Tami Tammisen mukaan sm-liigassa ei ole yhtään homoa.
http://yle.fi/uutiset/tamminen_ylexlle_homodebattia_on_taysin_turha_jatkaa/7479064
Tami ei ole 48 vuoden aikana tavannut yhtään homoa jääkiekon parissa.
Kommentit (62)
Hokiäijien jatkuva epämiellyttävä halailu ja mailoilla persauksille lätkiminen kyllä puistattaa itseä ja olen 110% hetero.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:01"]
Tami Tammisen suunnaton, paisuva ja sykkivä Juuso Wahlstenin ja muutaman muun "veljen" ihailu kirjoissaan on homoeroottista runoutta kauneimmillaan. Sellaista ei voi kirjoittaa kuin umpirakastunut mies. Kannattaa naistenkin lukea, kuinka kauniisti mies puhuu miehestä.
[/quote]
Minä näin Juuson viime viikolla Lidlissä ihan naisen kanssa. Niillä on kai Tamin kanssa menny bänksit.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:31"]
Lätkä on kyllä homofobian viimeisiä linnakkeita. Monissa muissa joukkuelajeissa homot ovat pikku hiljaa alkaneet tulla kaapeista ulos, esim. NFL: http://www.bbc.com/news/world-us-canada-29001290, NBA: http://www.nba.com/2014/news/02/23/collins-makes-history.ap/, jalkapallo: http://edition.cnn.com/2014/01/09/sport/football/robbie-rogers-gay-sport/
Mutta ei lätkä.
[/quote]
Yksilöurheilusta en viitsi edes mainita. Homous ei ole siellä enää yhtään mitään ihmeellistä. Mutta joku tuossa lätkässä on... ehkä ne sukkanauhat?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:14"]Näytin Tammisesta studiokommentaattorina otettua pukukuvaa kanadalaiselle ystävälleni. Vastaus: "Who's the flaming homo???"
[/quote]
Ei tainnut olla kiekkomiehiä tämä ystäväsi ellei tajunnut että Don Tami-hahmo on parodia kanadalaisesta kiekkokommentaattorista Don Cherrystä, jonka tyyli on vähintään yhtä överi. Kaikkien Pohjois-Amerikassa lätkää seuraavien tuntema tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:17"]
Mä en tajua miksi tällaisesta pitää edes keskustella. Miksi kellekään kuuluisi lätkäpelaajien seksiasiat? Miksi ketään edes kiinnostaa kuka on homo ja kuka hetero, jollei ole suhdetta toiselta haluamassa?
[/quote]
Aivan, onneksi heterojääkiekkoilijat (Teemu Selänne jne) eivät tuo sukupuoli- ja yksityiselämäänsä julkisuuteen...
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:33"]
Hokiäijien jatkuva epämiellyttävä halailu ja mailoilla persauksille lätkiminen kyllä puistattaa itseä ja olen 110% hetero.
[/quote]
Sama homma ja olen homo. :D
Ratsastusharrastuksen torpedoivalle ajatukseksi klassikko eli jospa oisin tallin ainoa hetero.... Et silleen ja kuka mahto katua ja mitä kun sinne NHL:ään ei varausta tullut...
Tamminen on ite täys homo koko ukko.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:12"]no jos ei ole kukaan avautunut
en minäkään tunne ainuttakaan homoa enkä lesboa
[/quote]
Herttileijaa, et yhtään?
Ymmärrätkö että elät hieman erilaisessa maailmassa, kuin... no, oikeastaan koko muu maailma.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:29"]Sempä takia minunkin molemmat pojat pelaavat kiekkoa. En todellakaan olisi kustantanut heidän esim. ratsastusharrastustaan.
[/quote]
Rautainen mielipide.
Ties mitä ois sun pojille tullu mieleen kun olisvat hevosen peräpäätä tuijotelleet ;-)
Sanotaan nyt näin että oma teini pelaa lätkää ja siellä ollaan ERITTÄIN homovastaisia. Toisinaan saa vähän toppuutella jäbien puheita kun ovat sen verran jyrkkiä asian suhteen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:12"]no jos ei ole kukaan avautunut en minäkään tunne ainuttakaan homoa enkä lesboa [/quote] Herttileijaa, et yhtään? Ymmärrätkö että elät hieman erilaisessa maailmassa, kuin... no, oikeastaan koko muu maailma.
[/quote]
Niinpä varmaan. Minulla on myös paljon kavereita, jotka eivät hekään tunne ketään homoa. Pidän normaalimpana sitä ettei tunne homoja kuin että tuntee.
Entinen nhl-pelaaja Sean Avery on ainakin tullut kaapista. Lisäksi netissä pyöri vielä muutama vuosi sitten artikkeli, jossa haastateltiin homopelaajaa, nimettömänä tietysti. Mutta haastattelussa antamista tiedoista pääteltiin, että kyseessä on John Madden.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:12"]no jos ei ole kukaan avautunut en minäkään tunne ainuttakaan homoa enkä lesboa [/quote] Herttileijaa, et yhtään? Ymmärrätkö että elät hieman erilaisessa maailmassa, kuin... no, oikeastaan koko muu maailma.
[/quote]
Niinpä varmaan. Minulla on myös paljon kavereita, jotka eivät hekään tunne ketään homoa. Pidän normaalimpana sitä ettei tunne homoja kuin että tuntee.
[/quote]
Missä ihmeessä asut? Mä olen sentään käynyt kouluni pohjanmaalla ja silti luokillani oli useita homoja. Suurin osa toki tuli kaapista vasta myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:52"]
[/quote]
[/quote]
Missä ihmeessä asut? Mä olen sentään käynyt kouluni pohjanmaalla ja silti luokillani oli useita homoja. Suurin osa toki tuli kaapista vasta myöhemmin.
[/quote]
Pk-seutu
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:17"]
Mä en tajua miksi tällaisesta pitää edes keskustella. Miksi kellekään kuuluisi lätkäpelaajien seksiasiat? Miksi ketään edes kiinnostaa kuka on homo ja kuka hetero, jollei ole suhdetta toiselta haluamassa?
[/quote]
Homoudessa ja heteroudessa ei ole kyse vain seksistä. Pelaajien naimisiinmenoista, seurusteluista jne uutisoidaan koko ajan, mutta ilmeisesti lätkämaailmassa olisi tabu jos mies menisikin miehen kanssa naimisiin.
[/quote]
Juuri näin. Lisäksi ei voida vähätellä esikuvien merkitystä ja miten voidaan vähentää ennakkoluuloja olemalla avoimia omasta seksuaalisuudesta.