Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kokoa 50/52? Mistä ostat vaatteesi?

Vierailija
19.09.2014 |

Ei ole montaa paikkaa, jossa myydään vitosella alkavia kokoja naisille. Vaikeaa olla pitkä ja runsasmuotoinen!

Vinkatkaa ostopaikkoja ympäri Suomen rehevät kanssasisaret!

Ja etukäteen huomatus teille terveille, laihoille, upeannäköisille: älkää vaivautuko laihdutuskehoituksilla tai läski-huuteluilla. Kiitos.  Jos joku kysyy mikä kaupunki on Espanjassa nukavin lomakohde, ei hänellekään huudella "mitäs köyhä Espanjaan menet, Los Angeles sen olla pitää."

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten istuvat farkut, shortsit ja puuvillahousut löydän KappAhlista. Lindexistä joitakin yläosia. H&M:n alaosat eivät useimmiten sovi nykyään, kaavoitus muuttunut? T-paitoja, toppeja ja joitain paitoja löytyy. Laadukkaat vaatteet kuten blazerit, takit ja muut ostan Marina Rinaldilta Helsingistä. Ruotsin Åhlensilla on oma Å-merkki. Matkoilta tuon merkkejä kuten Evans, Elena Miro, jopa C&A. Stockalla on Samoon, Almia ja Global G, mutta 2 ekaa ovat niin tätimäisiä, että vain valikoidusti. Viimeksi löytyi pusero Seppälän outletistä:)

Vierailija
22/23 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen löytänyt laadukkaita ja ihan kohtuuhintaisia vaatteita Åshildilta. Nyt vain valikoimiin on ilmestynyt aika paljon keinokuituisia puseroita. Farkut olen ostanut sieltä ja kesäksi jotain toppeja.