Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alakerran lapsi huutaa koko ajan

Vierailija
22.08.2021 |

Olen nyt tosi pitkään miettinyt mitä tekisin, vai teenkö mitään. Asun itse muualla, mutta olen usein poikaystävän luona. Alakerrassa on lapsiperhe, jossa lapsi tosiaan huutaa ihan koko ajan. Yöt, päivät, aina kun olen siellä. Poikaystävän mukaan huuto on jatkuvaa myös silloin kun en itse siellä ole. Lapsi ei ole enää mikään kovin pieni. Parivuotias ehkä. Ja tilanne on siis ollut tämä alusta saakka. Haluaisin mennä ihan rehellisesti ovelle esittäytymään ja tarjoamaan apuani ja ehkä samalla vähän kuulostella tilannetta, mutta poikaystävän mielestä minun ei tule puuttua asiaan. Mutta jotenkin ajattelen, että sellainen vuosia jatkuva jatkuva itku ja huuto ei ole normaalia. Entä jos lasta vaikka pahoinpidellään... Miten itse toimisit? Vai antaisitko olla? Perspektiiviä siis olisin vailla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tiedät näistä ihmisistä? Näyttävätkö normaalilta hyvin toimeentulevalta perheeltä ja fiksuilta ihmisiltä vai kenties nisteiltä ja sossutapauksilta?

Miestä en ole nähnyt koskaan. Naisen olen nähnyt kerran, näytti ihan tavalliselta ja normaalilta. Lapsi oli silloin vaunuissa nukkumassa, siitä on jo aikaa. En tosiaan sattumalta törmää heihin ikinä.

Huusiko nukkuessaankin?

Ei silloin.

Otsikossa siis virheellinen väittämä = ei huudakaan koko ajan.

Vierailija
22/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityislapsia on paljon ja lisää kasvatetaan koko ajan. Normitilanteessa huutamiselle olisi asetettu rajat, ja se olisi lapsen, perheen ja kaikkien etu.

Veikkaan, että pieni huutaa siellä turvattomuuttaan ja rajoja, jotka näemmä ei vielä ole tullut hänelle vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi