Kumpi hiustyyli parempi yli 40v naiselle, lyhyt vai pitkä?
Ja miksi?
Oma hiuslaatu on hentoinen ja aika ohut. Olen suosinut melko lyhyttä mallia, edestä pitempi ja takaa lyhyempi pörrö. Monesti miettinyt pitemmän tukan kasvattamista, mutta onko se sitten hieno vai ohut päätä myöten menevä lirmu.
Kommentit (25)
Mulla paksutukkaisena on ollut pitkä tukka ja myös lyhyt sekä siltä väliltä eli polkka. Lyhyt tukka on ollut helppohoitoisin ja pitkään saa eniten kampauksia. Polkka on ehkä mukavin noista. Puolipitkä myös sopii varmasti eri tyylisinä kaikille jos on epävarma tai ei muutakaan keksi. Tärkeintä on muistaa siistiä latvat tarpeeksi usein kampaajalla.
Riippuu ihmisestä. Minusta paras on sellainen, missä itse viihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty pitämään mitään lyhyempää mallia, koska paksu kiharanlaineikas tukkani kasvaa tosi nopeasti ja taipuilee minne tahtoo. Auttaako tää vastaus sua mitenkään?
N52
Sivullisena olettaisin, eipä taida auttaa. Ap:n hiukset ovat laadultaan herkät keijumaisen hennot :) Sinun paksut vallattomat joten viestisi vaikuttaa hieman kehuskelulta. Sorry.
Mitään rotanhäntää ei kenenkään hiuksista saa, jollei sitä sido niskaponnarille, silloin hennto hiuslaatu ei tule edukseen. Nykyisin saa niin monen, monen moista apua tuuheutta ja poweria lisäävistä valmisteista. Mielestäni hiukset ovat sopivan pituiset liehuessaan ihanasti vapaasti. Tietysti joskus on mm. työelämässä riippuen ammatista, pidettävä hiukset kiinni. Mutta jatkuvasti niskanutturalla, justiina/Pikkymyy päälaella olevalla nuppinutturalla pidän yleensä vain mikäli siivoilen tai hiukset ovat vähän jo rasvoittuneet. Ulla Taalasmaata roolittava näyttelijä on oiva esimerkki, kun vertaa hänen alkuperäiseen lyhythiuksiseen tomeraan perheenäitiin. Nykyinen polkka tai polkka+ on aivan ihana ja nuorekas. Rohkeasti vaan ap kokeilemaan ja tietenkin kaikki muutkin jotka olette jääneet siihen käsitykseen, että vain lyhyet hiukset ovat oikea ratkaisu mm. hennoille hiuksille.
Tämä. Tämä palsta on maailman väärin paikka kysellä moista.
Sen mukaan mennään mikä itselle omasta mielestä parhaiten sopii ja missä on itsevarmin olo.
Tajua tämä ap