Lue keskustelun säännöt.
Oletko kokoa 50/52? Mistä ostat vaatteesi?
19.09.2014 |
Ei ole montaa paikkaa, jossa myydään vitosella alkavia kokoja naisille. Vaikeaa olla pitkä ja runsasmuotoinen!
Vinkatkaa ostopaikkoja ympäri Suomen rehevät kanssasisaret!
Ja etukäteen huomatus teille terveille, laihoille, upeannäköisille: älkää vaivautuko laihdutuskehoituksilla tai läski-huuteluilla. Kiitos. Jos joku kysyy mikä kaupunki on Espanjassa nukavin lomakohde, ei hänellekään huudella "mitäs köyhä Espanjaan menet, Los Angeles sen olla pitää."
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä olen löytänyt laadukkaita ja ihan kohtuuhintaisia vaatteita Åshildilta. Nyt vain valikoimiin on ilmestynyt aika paljon keinokuituisia puseroita. Farkut olen ostanut sieltä ja kesäksi jotain toppeja.
Parhaiten istuvat farkut, shortsit ja puuvillahousut löydän KappAhlista. Lindexistä joitakin yläosia. H&M:n alaosat eivät useimmiten sovi nykyään, kaavoitus muuttunut? T-paitoja, toppeja ja joitain paitoja löytyy. Laadukkaat vaatteet kuten blazerit, takit ja muut ostan Marina Rinaldilta Helsingistä. Ruotsin Åhlensilla on oma Å-merkki. Matkoilta tuon merkkejä kuten Evans, Elena Miro, jopa C&A. Stockalla on Samoon, Almia ja Global G, mutta 2 ekaa ovat niin tätimäisiä, että vain valikoidusti. Viimeksi löytyi pusero Seppälän outletistä:)