Muita, joilla on elämässä kaikki muu kunnossa paitsi sosiaalinen status?
Kommentit (11)
Ihmisiä me kaikki ollaan. Status on lumetta.
En tiedä mitä ap tarkoittaa, mutta minulla on työ, mies, harrastuksia jne, mutta ystäviä ei ole eikä edes oikein kavereitakaan. Harrastuskissa tapaan ihmisiä, mutta heillä kaikilla on omat piirinsä muualla. Työpaikka on pieni, sieltä ei löydä kavereita, sillä kahden työkaverin maailma on niin erilainen.
Ei ärsytä olla ”tavallinen”, juuri sitä halusinkin; olla ei kukaan.
Inhosin teininä pikkupaikkakunnalla asuessani, kun kaikki tiesivät minut.
Oli ihanaa muuttaa Helsinkiin ja sulautua massaan, kulkea inkognito.
Vielä ihanampaa on kunnon miljoonakaupungeissa maailmalla, kun olet täysin kärpäsenpaska ihmismeressä.
Yksityisyydestäni en luopuisi koskaan.
Jos joutuisin olemaan julkkis, niin olisin varmaan sellainen joka hakkaa paparazzeja ja saa hermoromahduksia.
N28
Onhan sulla muutakin pielessä, kun tällaisen aloituksen teet.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä ap tarkoittaa, mutta minulla on työ, mies, harrastuksia jne, mutta ystäviä ei ole eikä edes oikein kavereitakaan. Harrastuskissa tapaan ihmisiä, mutta heillä kaikilla on omat piirinsä muualla. Työpaikka on pieni, sieltä ei löydä kavereita, sillä kahden työkaverin maailma on niin erilainen.
Tätä tarkoitin
Eli siis ärsyttää se, että pitää olla tavallinen siinä mielessä miten pukeutuu, kiinnostuksen kohteet yms.
niin että sinua hyväksytään. On toki suvaitsevampia ihmisiä olemassa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tarkoitin
Eli siis ärsyttää se, että pitää olla tavallinen siinä mielessä miten pukeutuu, kiinnostuksen kohteet yms.
Ap
Tavallisuushan on sosiaalisen elämän kannalta plussaa.
Vans-tytöillä ja Adidas-housuilla on yleensä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tarkoitin
Ap
Eli siis sinä et haluaisi olla tavallisen näköinen ja elää tavallista elämää, mutta et uskalla tehdä niitä omannäköisiä valintoja koska ajattelet, että sosiaalisen hyväksynnän vuoksi täytyy olla ”tavallinen”?
Aloituksesta saa eri kuvan, siksi vastauksetkaan ei vastaa tuohon.
Oikeesti???