Kannattaa miettiä tarkkaan mitä anonyyminä kirjoittelee
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/465673a9-e1d2-498f-857a-5edb15435843
Ei sitä nimettömänäkään saa kirjoitella mitä tahansa. Ei kiusata eikä mustamaalata.
Kommentit (66)
Ei ihminen voi tehdä mitä haluaa. Tietysti jos käräjille meinaa haluta niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen voi tehdä mitä haluaa. Tietysti jos käräjille meinaa haluta niin sitten.
Se olisi jo tyhmyyttä. Haluamalla hakeutua käräjille tuomittavaksi. Kunnioitus ja hyvä käytös kaunistaa ja komistaa kummasti.
Itse keräilin vauvapalstalta ison kasan todistusaineistoa (epäsuoria uhkauksia) 2020 loka-2021 heinäkuun väliseltä ajalta.
Itse veisin tutkintaan myös. Näistä vois antaa ennakkopäätöksenä hieman rajumpaakin tuomiota. Ehkä nettikiusaaminen keskustelupalstoilla loppuisi.
Äärimmäisen positiivinen uutinen! Aina jaksaa hämmästyttää miten samat ihmiset jotka paheksuu koulukiusaamista, harrastavat itse nettikiusaamista. Facebookissa iltalehtien kommenteissa varsinkin keski-ikäiset kuvittelevat, että jokainen julkisuudesta tuttu nimi on vapaata riistaa silmittömälle kiusaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Itse keräilin vauvapalstalta ison kasan todistusaineistoa (epäsuoria uhkauksia) 2020 loka-2021 heinäkuun väliseltä ajalta.
Kun olet kohteena ollut täällä, niin oletko jollain tavoin tunnistettavissa kirjoitusten perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olet kohteena ollut täällä, niin oletko jollain tavoin tunnistettavissa kirjoitusten perusteella?
Ei kirjoituksissa tarvitse kohteen nimeä mainita. Ihan tiedoksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ollut kohteena täällä? Kerro sinä.
Ihan yleisesti vain keräilen hyvin uhkaavan oloisia viestejä talteen.
Ei kirjoittanut anonyyminä jos jäi kiinni. :D
Vierailija kirjoitti:
Ip osoitteen pystyy kyllä paikantamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän se silloin anonyyminä kirjoittele jos sun IP-osoitteen voi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ollut kohteena täällä? Kerro sinä.
Ihan yleisesti vain keräilen hyvin uhkaavan oloisia viestejä talteen.
Miksi teet turhaa työtä? Kun kaksi tunnistamatonta anonyymia kirjoittaa toisilleen , niin siinä voi sanoa ihan mitä mieleen juolahtaa. Ei poliisi noista edes kiinnostu.
Tuossa Iltalehden jutussa uhri oli tunnistettavissa, sen takia siinä tuli tuomio.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kerännyt IP osoitteita viesteistä jotka ovat rokote/ maski vastaisia. Muutaman luona jo käynytkin tirvasemassa lärviin.
Noh noh pikku vintiö, herkeäppäs leikkimästä kovista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kirjoituksissa tarvitse kohteen nimeä mainita. Ihan tiedoksi vaan.
En minä sellaista ole väittänytkään.
Käytännössä saa olla aika aktiivisesti ja tunnistettavasti kirjoittamassa pahaa toisesta, jotta tulisi tuomituksi. Jos täällä nimiä mainitsematta kertoo näkemyksiään ihmisistä, ei siitä mitään seuraa, ellei eritoten hauku tai parjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikostapauksissa operaattori on velvollinen luovuttamaan kaiken tiedon ja aina jokin jälki nettiin susta jää. Piilotat kuinka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis julkkis. Uhkaukset, jotka eivät kohdistu kehenkään eivät ole varteenotettavia uhkauksia. Kohdetta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikostapauksissa operaattori on velvollinen luovuttamaan kaiken tiedon ja aina jokin jälki nettiin susta jää. Piilotat kuinka tahansa.
Kuka hullu nyt omalla ip:llään nettiin kirjottaa? Käytä prepaidia.
Miten täällä muka näkee toisen ip:n muut kuin modet?
Varmaaan paljon ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. SIlloin ihminen voi tehdä mitä haluaaa.