Oletko kokoa 50/52? Mistä ostat vaatteesi?
Ei ole montaa paikkaa, jossa myydään vitosella alkavia kokoja naisille. Vaikeaa olla pitkä ja runsasmuotoinen!
Vinkatkaa ostopaikkoja ympäri Suomen rehevät kanssasisaret!
Ja etukäteen huomatus teille terveille, laihoille, upeannäköisille: älkää vaivautuko laihdutuskehoituksilla tai läski-huuteluilla. Kiitos. Jos joku kysyy mikä kaupunki on Espanjassa nukavin lomakohde, ei hänellekään huudella "mitäs köyhä Espanjaan menet, Los Angeles sen olla pitää."
Kommentit (23)
Pääasiassa netin kautta, löytyy hyvä tarjonta
ihan perusvaatteita Cittarista (t-paitoja, toppeja, verkkareita) mutta farkut, jakkupuvut ja mekot ostan USA:n matkoilla. Sori :-)
Eikö hm ole isoja kokoja oleva mallisto
Ellos, Hobby Hall, Tokmanni (löytyy paljon isoja kokoja, mutta ei tietenkään ihan pintamuotia), Lindex, H&M, Zizzi..
Onhan sekä sokoksella että stockalla isojen tyttöjen/pluskoon osastot ja niillä asianmukaiset merkit.
Aika paljon ostan itse Saksasta ja muuten ulkomailta (ausseista, koska vietän siellä jonkun verran aikaa). Ylipäänsä Pohjois-Euroopasta ja englanninkielisistä maista löytyy hyvin, jos vaan ylipäänsä on merkkien kauppoja. Eteläeuroopasta ei löydy, vaikka onhan italianmatamitkin aika matameja, mutta niillä ei riitä pituutta meikäläisille.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:06"]
En, olen kokoa 32/34.
[/quote]
Mä oonkin kokoa 22/24
Itsellä vähän sama ongelma, ettei sopivia vaatteita tahdo löytyä.
Käytän yleensä kokoa 48-52, olen pitkä ja vartalo on vielä eriparia. Yläosa iso ja perä sitten järjettömän iso.
Kaikki "isojen tyttöjen" vaatteet vain tuntuu olevan suunniteltu lyhyille ja rintaville naisille.
Tällä hetkellä ostan eniten seppälästä paitoja,/tunikoita, mutta ei nekään kovin hyvin istu päälle. GinaTricoosta ostan legginssejä.
Minä taas olen lyhyt ja tuntuu että vaatteita ei ole suunniteltu minullekaan..! Lahkeet roikkuvat, housut pussittavat vaikka vatsasta menevät nippanappa kiinni jne. Minulla on valtavat rinnat, mutta yläosani koko on ehkä 46, alaosan 54. Vatsaan on kertynyt iso osa kiloista, kiva sitten etsiä vaatetta...
H&M on myynyt kivoja isoja kokoja, Lindexiltä löydän joskus jotain pahimpaan hätään. Anttilassa Nanson vaatteet ovat ihan ok, sopivat kropalleni melko hyvin.
Mikä koko tuolta ginasta käy 50 / 52 käyttävälle?
Eikä isojakaan vaatteita ole suunniteltu näin isoille rinnoille kun mulla. T:17
Hirvee muotopuoli! Onnekd oon samankokoinen ylhäältä ja alhaalta enkä mitään 46 ja 52. Valtava perse vissiin.
KappAhl, Ellos... nettikaupoista otan usein pari eri kokoa ja palautan sitten ne mitkä eivät sovi
Asos Curve on passeli minulle ja lompakolle.