Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi hiustyyli parempi yli 40v naiselle, lyhyt vai pitkä?

Vierailija
22.08.2021 |

Ja miksi?
Oma hiuslaatu on hentoinen ja aika ohut. Olen suosinut melko lyhyttä mallia, edestä pitempi ja takaa lyhyempi pörrö. Monesti miettinyt pitemmän tukan kasvattamista, mutta onko se sitten hieno vai ohut päätä myöten menevä lirmu.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on nyt Kouvolatukka?

Vierailija
2/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mistä se itse tykkää. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin epävarma keski-ikäinen nainen.

Vierailija
4/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tietysti. Kilpasiskosi tietysti suosittelevat lyhyttä oman markkina-arvonsa kohottamiseksi.

Vierailija
5/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paljon hiuksia, aina pidempi malli on hyvä.

Vierailija
6/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuu omasta tyylistä ja hiuslaadustakin. Itselläni on aina ollut pitkä tukka, yhtä kokeilua lukuunottamatta. Olen 70-vuotias ja tukka on yli puolenselän.

Vierailija
7/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun naapureillasi. Et voi erottua massasta

Vierailija
8/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on kivat kaiken ikäisillä. Tietysti jos sun tyyliin ei sovi niin varmaan ne lyhyet sitten paremmat.

Vierailija
9/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kasvata. Sillä se selviää. Aina sen voi uudestaan leikata.

Vierailija
10/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut olkapäille ulottuvat kiharat. Ohuet hiukset näyttää usein parempana lyhyenä ja helpompi laittaa niin. Ja mikä omaan persoonaan ja makuun sopii.

Vierailija
11/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkka sopii kaikille.

Vierailija
12/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan vähän enemmän tietoa: minkä muotoinen kallo, onko silmälasit, onko lihava/laiha, kiharat/suorat, isot/pienet silmät jne.

Vierailija
13/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu esim hiusten kunnosta. Rotanhäntä on ruma!

Vierailija
14/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ikä ole se ratkaiseva tekijä vaan se, mikä sinulle sopii?

Minä olen 45 ja minulla on lyhyt tukka, mikä on tällä palstalla moneen kertaan tuomittu kamalista kamalimmaksi hiustyyliksi. Saan kuitenkin hiuksistani paljon kehuja (niin tutuilta kuin tuntemattomilta kadulla) ja omaan siroon kroppaani ja piirteisiini sopii lyhyt malli eli en ole ikinä harkinnut pidempää mallia. Jollekin toiselle sitten taas tämä tyyli olisi varmasti ehdoton ei esim. pyöreiden kasvojen takia.

Vierailija
15/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosiaan omasta tyylistä kiinni. Mulla on paksu ja taipuisa/lainehtiva tukka, kasvaakin nopeasti, mutta tykkään pitää sen lyhyempänä, koska omasta mielestä näytän pitkän tukan kanssa jotenkin tylsältä ja tavalliselta.

Mun tukka on siis leukamittainen, joka venähtää välillä olkapäille asti ja silloin viimeistään on pakko lyhentää.

Olen 40+ nainen.

Vierailija
16/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset sopii siroille feminiinisille naisille. Esim. Maria Ylipää. Pullealla näyttää vanheltavalta ja miesmäiseltä.

Vierailija
17/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin itse tuuhentavia hiustenpidennyksiä, sen jälkeen kun kasvattanut hieman pituutta että saa sekaan hyvin. Jos sinulla on ohuet hiukset hiustenpidennyksiin on parhaat eurooppalaisesta samankaltaisesta hiuksesta tehdyt pidennykset, istuu paremmin kuin aasialaiset hiukset jotka voi olla joillekin liian paksuja joskus.

Sanon suoraan: jos haluat olla viehättävämpi miehille, pitää olla vähintään polkka ja mielellään pidemmät hiukset. Ja suoraan sanoen naisena pidän itsekin niitä naisia kauniimpina joilla vähintään polkkatukka. Se on naisellisempaa. Tämä on viidakon laki valitettavasti. En tee sääntöjä. On uskomatonta kun olen nyt ollut pitkin hiuksin tämän kesän: etenkin miesten antama asiakaspalvelu ja muu käytös on huomattavasti parempaa minua kohtaan. Joku voisi sanoa että kamalaa, mutta itse olen innoissani koska olen tajunnut käyttää tätä ulkonäkö-asiaa hyväkseni.

TOki joku voi suositella kynittyä tyyliä, mutta ei se ole hyvä.

Vierailija
18/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty pitämään mitään lyhyempää mallia, koska paksu kiharanlaineikas tukkani kasvaa tosi nopeasti ja taipuilee minne tahtoo. Auttaako tää vastaus sua mitenkään?

N52

Vierailija
19/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset on mun mielestä yleisesti naisella ihan aina kauniimmat, mutta joillekin sopii lyhyt tosi hyvin. Vastaan kuitenkin pitkät!

Vierailija
20/25 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puolipitkät. Pesun jälkeen laitan melkein kuiviin hiuksiin jättirullat, tulee kuohkeutta ja taipuisuutta.