Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokoa 50/52? Mistä ostat vaatteesi?

Vierailija
19.09.2014 |

Ei ole montaa paikkaa, jossa myydään vitosella alkavia kokoja naisille. Vaikeaa olla pitkä ja runsasmuotoinen!

Vinkatkaa ostopaikkoja ympäri Suomen rehevät kanssasisaret!

Ja etukäteen huomatus teille terveille, laihoille, upeannäköisille: älkää vaivautuko laihdutuskehoituksilla tai läski-huuteluilla. Kiitos.  Jos joku kysyy mikä kaupunki on Espanjassa nukavin lomakohde, ei hänellekään huudella "mitäs köyhä Espanjaan menet, Los Angeles sen olla pitää."

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten istuvat farkut, shortsit ja puuvillahousut löydän KappAhlista. Lindexistä joitakin yläosia. H&M:n alaosat eivät useimmiten sovi nykyään, kaavoitus muuttunut? T-paitoja, toppeja ja joitain paitoja löytyy. Laadukkaat vaatteet kuten blazerit, takit ja muut ostan Marina Rinaldilta Helsingistä. Ruotsin Åhlensilla on oma Å-merkki. Matkoilta tuon merkkejä kuten Evans, Elena Miro, jopa C&A. Stockalla on Samoon, Almia ja Global G, mutta 2 ekaa ovat niin tätimäisiä, että vain valikoidusti. Viimeksi löytyi pusero Seppälän outletistä:)

Vierailija
22/23 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen löytänyt laadukkaita ja ihan kohtuuhintaisia vaatteita Åshildilta. Nyt vain valikoimiin on ilmestynyt aika paljon keinokuituisia puseroita. Farkut olen ostanut sieltä ja kesäksi jotain toppeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan