Kietoudutteko kotona kylpytakkiin ja kuljette siinä välillä koko päivän?
Kommentit (54)
Kyllä, ja kun odotan huoltomiestä, alla piukka sexi-asu.
Fleecekylpytakki, pyjamanhousut ja joku löysä paita, jalassa sukat+villasukat sekä tossut. Siinä mun kotiasunjoka vaihtuu päälle kun pääsee kotioveata sisään oli kellonaika mikä hyvänsä.
Vapaapäivät vietän mielellään pyjamassa, villasukissa ja aamutakissa, jos en näe perheen ulkopuolisia ihmisiä. Pyjamapäivät on parhaita!
Kylpytakki on ihana kun saunan jälkeen antaa kosteuden hitaasti imeytyä pois iholta. Mutta ei se oloasuna pitemmän päälle ole hääppönen. Mun ratkaisu on pitkä trikoomekko ja huppari.
Kyllä. Joskus myös olen pyjamissa koko päivän. Olen ostanut myös nilkkoihin ylettyvän neulemekon mallia "muumi" ja jättimäisiä hupparimekkoja, joissa on siis kuin hupparin yläosa ja helma yltää pohkeeseen tai nilkkaan. Mutta kyllä kylpytakki on myös usein yllä. Se on vaan vähän vaarallinen kun saattaa aueta ja saatan kiipeillä seinille ikkunoiden edessä.
Oikeasti saatan hakea tikkailla tavaraa tai kiivetä puolapuille :D
En koska jos istuu sitten myös rennosti kuten ennen pitkää tekee mieli, eikä sievästi, niin alakerta haiskahtaa kuitenkin, eli on pakko pitää housuja, mikä taas pilaa kylpytakin koko idean.
En. Mä pidän froteista kylpytakkia vain sen aikaa, että mun pitkät hiukset kuivuu. Sen jälkeen laitan päälle oloasun, jossa hengailen sitten kokl viikonlopun. Arkena työvaatteet päälle ja menoksi. Kylpytakki on epämukava, kun se aukeaa edestä ja on paksu ja joustamaton.
Mun pitäisi kohta ostaa uusi aamutakki, joten suosituksia hyvistä otetaan täälläkin vastaan. Tai mä haluan siis kylpytakin. Vaatimuksia:
- huppu (se o kiva jos tukka märkä ja menee esim. sohvalle pötköttämään netflixiä katsomaan) tai haluaa piilottaa papiljotit partsille mennessä
- pitkä helma, mielellään nilkkoihin
- pehmeä kangas
- jos mahdollista puhdas yksivärinen tai sitten hauska villi kuosi tyyliin kissatäplä
- halpa
- kuuman pesun kestävä (60-90 astetta)
Mulla oli ennen satiinisia, mutta ne on kylmiä ja kamalia jos on märkä. Sitten oli kallis Ratian raidallinen ja se kului ihan hetkessä paskaksi. Nykyinen on jostain halpiskaupasta (Cubus tms) ostettu äärimmäisen pehmeä fleeceä tms oleva pörröinen kylpytakki. Pehmeä, iso, hauska väri, huppu, pesty tuhansia kertoja jopa 90 asteessa. Ollut vuosia käytössä. Nyt olen havainnut, ett on alkanut kulua mm. kainaloista.
Laittaka vaikka linkkejä! Kotimaisuus on plussaa, jos vain löytyy ehdot täyttyvä. Mutta pitää olla lämmin ja paksu, sellainen ohut pellavainen ei käy.
Vierailija kirjoitti:
En koska jos istuu sitten myös rennosti kuten ennen pitkää tekee mieli, eikä sievästi, niin alakerta haiskahtaa kuitenkin, eli on pakko pitää housuja, mikä taas pilaa kylpytakin koko idean.
Kannattaa käydä gynellä, jos on epämiellyttäviä tuoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän mittaan tulee kaikille. Siitähän tässä on kyse. Koko päivä noin.
(mitä eroa noilla edes on?). En ymmärrä noiden tarkoitusta, koska kun tulen suihkusta, niin kuivaan itseni pyyhkeeseen
N45[/quote]
Aamu- ja kylpytakin ero; kankaan laatu. Kylpytakki froteeta tms aamutakki satiinia/fleeseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän mittaan tulee kaikille. Siitähän tässä on kyse. Koko päivä noin.
Ei toosa normitilassa haise. Sulla on joku bakteeriepätasapaino tms
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi kohta ostaa uusi aamutakki, joten suosituksia hyvistä otetaan täälläkin vastaan. Tai mä haluan siis kylpytakin. Vaatimuksia:
- huppu (se o kiva jos tukka märkä ja menee esim. sohvalle pötköttämään netflixiä katsomaan) tai haluaa piilottaa papiljotit partsille mennessä
- pitkä helma, mielellään nilkkoihin
- pehmeä kangas
- jos mahdollista puhdas yksivärinen tai sitten hauska villi kuosi tyyliin kissatäplä
- halpa
- kuuman pesun kestävä (60-90 astetta)
Mulla oli ennen satiinisia, mutta ne on kylmiä ja kamalia jos on märkä. Sitten oli kallis Ratian raidallinen ja se kului ihan hetkessä paskaksi. Nykyinen on jostain halpiskaupasta (Cubus tms) ostettu äärimmäisen pehmeä fleeceä tms oleva pörröinen kylpytakki. Pehmeä, iso, hauska väri, huppu, pesty tuhansia kertoja jopa 90 asteessa. Ollut vuosia käytössä. Nyt olen havainnut, ett on alkanut kulua mm. kainaloista.
Laittaka vaikka linkkejä! Kotimaisuus on plussaa, jos vain löytyy ehdot täyttyvä. Mutta pitää olla lämmin ja paksu, sellainen ohut pellavainen ei käy.
Tämä on lämmin ja muhkean paksu ja pehmeämpi kuin mikään. Hupun sijaan kiedin tukan saman sarjan turbaaniin. Olen ostanut sokokselta alepäivinä. Kiersin helsingissä kaikki kaupat läpi kun etsin pehmoisuutta(minulla on aistivaiva enkä voi käyttää mitään karheaa).
https://www.luinliving.com/fi/tuote/mallistot/kylpytakki-naiselle-tai-m…
Vierailija kirjoitti:
Miten on, jos pesisit sen alakertasi? Puhdas, terve, alakerta ei haise. Ei miehellä, eikä naisella.
Oh, kylpytakkipäivät on yhtä juhlaa jos onnistuu niin että ajallisesti siihen on varaa. Mulla ehkä kerran parissa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
En pidä kylpytakeista, epäkäytännöllisempää kudetta saa etsiä. Minulla on mukavia kollareita ja t-paitoja kotipäiviä varten.
Löytyi:
Solmio
Uimapuku
Vierailija kirjoitti:
Miksi pukea mitään?
Koska usein on mukavampaa sekä hygieenisempää olla puettuna kuin ilman mitään. Monilla on myös kotona muitakin kuin oma puoliso, joten on kohteliasta pitää jotain päällä.
Nyt olen pelkässä ohuessa paidassa ja pilkareilla. Haluan varsinkin sunnuntaina olla omissa oloissa ihan minkä näköisenä haluan.
Pitäisi ostaa sellainen aamutakki jonka kanssa ei nolota mennä avaamaan ovea vaikka keskellä päivää. Lapsilla käy kavereita ja silloin kun ovat meillä niin puen peittävämpää päälle.
Aamutakin kanssa saisi olla vapaasti eikä tarvitse laittaa esim rintsikoita alle ettei näy läpi.
Saa suositella sellaista jos on löytynyt omasta mielestään kivan. Saa olla naisellinen muttei mikään $eksikäs.