Minun lapsi on söpöin!!!
Onko se oikeesti vaan omaan silmään niin täydellinen vai onko sitä myös muiden mielestä? :D
Minusta meillä on poikkeuksellisen suloinen lapsi, en ole montaa yhtä söpöä nähnyt.
Saanut vauvasta asti paljon huomiota jopa tuntemattomilta, usein kuulee" oi kuinka suloinen, on kuin nukke!".
Kommentit (15)
Noin vanhemman kuuluukin ajatella lapsestaan ;) Eli vink vink, suurin osa meistä vanhemmista näkee omat lapsensa noin :)
No, jotkut lapset vain ovat söpömpiä kuin toiset. Usein vaaleat ja isosilmäiset ovat suloisimpia.
No enpä ole vielä nähnyt yhtäkään söpöä vauvaa. Laitahan siis kuvaa tänne ni katotaa onko söpö vaiko ei. Veikkaan vahvasti, et ei oo.
Kaikkien mielestä oma lapsi on suloisin ja söpöin jne :)
Omatkin lapset ovat kaikki aivan ylisöpöjä :)
Onneksi söpöyteen ei kuole. Ei siis mitään hätää, ehkä se menee ohi ajan kanssa.
Mä pelkään että mun syntyvä lapsi ei ole söpö. Voiko näin käydä että en näe lastani söpönä? :( ihan sama mitä muut ajattelee, kuhan itse nyt pitäisi söpönä... Mutta jos ei pidäkkää? :(
Oman lapsen kuuluukin olla maailman sulosin vanhempiensa mielestä. Voi kunpa kaikki maailman lapset vauvasta vanhempaan saisivat kokea olevansa jollekin se pyyteettömästi ihanin ja söpöin. Luulen, että olisi mt ongelmia paljon vähemmän.
Mun lapsi on oikeesti täydellinen ja söpöin mitä voi olla! Yhtäkään kauppareissua en ole päässyt käymään ilman että joku tulee sanomaan kuinka ihana ja söpö on. Vauva siis 9kk
Mun kaikki viisi lasta on maailman söpöimpiä.! Vaikka vauvana ovatkin näyttäneet kurttuisilta mummoilta ja papoilta. :P Nii kerta!! ;)
Kieltämättä jotkut pienet lapset on niin rumia että ovat jo söpöjä sen tähden.
Eli kaikki lapset on söpöjä omalla tavallaan.. jos eivät ulkoisesti niin persoonana ovat valloittavia. :)
Voiko rumat vanhemmat saada söpöjä vauvoja?
Hahah tuli mieleen arabiankielinen sananlasku, suoraan käännettynä: apina näyttää äidinsä mielestä gasellilta :D
Mutta siis aivan varmasti vauvasi on mielestäsi maailman söpöin :) ja munkin vauva on mun mielestä maailman söpöin! Kaikki vauvat on söpöjä :)
Oon nähny tosi rumiakin vauvoja. Suurin osa perus pallonaamoja. Osa oikeasti söpöjä!
Näinhän se menee... meidän lapsukaiset ja muiden kakarat. Omissa silmissä oma pesue on aina söpöin.
Älä huoli, pidät lastasi tosi sööttinä. Älä kuitenkaan oleta, että kukaan muu tekisi niin.
Jos olet mun tuttu niin usko jo, ei ole mitenkään erikoinen ja kukaan ei sitä kadehdi.