voiko päivystykseen mennä jos kuukautiset on myhässä?
Tuo otsikko ja siihen lisäksi vielä, että 4 viikkoa maha ollut kipeä ja pahenee kokoajan. Kuukautiset on 3 viikkoa myöhässä.
Olen tehnyt pari raskaustestiä jotka ovat olleet negatiivisia, mutta en helpotu tästä paljoakaan, koska edellisessä raskaudessa positiivisen testin sai vain labrakokeilla ja rv.6 näkyi testissä kotona.
Olo on ihan kamala ja mahani on kramppailut siis useamman viikon ja tämä ei tunnu menkkakivuilta.
Vai pitäisikö minun vain odottaa että kuukautiset mahdollisesti alkaa ja jos ei ala niin jatkaa testien tekemistä. Mitä suosittelette? Onko päivystykseen meneminen turhaa? En asu isossa kaupungissa.
Kommentit (6)
Mene aamulla lääkäriin. Jos olosi sen salli, ettei tarvitse heti lähteä.
Miksi et ole varannut aikoja sitten lääkäriaikaa? Noin kauan jo maha kipeä ja nyt sitten pitäis vai päästä päivystykseen... Jos sen kivun kanssa pärjäät huomisaamuun, niin mene sitten omalle lääkärille, mut jos et, niin mene päivystykseen.
No ei ole päivystysasia. Miksi et o
le jo käynyt lääkärissä? Varaa heti aamulla gynelle aika, toki usealle lääk.asemalle voi varata netitse ajan.
Ei ole päivystysasia. Soita ambulanssi.
Kuukautisten myöhässä oleminen ei ole päivystysasia. Kova vatsakipu sen sijaan voi olla, jos sen kivun kanssa ei pärjää aamuun. Itse olen kerran joutunut menemään päivystykseen kovan vatsakivun takia. En pystynyt olemaan kuin kyljellään pienessä sykkyrässä. Autoon pääseminen oli kovan työn takana, koska en pystynyt kunnolla seisomaan ja kävelemään. Mies soitti varmuudeksi ennen päivystykseen lähtöä neuvontanumeroon, että voidaanko tulla.
Jospa varaisit ihan ajan tavalliselle tklääkärille, tuskin tuo nyt aivan päivystysaikaa vaatii.