Mieheni ei koskaan sekin jälkeen kehu minua tai, että oli upeaa tms
Näyttää se nauttivan kyllä. Jos itse sanon, että olipas se kivaa niin saattaa vastata, että no hyvä jos oli. Joskus vastaa kyllä ihan, että niin oli. Usein ei sano mitään.
Pitääkö olla huolissaan?
Kommentit (25)
Nykyinen mies tykkää käydä seksin jälkeen positiivissävytteisen "loppukeskustelun", mutta muistan ihmetelleeni tätä tapaa suhteen alussa, joten vissiin aiemmat mieheni olivat tässä toisenlaisia. Ehkä enemmän sellaisia, että ilmaisivat nautintoa voimakkaasti seksin aikana eivätkä kokeneet tarpeelliseksi enää todeta sitä lopuksi.
En mäkään kehu seksin jälkeen, mutta seksin aikana kyllä että tunnut niin hyvältä. Eihän nainenkaan kehu koskaan miestä mistään tai kiitä, näytä edes että olisi kiitollinen niin miksi mun pitäis seksin jälkeen erikseen kehua. Saatan sanoa että rakastan sua😘
Vierailija kirjoitti:
Mun mies taas kiittää seksistä ja se tuntuu vähän nololta.
Mitä noloa siinä on, en ymmärrä? Minulle kumppani joskus sanoi samaa, että tuntuu hölmöltä kun aktin jälkeen kiitin. Kiitin, että olipa kivaa, kiitos kun sait mulle hyvän olon, kiitos kun pidit hyvänä. Kerro sinä oma mielipiteesi siihen, miksi on noloa kiittää? Ihan uteliaisuudesta kysyn.
No sait sekin, miksi sekin antamisen jälkeen pitäisi vielä kehua?
Nieletkö mällit?