Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikkis on intissä!

Vierailija
17.12.2009 |

Poikakamu on intissä ja vielä pari viikkoo "kineksessä." Oon ollu siis kolme viikkoo ilma sexii! Ihan luonnotonta, frendi laitto just viestii et saa jo toista kertaa tänään - ja mä joudun oottaan ens viikkoon! Exä laittaa viestii kokoajan, "tuu käymää" tyyliin. Siltä ainaki sais, mutta poikkis on söpö!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakamu on intissä ja vielä pari viikkoo "kineksessä." Oon ollu siis kolme viikkoo ilma sexii! Ihan luonnotonta, frendi laitto just viestii et saa jo toista kertaa tänään - ja mä joudun oottaan ens viikkoon! Exä laittaa viestii kokoajan, "tuu käymää" tyyliin. Siltä ainaki sais, mutta poikkis on söpö!

ihqq et poikkis on kuitenkii ihq

Vierailija
2/3 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..viikossa on ainakin kaksi liikaa. Kyllä kullia pitäisi saada vähintäin kaksi kertaa viikossa. Mulla on ihan uusi ja karmeen pehmeä tekokulli. Jos elävää ei saa, niin silloin se pääsee herkuttelemaan. Täytyy vaan niin hirmusti pistää liukastetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinen kihlattuni petti minua. Kun sain tietää siitä, pakkasin kamani ja muutin pois. Olisin ehkä voinut antaa anteeksi, jos en juuri tekohetkellä olisi ollut angiinassa korpikuusen katveessa. Teko oli tehty ns. raskaiden asianhaarojen vallitessa, joten tuomioni oli ehdoton ja valituslupaa ei myönnetty.

Ottakaa tämä huomioon, kun miehenalkunne ovat maanpuolustustehtävissään..