Annatko miehen pestä pyykkiä?
En, laittaa pulveria liian vähän ja kerran pisti vaaleita ja tummia sekasin. Vaaleat värjäytyivät.
Kommentit (26)
Mä tykkään pyykinpesusta, en anna miehen pestä :D Tykkään pyykin lajittelusta ja kuivumaan laittamisesta, se on helppoa ja mukavan järjestelmällistä. Tietysti mies pesee, jos joskus on tilanne, että mä en voi (oon esim. kipeenä ja koneellinen pitäis pyöräyttää), mutta koska se ei tee just niinku mä itse tekisin, aina mieluummin pesen itse :D
Mies laittaa meillä enemmän ruokaa ja käytännössä imuroi aina. Ei tässä oo oikeesti kyse siitä, kuka OSAA tehdä mitäkin, vaan ihan vaan siitä, kumpi nyt yleensä mieluummin joihinkin töihin tarttuu.
Minä en anna vaimoni pestä vaatteitani. Omat ja lasten vaatteita saa pestä (pesen niitä itsekin), mutta pilattuaan muutaman minun paidan, sanoin että pesen vaatteeni itse jatkossa.
Mies osaa kyllä lajitella pyykin ja kuivata ne ja purkaa kuivurista ja pinota ne kuivina niin että eivät rypisty, mutta ei suostu viikkaamaan kaappiin kuin omiaan, koska napisen siitä että ne on "väärin" taiteltu.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:03"]
En. Eikä hän myöskään saa osallistua laittamaan pyykkejä kuivumaan. Joskus annan mieheni laittaa kaverina pyykit kuivumaan,mutta helpommin se onnistuu kun laitan itse, niin tiedän niiden myös olevan hyvin.
[/quote]huoh... ostakaa kuivausrumpu niin tuon kuivaaminen helpottuu toiseen potenssiin.
Saisi pestä, mutta ei saa ripustaa kuivumaan. Mikä hitto siinä on että mies venyttää trikoopaidat leveyssuunnassa, aina?
Ollaan sovittu ettei koske pyykkeihin, tekee ihan liikaa muutenkin kaikkea kotona.
Mulla ei oo tällä hetkellä miestä, mutta isäni 54 v. ei osaa käyttää pyykinpesukonetta :D