Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perhepäivähoidosta: jos saisit tietää että..

Vierailija
19.09.2014 |

Hoitajan lähi sukulainen on pedofiliasta tuomittu henkilö ja hän saattaa vierailla hoitopaikassa lasten ollessa siellä? Näin tänään taas mainoksen pph:sta  jolla tiedän tilanteen olevan näin ilmeisesti vielä nykyäänkin.. 

Tuttui  jotka saivat tietää tästä peruivat hoitopaikkansa..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai peruisin paikan!

Vierailija
2/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelisin huolestani suoraan pphoitajalle ja kysyisin tuosta henkilöstä. Joskus kyse voi olla pelkistä juoruista joilla yritetään vahingoittaa kyseistä perhepäivähoitajaa. Jos hoitaja vaikuttaa kaikinpuolin hyvältä ja luotettavalta, niin hän pitää huolta ettei kukaan, varsinkaan pedofiili ole hänen hoitolastensa kanssa ilman valvontaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa asia on varma, ei ole vain huhu puheita! Itseasiassa saman pedofiilin lähipiirissä kaksi pph joiden luona vierailee säännöllisesti...

Ap

Vierailija
4/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin lapsen pois hoidosta. Ehdottomasti. En ottaisi riskiä, enkä voisi elää sen asian kanssa, etten tehnyt mitään (ottanut siis lasta pois hoidosta), jos jotain ikävää sattuisi.

Vierailija
5/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi lastani hoitoon tuollaisen hoitajan luo. Eniten ihmetyttäisi miksi se hoitaja on tekemisissä sen pedofiilinnkanssa?

Vierailija
6/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä niitä pphoitajia vaivaa kun haluavat tuollaisen ihmisen kylään!? Itse en olisi missään tekemisissä missään tilaanteessa ikinä pedofiilin kanssa, enkä todellakaan antaisi katsoa lapsia päin edes ikkunasta. Todella outoa, missä tälläistä on? Ottakaa yhteys pph.n omaan johtajaan ja ketokaa huolenne.

Vierailija
7/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili kuuluu ydinperheeseen... kun kyseessä yksityinen pph niin mihin edes voi ottaa yhteyttä? Olen huolissani lapsista!

Ap.

Vierailija
8/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsisi edes kahdesti miettiä, että ottaisinko pois vai en.

Vierailija
9/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika outoa toimintaa Pph:lta, luulisi että itsekin tajuaisi ettei moinen sovi...
Tosin itse olen (kunnallinen) Pph, vaikka meillä kyläilisi ketä, eivät he ikinä jää keskenään lasteni kanssa. Ei edes oma puolisoni, lapset on siis ihan joka hetki valvonnassani. Ei minulla ole edes lupaa antaa muiden hoitaa heitä (siis toki vaikka puolisoni saa kattaa pöydän tai auttaa kengännauhojen kanssa, mutta ei esim mennä yksin nukuttamaan lapsia tai jäädä sisälle jonkun kanssa jos muut menemme ulos...)

Vierailija
10/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on ollut aiemminkin juttua täällä. Se, että jollain perhepäivähoitajalla on ydinperheessä pedofiili, ei tee perhepäivähoitajasta yhtään huonompaa perhepäivähoitajaa. Mutta se, että se pedofiili (onko varmasti tuomittu, eikä vain huhu?) vierailee siellä hoitopäivän aikana, ei missään nimessä ole oikein. Ei tietenkään. Nosta haloo tästä asiasta, ihan oikeasti. Sillä pedofiilillä ei ole mitään oikeutta mennä siihen taloon hoitopäivän aikana. Hoitoajan ulkopuolella on aivan sama, mitä siellä tapahtuu.

Vierailija
11/11 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, voitko ottaa yhteyttä lasten vanhempiin, lastensuojeluilmoitus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä