Tarvitseeko tosimies oikeastaan mitään muuta kotiinsa kuin robotti-imurin, astianpesukoneen ja seksinuken
Pyykinpesukoneen lisäksi? Syvällisiä joi jutella vaikka chat-botin kanssa.
Kommentit (37)
Pankkitilin jossa on rahaa ja puhelimen jolla tilata kaljaa ja pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä äidin on hyvä käydä viikkaamassa kalsarit?
Tulin just kirjoittamaan samaa, että kai sen äidin täytyy kuitenkin käydä välillä tarkistamassa, että poika pärjää.
Että on muistanut laittaa tiski-ja pyykkikoneen pyörimään ja että seksirobotti/pumpattava Barbara on muistettu pyyhkiä edellisen käytön jäljiltä :)
+ , että WC:n pönttö on muistettu pestä, ettei vallan oo paskan peitossa ja pinttynyt.
Se on taas suomalaisilla naisilla peiliin katsomisen paikka, jos miestä kiinnostaa enemmän seksinukke.
Ohi, mutta miten pidät muovimorsiamen puhtaana? Jätätkö mällit kuivumaan? Hän ei osaa pestä itseään.
Aika tyhjä olisi asunto jos siellä olisi vain astianpesukone, pyykkikone, robotti-imuri ja seksinukke.
Ja ne äidin valmiit tupperiruuat.
Vähällä nykyään pärjää. Sänky nukkumiseen ja mukava tila tietokoneelle. Pesutilat itselle ja vaatteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä äidin on hyvä käydä viikkaamassa kalsarit?
Tulin just kirjoittamaan samaa, että kai sen äidin täytyy kuitenkin käydä välillä tarkistamassa, että poika pärjää.
Että on muistanut laittaa tiski-ja pyykkikoneen pyörimään ja että seksirobotti/pumpattava Barbara on muistettu pyyhkiä edellisen käytön jäljiltä :)
+ , että WC:n pönttö on muistettu pestä, ettei vallan oo paskan peitossa ja pinttynyt.
Ne samat äidit, jotka täällä toisissa ketjuissa nimitetään hirviöanopeiksi, joilla on tapana käydä kyyläämässä joka päivä vaatekaappeja myöden kodin sisustus. (ja mikään eikoskaan ole hyvin)
Kukahan tässä ei osaa päästää irti?
Tosimies ei tarvitse mitään noista. Rakastava kumppani on hienointa. Tv. 60v jantteri.
Minulla on ollut semmoinen konekombinaatti jo 50 vuotta. Sitä kutsutaan vaimoksi ja se on tosi tarpeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehestä tulee tuolla tavalla robotti.
Hän todennäköisesti on sitä jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ohi, mutta miten pidät muovimorsiamen puhtaana? Jätätkö mällit kuivumaan? Hän ei osaa pestä itseään.
Kyllä nykyiset osaavat. Ja käyvät myös kaupassa hakemassa kaljaa. Kiinasta saa niitä 50€ / kpl.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut semmoinen konekombinaatti jo 50 vuotta. Sitä kutsutaan vaimoksi ja se on tosi tarpeellinen.
Netissähän joskus pyöri se kuva t-paidasta:
Washing
Ironing
Fucking
Etc.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tuo vaimollesi, jos uskallat.
Mulla on kaksi aikuista poikaa, 37 Ja 34 ja miniä ja piakkoin-miniä. Kaikki normaaleja ja ihania. Ja vähän harmittaa että ihan kivojen kirjoitusten välissä täällä on aina näitä miestenhaukkumis- ja naistenhaukkumis-kirjoituksia!!! Lopettaisitte!!!