Miten te pienten lasten vanhemmat olette selvinneet erosta?
Miten olette kaikki kämppäasiat, lasten hoito/koulukuviot saanut hoidettua? ITse suunnittelen eroa, ja tiedän että kun mieheni ei erota halua, niin hän ei tule laittamaan tikkua ristiin asian eteen, vaan kaikki miettiminen ja asioiden hoitaminen jää mulle.
Oletteko muuttaneet lähekkäin asumaan? Meillä mies ei halua olla pelkkä viikonloppuisä, mikä tavallaan ihan hyvä, mutta monimutkaistaa kaikkia kuvioita...
Kommentit (22)
Kuulosti niin mun kirjoittamalta :(
Me muutetaan erilleen kuha asunto myyty. Lasten koulut ym muuttuu ja se surettaa eniten. Mies pistää vastaan samasta syjstä, ei halua vloppu isäks. Mä en taas jaksa enää tätä helvettiä kotona ja haluan erota.. raskasta kyllä on...
Tsemppiä !
Viikko viikko meillä. Toimii ja on myös vapaa-aikaakin. Asutaan 1 km päässä. Eli lähellä.
Jäin lasten kanssa tähän joten heidän ympäristönsä ei muuttunut. Isä hankki asunnon läheltä. Kolme kuukautta asuimme eron jälkeen yhdessä ja vastuu viikonloppuisin oli aina toisella ja toinen häipyi eli lapset tottuivat olemaan isän kanssa koko viikonlopun ajan.
Me kans tehdään samalailla että asutaa tässä nii kauan yhessä että asunto myyty, ehkä kevääseen. Vuorovloput toinen on lasten kanssa. Oma proaessi alkaa varmasti vasta ku osotteet erit. Nyt nii hankalaa kuite, riidellää päivittäin ja mies helvetin vihainen .. hänen mielestään mun pitäs kuitenki harrastaa seksiä hänen kanssaa vaikka ollaa erottu ..
Meillä ei ole mahdollista, eikä järkevää kummankaan jäädä tähän. Ei voida ottaa enää paljoa lisää asuntolainaa. Minulle kelpaisi pieni kerrostalokaksiokin,mutta harmi kun tässä lähialueilla ei sellaisia ole. Tehdään molemmat vuorotöitä, joten hirvittää kyllä mitä tästä tulee, mutta eipä tästä yhdessäolosta ainakaan mitään. -ap
Pakkohan se on selvitä nenä pystyyn ja eteenpäin.
Sori kirjvirheet .. puhelimella näppäilen :)
Mitä ne teä pohjimmat ongelmat on ?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:19"]
Kuulosti niin mun kirjoittamalta :( Me muutetaan erilleen kuha asunto myyty. Lasten koulut ym muuttuu ja se surettaa eniten. Mies pistää vastaan samasta syjstä, ei halua vloppu isäks. Mä en taas jaksa enää tätä helvettiä kotona ja haluan erota.. raskasta kyllä on... Tsemppiä !
[/quote]
Kiitos, samoin tsemppiä vaikeaan tilanteeseen! En ole vielä papereita pistänyt menemään, kun haluaisin vähän ensin selkeyttä siihen miten asiat tulevat menemään.. -ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:33"]
[/quote]
Ei ole muuta yhteistä kun lapset ja asuntolaina.
Mä en oo kans vielä tehnyt mitään, ykkösenä on nyt asunnon myynti ja kun se on hoidettu niin sit alan järjestelee kouluhommat ym. Hirvittää vaan että jos talo ei menekkää tmv.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:33"]
[/quote]
Ei ole muuta yhteistä kun lapset ja asuntolaina.
[/quote] Kuulostaa tutulta! Tuntuu että elämä valuu onnettomana ohi..
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:31"]Me kans tehdään samalailla että asutaa tässä nii kauan yhessä että asunto myyty, ehkä kevääseen. Vuorovloput toinen on lasten kanssa. Oma proaessi alkaa varmasti vasta ku osotteet erit. Nyt nii hankalaa kuite, riidellää päivittäin ja mies helvetin vihainen .. hänen mielestään mun pitäs kuitenki harrastaa seksiä hänen kanssaa vaikka ollaa erottu ..
[/quote]No me emme riidelleet vaan puhuimme kaikki asiat selviksi.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:33"] Mitä ne teä pohjimmat ongelmat on ? [/quote] Ei ole muuta yhteistä kun lapset ja asuntolaina. [/quote] Kuulostaa tutulta! Tuntuu että elämä valuu onnettomana ohi..
[/quote]
Juurikin noin! Kaikkeni voin sanoa yrittäneeni, mutta jos toista ei nappaa oikein mikään, mutta silti pitäisi yhdessä jatkaa vaan, niin antaa olla. -ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:38"]
Mies siis haluaisi jatkaa?
[/quote]
Haluaisi jatkaa saman katon alla, mutta parisuhde ei häntä kiinnosta. Ei halua joutua lapsistaan eroon. -ap