Miten voin suorittaa lukion pitkän matikan kursseja itsenäisesti?
Olen aikaisemmin suorittanut kurssit MAY1 ja MAA2 kurssiarvosanoin 10 molemmista.
Olen nyt lukion ekalla ja menossa on tuo MAY1 kurssi joka on mulle liian helppoa kun sen olen jo kerran suorittanut (sain kyllä hyväksiluettua kyseiset kurssit)
Haluaisin jatkaa kurssista MAA3 (geometria) mutta sitä ei opeteta vielä tässä jaksossa. Miten perustelen tän opolle/matikan opettajalle?
Kommentit (11)
Mikset voi käydä muiden aineiden kursseja nyt ja jatkaa MAA3 sitten kun se tulee ajankohtaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi käydä muiden aineiden kursseja nyt ja jatkaa MAA3 sitten kun se tulee ajankohtaiseksi?
voisin tietysti tehdä niin mutta tykkään matikasta ja haluaisin suorittaa ne pois alta että voisin suorittaa valinnaisia matikan kursseja
Iltalukiossa omaan piikkiin, omassa lukiossa sitten hyväksiluku suoritetuista kursseista.
Vierailija kirjoitti:
Nettilukiossa?
Ei ole varaa maksaa n.140 euroa/kurssi.
Monissa lukioissa voi suorittaa itsenäisesti myös matikan kursseja. Kannattaa kysyä opolta tai matikanopelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettilukiossa?
Ei ole varaa maksaa n.140 euroa/kurssi.
lisäksi ikäraja on 18, olen 16.
Eilen kyselit samaa. Kysy matematiikan opettajalta tai osalta.
Kyllä sinä ehdit niitä suorittaa, ota ihan rauhassa. Suorita vaikka ohessa fysiikkaa, kemiaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Monissa lukioissa voi suorittaa itsenäisesti myös matikan kursseja. Kannattaa kysyä opolta tai matikanopelta.
Vain silloin kun se kurssi muutenkin on ohjelmassa. Kukaan opettaja ei ehdi järjestämään mitään ylimääräisiä kokeita.
Nettilukiossa?