Kietoudutteko kotona kylpytakkiin ja kuljette siinä välillä koko päivän?
Kommentit (54)
En tykkää kylpytakeista (siis niistä paksuista, hankalia ja epämukavia) mutta mulla on ohut pellava-aamutakki.
Siinä saatan hyvinkin olla koko kesäpäivän kotona.
En käytä, minulla on kotiasu oleskelua varten.
Itse asiassa kotiasuja on kolme: maksimekko, pitkä tunika ja talveksi onsie eli aikuisten potkupuku 😁
Joskus. Mutta sellaisesta päivästä ei kyllä koskaan tuu mitään
En,olen aina alasti. Alastomuus on parhautta.
Kylpytakit on jotenkin kankeita ja paksuja, mutta makuasioitahan nämä. Mulla on tuohon tarkoitukseen pari "kaapua" eli ihan vaan pitkähköä yöpaitaa joissa hengailen kotona vapaapäivinä.
En siis pidä samaa yökkäriä yötä päivää vaan vaihdan aamulla tuohon "kaapuun".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koska jos istuu sitten myös rennosti kuten ennen pitkää tekee mieli, eikä sievästi, niin alakerta haiskahtaa kuitenkin, eli on pakko pitää housuja, mikä taas pilaa kylpytakin koko idean.
Kannattaa käydä gynellä, jos on epämiellyttäviä tuoksuja.
Päivän mittaan tulee kaikille. Siitähän tässä on kyse. Koko päivä noin.
Ei toosa normitilassa haise. Sulla on joku bakteeriepätasapaino tms
Kysy gyneltä, kyllä normaali tuoksahtaa.
En koskaan.
Tai no kovassa kuumeessa ei tule käytyä suihkussa ja pukeuduttua. Eli kerran 10 vuodessa
En, takin helmat vain liehuvat haitolla. Alasti saatan olla.
Hyi. Kylpytakit on turhakkeita.
Ja fleecekylpytakit suorastaan ällöttäviä. Klähmäinen muovikuitu liimaantumassa nihkeään ihoon 🤮
Saunan jälkeen usein, mutta meisseli tuppaa liepeiden raosta ihmettelemään.
Tulee sairas olo jos kokopäivän kekkuloi kylpytakissa. Sama homma jos jättää sängyn petaamatta.
Meillä käy jatkuvasti nuorten kavereita ja naapureita, joten en yksinkertaisesti kehtaisi vetelehtiä päivällä kylpytakissa. Omistan kyllä ihanan kylpytakin, mutta käytän sitä vain hetken kerrallaan kylvyn, suihkun tai saunan jälkeen sekä silloin, kun vilvoittelen kesken saunomisen terassilla.
Joskus on ovikello soinut niin aikaisin, että olen ollut vielä nukkumassa, ja silloin olen kiskaissut kylpytakin yöpaidan päälle. (Ovikellon soittaja oli naapuri, joka oli lähtenyt viemään miestään junalle hyvin varhain ja unohtanut sekä kännykän että kotiavaimet sisälle. Juotiin sitten aamukahvit odotellessa hänen poikaansa, jonka soitimme minun puhelimestani tuomaan vara-avainta.)
Muuten pidän kotona ihan perussiistejä vaatteita, yleensä jotakin polvipituista mekkoa. Niitä minulla riittää.
Itse käytän sekä kylpytakkia että kylpyhousuja.