EI ollut netin brassi-suomi mies täyspäinen!
Siis tuossa toisessa ketjussa ihmettelin miten ei puoliksi suomalainen suomessa asuva ja työskentelevä mies osaa suomea.. no voi olla että on muuttanut hiljattain ja viettänyt suurimmanosan elämästään ulkomailla tms. ja päätin katsoa josko oliskin ihan normaali ihminen epäilyksistäni huolimatta.
Mulla ei ole kuvaa profiilissa ja mies kysyi missä mun kuva. sanoin että oon yleensä laittanut s-postiin tai alkanut jutella fb:n kautta missä kuvia jos alkukirjottelun jälkeen tuntuu että synkkaa. (oon myös tavannut 2 mukavaa miestä tän palvelun kautta ja ollaan edelleen fb kavereita) No mies vaan vastasi että hän ei juttele vieraille ilman kuvaa, heippa! ja hetken päästä tulee viesti: "It is my wish that soon you will fall into the net. Then you know where you belong to bye :)" ja perään "Bye the way very soon." Ihmettelin että mitä hän tarkoittaa ja vastaus oli "You will know"
siis mitä hittoa?!?! Mitä tuolla tarkoittaa?
Kommentit (13)
sanokaas nyt jotain...ei ihan tavalliselta jampalta vaikuttanut. mitä ihmettä tuolla kommentilla meinaa?
Hohhoijaa, mitäs jos nyt unohdat koko tyypin.
Onko tuo nyt niin ihmeellinen tyyppi että siinä kannattaa roikkua?
en sille nyt ole mitään enään vastaillut enkä meinaakaan. tässä palvelussa enkä muuallakaan ole moiseen törmännyt joten toki tämä ihmetyttää.
Mitä hän oikein vaahtoaa? Luuleeko että olen feikki? olen varattu ja petän, siksi ilman kuvaa? En ymmärrä tuota lausetta muuten kuin että jäisin kiinni jostain..vai kuinka? ap
Juu, mutta mitä tää tarkoittaa: "It is my wish that soon you will fall into the net. Then you know where you belong to bye :)" ja perään "Bye the way very soon." Ihmettelin että mitä hän tarkoittaa ja vastaus oli "You will know" vai ettekö ymmärrä mitä hän tarkoittaa?
eikö kukaan osaa sanoa mitä toi tarkottaa? mä käsitin että epäilee mun olevan feikki tai suhteessa, että toivoo mun kärähtävän. en ymmärrä tota mitenkään muuten..oonko väärässä? kiinnostais tietää mitä se uhosi
Netissä nyt liikkuu kaikenlaista hiipparia. Mieti vaikka, millaista porukkaa täälläin joskus pyörii. Luultavasti kuvittelee tietävänsä kovastikin jotain maailman menosta ja susta, vaikka ei tiedä mitään. Joitain ihmisiä ei vaan voi koskaan ymmärtää. Itse luultavasti vain naureskelisin kokemukselle vähän aikaa ja sitten unohtaisin sen.
Vastaa jotain sille, että "it is my wish that mushrooms will grow and hair on your back will belong to them. Bye!" :D
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 16:12"]
Vastaa jotain sille, että "it is my wish that mushrooms will grow and hair on your back will belong to them. Bye!" :D
[/quote]
haha, ihan mahtava!! en kehtaa enään muuten olis hyvä! Mä epäilen nigerialaiseksi kuitenkin jten googletin nigerin pidgin enkkua ja laitoin sille sillä kielellä että mikä sitä vaivaa :D
Ei siellä netissä kaikki suomimiehetkään ihan täysillä käy.
Mulla on kuvallinen deittiprofiili, jossa useampiakin kuvia. Kasvokuvia ja sitten yläviistosta otettuja joista näkyy ylävartalo. Lisäksi olen ruumiinrakenne kohdassa kertonut oman ruumiinrakenteeni.
Tässä eräänä päivänä sitten sain vihaisen viestin joltain _kuvattomalta_ miesprofiililta, jossa se haukkui mut ja kaikki muutkin naiset, kun me ei a)lähdetä treffeille ilman että nähdään kuvaa ja b) ei laiteta itsestämme kokovartalokuvia, kuin pelkkiä naamoja vain. Kun kuulema nätti naama ei takaa vielä mitään.
Jepjep. Arvatkaa vastasinko?
hullu mies, jätä se omaan arvoonsa
up