Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mahdollisuus homoista pukuhuoneessa ahdistaa miehiä?

Vierailija
19.09.2014 |

Eikö tämä ole merkki piilohomoudesta?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Ei minua ahdista lesbot ja ihan nainen olen. Ilmeisesti taustalla on joku penetraation pelko.

Vierailija
2/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin ihmettelen kun ei minua haittaisi lainkaan jos kiimainen lesbo tutkailisi uimahallissa esim minun persettäni, rintojani ja pilluani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan ahdista, vaikka mies olenkin.

Vierailija
4/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ahdistuvat, jos pukuhuoneessa on heidän kanssaan mies? Samasta asiasta kyse. Kukaan ei halua olla tuntemattoman miehen seksuaalisen mielenkiinnon kohteena. Paitsi ehkä joku homo.

Vierailija
5/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaillen: Miksi naiset ahdistuvat, jos pukuhuoneessa on heidän kanssaan mies? Samasta asiasta kyse.

Kukaan ei halua olla epäkiinnostavan ihmisen (nainen, mies) seksuaalisen mielenkiinnon kohteena.

t. mies 

mua inhotti lukiossa kun epämiellyttävän näköinen nainen piiritti mua kuukausikaupalla. lopulta se suuttui kun en mennyt sen bileisiin vaikka olin sen ykkösihastus, ja sen kaverit tuli selittämään mulle että olin idiootti kun en mennyt sinne (olisin varmaan saanut seksiäkin ekan kerran) mutta kun ei kiinnostanut... kun se tajus etten pidä siitä niin se lopetti lukion kesken.    

Vierailija
6/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa koska kerran joku homo alkoi vetämään käteen toisella puolella suihkuhuonetta, vilkuillen minua ja vinkkaen silmää. Sitten siirryin saunaan ja se tuli perässä, vähän ajan päästä se taas alkoi vetämään käteen ja pakko oli mennä takas suihkuun(karkuun)sitä. Sitten se tuli kanssa ja meni inwa wc:n ovelle ja kädellä viitto että tulisin sinne, oli kaameeta kottoa kun se kutsuu mua vessaan ja samalla silla seisoo kovana noin 20cm kyrpä. Sen jälkeen olen pitänyt homoja jokseenkin sairaana ja olen erittäin ahdistunut heistä.

Vierailija
7/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahattoman anaalisen alttiuden pelko.

Kuten Turkka kirjoitti: tulee iso, karvainen homo, joka nauraa ja häpäisee.

Vierailija
8/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö naisia ahdistaisi tahtomaton seksi? eli raiskaus?  

eikö naisia ahdista olla epämiellyttävän epäkiinnostavan persoonan seksuaalisena mielenkiinnon kohteena? 

Vierailija
9/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen unelmaan kuuluu että joku katselee tai ajattelee heitä runkkaillen.

Vierailija
10/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:38"]

eikö naisia ahdista olla epämiellyttävän epäkiinnostavan persoonan seksuaalisena mielenkiinnon kohteena? 

[/quote]

AP:n mielestä on hyvin miellyttävää jos lesbonainen tulisi ja survoisi anukseen sormiaan aivan kiimassa tai vaikka vähän edes silmää vinkkaillen masturboisi tussuaan suihkun alla? :)

Vierailija
11/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista olettaen että homo on hyvännäköinen. Sama juttu naisilla.

Vierailija
12/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:08"]

Eikö tämä ole merkki piilohomoudesta?

[/quote]

Miksi ajatus miehistä naisten pukuhuoneessa ahdistaa naisia? Sama tilanne.

Vierailija
13/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:27"]Minua ahdistaa koska kerran joku homo alkoi vetämään käteen toisella puolella suihkuhuonetta, vilkuillen minua ja vinkkaen silmää. Sitten siirryin saunaan ja se tuli perässä, vähän ajan päästä se taas alkoi vetämään käteen ja pakko oli mennä takas suihkuun(karkuun)sitä. Sitten se tuli kanssa ja meni inwa wc:n ovelle ja kädellä viitto että tulisin sinne, oli kaameeta kottoa kun se kutsuu mua vessaan ja samalla silla seisoo kovana noin 20cm kyrpä. Sen jälkeen olen pitänyt homoja jokseenkin sairaana ja olen erittäin ahdistunut heistä.
[/quote]

No oletpa tarkkaan katsonut, kun osaat mitankin ilmoittaa.

Vierailija
14/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen ettö miten nämä homokammoiset kuvittelee että homot on automaattisesti heti iskemässä ja valmiina harrastamaan seksiä juuri heidän kanssaan.

Vierailija
15/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 09:49"]

Mä ihmettelen ettö miten nämä homokammoiset kuvittelee että homot on automaattisesti heti iskemässä ja valmiina harrastamaan seksiä juuri heidän kanssaan.

[/quote]

Minäkin ihmettelen miksi nämä "mieskammoiset" naiset kuvittelevat, että miehet naisten puolella ovat heti iskämässä ja valmiita harrastamaan seksiä juuri heidän kanssaan.

Vierailija
16/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 09:49"]

[/quote]

Minäkin ihmettelen miksi nämä "mieskammoiset" naiset kuvittelevat, että miehet naisten puolella ovat heti iskämässä ja valmiita harrastamaan seksiä juuri heidän kanssaan.

[/quote]

Koska he ovat. Homoja pidättelee vain välitön turpaansaannin pelko.

Vierailija
17/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten seksuaalinen suuntautuminen on PALJON mustavalkoisempaa kuin naisten. Jos mies kokee olevansa homo, niin hän ON homo ja kiihottuu siten vain miehistä. Naiset taas ovat paljon "moniruokaisempia" ja voivat kiihottua hyvin erilaisista ärsykkeistä sukupuolesta riippumatta, vaikka kokisivat olevansa täysin heteroita. Naiset eivät myöskään kiihotu niin paljon visuaalisesti miehistä kuin päinvastoin. Naisille on tärkeää myös miehen ääni, tuoksu ym.

Siksi naisten on joskus vaikea ymmärtää homo(miesten) seksuaalisia haluja. Miehet (heterot) sen sijaan tietävät, kuinka yksiselitteisesti miehen seksuaalisuus "toimii" ja kuinka vähän mies tarvitsee visuaalista ärsykettä kiihottuakseen seksuaalisesti.

Vierailija
18/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:21"]

Miksi naiset ahdistuvat, jos pukuhuoneessa on heidän kanssaan mies? Samasta asiasta kyse. Kukaan ei halua olla tuntemattoman miehen seksuaalisen mielenkiinnon kohteena. Paitsi ehkä joku homo.

[/quote] Kyllä minua ainakin kiinnostaa. :P Mieluummin olisin seksuaalisen mielenkiinnon kohteena kuin en panisi-kategoriassa.

Vierailija
19/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/69 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:38"]

[/quote]

Miksi kuvittelet, että homot olisivat RAISKAAMASSA pukuhuoneessa..? Voi hyvä ihme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi