joukkoon mukavaan! Mitäs hoitoja teillä on tehty? Olisi myös kiinnostavaa kuulla vähän tarkemmin teidän tilanteesta eli onko mitään syytä tärppäämättömyyteen löytynyt ja miksi hoidoista on luvuttu? Saa nähdä kauanko meidän seurassa viihdyt, ties vaikka plussa odottaisi ihan nurkan takana! *bd*

t. toinen, joka ei enää oireista paljoa piittaa ;)

Vierailija
33/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti Killa ja Apila!

" Pikku tarinani" : clomeja söin joskus, ilman tulosta. Sitte IVF hoidot, 3kpl. Ekasta päästiin siirtoon, vaikka munasoluja tuli vaa 5.. mutta ei lähtenyt " tulille" ..Muista todettiin, että isoillakaan annoksilla munasarjat ei vastaa, eli ei tuu munia/rakkuloita. Jup.. ja todennäk.mussa muutakin vikaa, koska kai ainaki lämpöjen mukaan ovuloin, mutta ei oo tärpänny, vaikka pupuiltu on ahkerasti. Veikkaisin, että vika joko hedelmöittymises tai kiinnittymisessä.. Mies on OK.

Jep jep-- moneskohan suklaa/jäätelö annos hupeni tässä koneen ääressä.. että sen perusteella voisin veikata menkkoja saapuviksi.. :P

Vaan plussasäteitä kaikille, ja heitellään toisiamme tarrasukilla aina tasaisin väliajoin, kyl jotakuta pian onnistaa!! :)

Vierailija
34/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu: Ens viikolla piinaillaan joo. Tai no, ei oo paljon piinailtavaa, kun pupuilut jäi hieman vähiin.. Mutta otetaan takas ens kerralla, jos ei nyt tärpännyt!

Tirxielle surunvalittelut ja jaksamista! Tottahan toki pysyt mielessämme! Tule takaisin kun siltä tuntuu!

Erma: Tervetuloa mukaan!!

Merihepalle onnea oviksen metsästykseen!!

Remukka: Se taitaa tosiaan olla niin, että mitä oireettomampi loppukierto, sitä todennäköisempi rasvautuminen!! Kaikki oireet on niin helppo kuvitella¿ Kuten Killa ja Erma sanoivat, ei noita oireita jaksa oikein enää uskoa¿ bd bd bd +++ oireettomalle plussalle!

Oma pää on niin sekaisin onnesta vielä MOOLIN plussan takia, ettei tässä muuta mietitä! Ajatteles Mooli, kuin teit monesta muusta samalla onnellisen??!

Täälläkin yritetään muistaa seurata BB-tä¿ Tää syksy on kiireistä aikaa, kun pitäis ehtiä kattomaan niin paljon telkkaria ja sit vielä pupuillakin!!

Hauskaa iltaa kaikille Enskoille!

Vierailija
35/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti pinoudun, pakko ilta viettää pakkaamalla kamoja reissua varten.

Killa: Tästä päivästä alkaa sitten mun nettipimento, joten jos vaan jaksat hoitaa esittelypinon päivittämistä parin viikon ajan.

Trixie: osanottoni!

erma: tervetuloa mukaan porukkaan. Kävisikkö vielä laittamassa pienen esittelyn meidän esittelypinoon? Linkki löytyy tästä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8222634&p=1&tmode=1&smode…

Serenity: sun la puuttuu vielä meidän esittelypinosta, jokos sen voisi sinne päivitellä.

G: Tää on meillä neljäs yrityskierto

ON: Ovistikkuihin tuli tänään haaleempi viiva kuin eilen, huomenna aion vielä kuitenkin tikutella, mutta sen jälkeen annan olla (reissussa ku ollan). Ahkerasti on kuitenkin tässä pupuiltu viime päivinä, toivottavasti siis oikeaa aikaan. Mietin vaan, että jättäiskö raskaustestit kotiin ja sen jälkeen testailis mikäli täti ei oo reissun aikaan löytäny tänne. Niinpä taidan tehdä siis eli testit jääköön kotiin.

Niin mä oon kaks viikkoa nettipimennossa, lennellään tuolla ulkomailla :) Äläkää unohtako mua sinä aikana... Tuun sitten antamaan tilannetiedotuksen reissun jälkeen :)

Paljon plussatuulia ja vilkutuksia enska kamuille..

-Sara-Maria kp21/33-42-

Vierailija
36/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mites laitan sen esittelypätkän.. laitanko vaan viestin perään vai voiko sen jotenki saada suoraan siihen listan perään.. :/ .. :O.. huulipyöreänä tämä tekniikan ihmelapsi..

Vierailija
37/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trixie: kuulostaapa ikävältä :(. Tsemppiä suruun. En voi sanoa, että tiedän kuinka kauhealta tuo tuntuu, mutta voin kuvitella, että kurjalta tuntuu. Miksi on varmasti mielessä ekana kysymyksenä... Haleja!

Aika moni oli suunnileen samoissa yrityskerroissa. Pitäiskös käydä tekemässä tämä sama galluppi tuolla enskojen o-puolella, niin saatais tukevaa faktaa sille, millä kierroksilla täältä pääsee yleensä loikkaamaan ;). Kukas sinne nyt olikaan seuraavaksi menossa?! laitatko gallupin käyntiin siellä ja tuot meille sitten vastaukset. Jooko?!

Noh - täällä ei mitään ihmeellistä... tai no se lienee pieni ihme, että mieheni oli soittanut terveydenhoitajalle tms. ja kysynyt, miten siittiötutkimuksiin pääsee. Kuvitelkaa! Aivan ihanaa, että hän on näin 100% mukana meidän yhteisessä hankkeessa :). Th oli vastannut, että ei vielä kuule mitään tutkimuksia pitkään aikaa - kun vuosi on täynnä, niin sitten vasta. Tosin minusta on hiukan turhauttavaa, että jos spermatutkimus on tosiaan niin helppo ja edullinen, kuin väitetään, niin miksi sen kanssa kannattaisi odottaa? Ymmärtääkseni huono sperma ei anna mahdollisuuksia luomun onnistumiselle? Korjatkaa, jos oon väärässä.

No mutta, nyt pitää mennä. Hauskaa illanjatkoa kaikille enskoille!

t. peipposka kp 2/27-31

Vierailija
38/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos jo testannut? Eikös sulla pitäisi jo huidella ne kp:t yli 30?

Vierailija
39/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erma: Tervetuloa munkin puolesta joukkoomme! Laitat vaan sen esittelysi siihen jonon jatkoksi, niin sara/killa päivittää sen sitten! Eli perään vaan viestiä! ;)

Peipposka: Olipa ihana sun miehesi! Eipä muuten pidä paikkaansa, kyllä sinne spermatestiin voi mennä vaikka heti kun yritys on aloitettu! Tai ei ainakaan meiltä sen enempiä kyselty siellä VL:ssa.. Täällä Treella ainakin mun omalääkäri sanoi että noita testejä tekee vaan yksityiset, eikä niitä pahemmin kiinnosta kauanko yritystä on tm. kunhan rahansa saavat! =) Eli suosittelen, auttoi ainakin meitä ihan hurjasti, edes yksi pelon aihe vähemmän!

Kylläpä päivät menee hitaasti... Nyt vasta kp 14-17! Kiikutan noita tiputtelupäiviä mukana koska en oikeesti osaa sanoa mistä ois tää kierto pitäny aloittaa laskemaan.. Kummallista muuten jos se kaamea kipukohtaus pari kolme päivää sitten oli ovis, kun ei ole tisut kipeet eikä muutakaan merkkiä et se ois jo ollut... Kunpa nyt en kokonaan lakkais ovuloimasta! Musta tuntuu että ne terot sotki enemmän vaan mun kiertoja ja kropan toimintaa! Murr! Tekis niin paljon mieli marssia yksityiselle nyt heti, mutta rahallinen tilanne ei anna myöten (eikä mieskään sen puoleen)... No, nyt lähen töihin, palailen taas huomenna. Heipat!

Vierailija
40/54 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisihan sitä varovaisesti miestä vinkkasta tuosta yksityisen mahiksesta. Siellähän ne tosiaan tekee rahasta vaikka minkälaisia tutkimuksia. Mua esim. rauhoitti ihan älyttömästi se tutkimus, jonka gynekologi teki " ihan vaan tsekkaakseen että paikat on ok" . Suosittelen kaikille! Kannattaa varata se aika kierron puoliväliin - tai siis siihen kohtaan, jossa olettaa oviksen olevan.

Nyt katsomaan salkkareita. moro!