Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tehdä läskisoosia

Vierailija
18.09.2014 |

Osti possunkylkeä kaupasta. Minä kävin eilen ruokaostoksilla, minkä johdosta meillä syötiin spaghettia, jossa babypinaattia, thaibasilikaa, kaprista, buffalomozzarellaa ja limettimehua.
Entä sitten - no sitä sitten, että nuo äijäruoat eivät ole yhtään mun makuuni. Ja kun mä syön iltapalaksi tuorepuuroa, mies syö lauantaimakkaraa. Onko kellään muulla edes vähän samanlaista ruokameininkiä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juurikin samanlaista. Ukko voisi elää rasvaisilla liharuoilla ja eineksillä, minä tykkään kalasta ja salaateista.

Vierailija
2/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes vois tulla mun luo tekee läskisoosia. :) mä en osaa tehdä ja läskisoosi on mun herkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tilanne yllättäen, vai tsemppasivatko miehenne suhteen alkuaikoina?

Kuulostaa kieltämättä ap:n menu herkulta, mutta kovin vähäproteiiniselta. Onko miehelläsi ja sinulla yhtä rankat duunit?

Vierailija
4/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:26"]Tuliko tilanne yllättäen, vai tsemppasivatko miehenne suhteen alkuaikoina?

Kuulostaa kieltämättä ap:n menu herkulta, mutta kovin vähäproteiiniselta. Onko miehelläsi ja sinulla yhtä rankat duunit?
[/quote]

Molemmat ollaan toimistotöissä. -ap

Vierailija
5/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/67tb20

Tossa kuva valmistuvasta ruoasta. Läskinpaloja vaaleassa kastikkeessa. Ei jaksanut ruskistaa voi-jauhoseosta, nyt tuo on kuin läskikiisseliä.

Vierailija
6/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:46"]http://aijaa.com/67tb20

Tossa kuva valmistuvasta ruoasta. Läskinpaloja vaaleassa kastikkeessa. Ei jaksanut ruskistaa voi-jauhoseosta, nyt tuo on kuin läskikiisseliä.
[/quote]

Huh, aika karmeeta.

Vierailija
7/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on aika kauheen näköstä :D

t:4

Vierailija
8/13 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän läskisoosin tekijät ovatkin harvassa. Äitini osasi tehdä jotenkuten syötävää, mutta isäni äiti, siis äitini anoppi oli kyllä mestari samoin kuin minun nykyinen anoppini. Taidankin heti aamulla viedä anopille vihjeeksi pussillisen potikoita.

Vierailija
9/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs, söitkö sä tuon mössön?

Vierailija
10/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun pitäis kohteliaisuudesta syödä myös tota miehen tekemää ruokaa, jos mies kerta syö sinun tekemää safkaa.

Vierailija
11/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:10"]Mun mielestä sun pitäis kohteliaisuudesta syödä myös tota miehen tekemää ruokaa, jos mies kerta syö sinun tekemää safkaa.
[/quote]

Kyllä mä söin. Syön kyllä aina sen tekemiä ruokia, vaikka sit kohteliaisuudesta.

Vierailija
12/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:10"]Mun mielestä sun pitäis kohteliaisuudesta syödä myös tota miehen tekemää ruokaa, jos mies kerta syö sinun tekemää safkaa.
[/quote]

Kyllä mä söin. Syön kyllä aina sen tekemiä ruokia, vaikka sit kohteliaisuudesta.
[/quote]

Ap

Vierailija
13/13 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi minkä näköistä! Miksi euöi voinut tehdä ruokaa kunnolla? Hyvin tehty läskisoossi on hyvää, mutta se pitää tehdä oikein. Eli lihat ruskistaa rapeuksi ja lihasta sulaneesta rasvasta suurustetaan kastike. Se rasvahan ruskistuu väkisin lihaa ruskistaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi