Onko mun seksuaalisuudessa jotain vikaa?
En nauti seksistä. Se on ihan ok. Harrastan seksiä vain, jotta saan olla lähellä miestä. Parasta nautintoa on seurata, kuinka mies tykkää. Tiedän, että voin tuottaa toiselle mielihyvää. Miksen itse saa nautintoa? En ole koskaan saanut orgasmia seksissä. Ennen neitsyyden menetystä sain masturboimalla nautinnollisia orgasmeja. Nykyään saan orgasmin edes hädin tuskin masturboimalla, ja vaikka saisinkin, se ei enää tunnu hienolta. Se on oikeastaan tylsää. Olen vasta 20-vuotias. Mikä mua vaivaa? Enkä tarvitse nyt mitään "kaipaat isompaa munaa" -kommentteja.
Kommentit (2)
Seuraavalla seksikerralla koitat vaatia sitä miestä tyydyttämään myös sinut. Ei sun tarvitse huolehtia miehen tyydytyksestä, se tapahtuu melkein kuin itsestään. Sun pitää vaan osata vaatia, että säkin saat osasi. Tästä olen ainakin itse saanut kehuja, että suuseksiä voisi jatkaa vaikka koko yön.Uskon, että kun muutaman kerran saat itse orgasmin miehen antamana, et enää mieti koko asiaa. Olen myös ymmärtänyt, että naiset saavat orgasmin useammin suuseksistä kuin yhdynnästä. Tässä on varmasti eroja mutta kyllä sä varmasti vielä löydät keinon saada molemmissa! :)
Ei sua vaivaa mikään. Vaadi vain toiselta myös sitä mikä sulle kuuluu!
- Mies 25v.
Nainen oppii nauttimaan seksistä yleensä viimeistään nelikymppisenä. Harvat kaksikymmentävuotiaat vielä osaavat. On kuitenkin hyvä harjotella ahkerasti.