Löysin kotoa oudon puhelimen
Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.
Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.
Kommentit (1050)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:50"]
Ap: nyt vietiin puhelimen muina miehinä takaisin piiloonsa. Jos pokka pitää, ole niin kuin ei olisi mitään tapahtunut. Lähde vaikka lenkille, niin rauhoitut. Katso, miten mies toimii, jos/ kun löytääkin puhelimen.
[/quote]
Mies tajuaisi tietenkin heti, että ap on löytänyt puhelimen ja ratsannut sen. Huomaisihan se ne viestit luetuiksi, joita ei itse ollut ehtinyt lukea ja hokaisi tietenkin heti kättelyssä että lukituskoodit poistettu. Parasta on että ap ottaa asian esiin ennen kuin mies huomaa paljastuneensa ja alkaa keksimään stooreja epätoivoisesta roikkuja enkelistä joka on viattoman flirtin vain ymmärtänyt täysin väärin ja diipadaapalässynlää...
[/quote]
No mitä väliä vaikka huomaisikin viestit luetuiksi jos ap ei mainitse puhelimesta ja viesteistä mitään. On vaan kuin koko puhelinta ei olisi ollutkaan. Katsoo, miten pitkään mies pystyy kärvistelemään tunnontuskissaan, kun on huomannut että vaimokin tietää jo.
Oon myös sanaton ja surullinen, eniten mua harmittaa miten moni hyväkin ihminen joutuu petetyksi. Tarinoita on viime aikoina tulvinut joka puolelta. Olen sivustaseuraaja. Epäilyt tuntuvat osuvan aina oikeaan, tämä on niin yleistä nykyaikana. Media jne. kannustaa sinkkuuteen tai salasuhteisiin, parisuhteiden ihannointi ja yksiavioisuus tuntuu olevan nk. pois muodista.
On miehiä jotka vievät naisia yhteiseen kotiin naisen poissaollessa ja jatkuvaa flirttailua ja huomion kerjäämistä sosiaalisissa medioissa sun muissa sovelluksissa. Ole helpottunut että tiedät nyt asiasta, tosiaan jos se olisi tullut ilmi esim. loppuraskaudessa tai jotain, niin voi herranjumala. En tajua, miten te petetyt pääsette koskaan asioista yli?!
Toki, auttaa varmasti ajattelu miten kuvottava toinen on ollut selän takana ja se auttaa tappamaan tunteet ja viemään eteenpäin. Musta vaan tuntuu, että noista jutuista katkeroituu ja syntyy "what goes around comes around"... Ja eiköhän se tapahdu sekä pettäjille että petetyille :)
Minä en tiedä enkä välitä, onko tämä provo vai ei, tiedän niin monen kohdalla tällaisen olevan todellisuutta. Oma intuitio kuitenkin oli alusta saakka että ei olisi provo ja että juttu päättyisi petturin paljastumiseen, vaikka toki mm. huumeidenvälitys tai muut hämärähommat ois olleet toivotumpi lopputulos. Ainakin omalla kohdalla.
Tulipas paha mieli ap:n puolesta. Toivoin niin että kännykkä olisi jotain muuta tarkoitusta varten. Voimia!
Ap sanoi, ettei enää päivitä, mutta ei myöskään kertonut mitä aikoo nyt tehdä? Mieshän tulee iltapäivästä taas kohtapuoliin kotiin...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:20"]
Ap sanoi, ettei enää päivitä, mutta ei myöskään kertonut mitä aikoo nyt tehdä? Mieshän tulee iltapäivästä taas kohtapuoliin kotiin...
[/quote]
Ilmaisi että lautasia lentää, voisi arvata siitä.
Mitä tästä opimme. Myös sen ettei koskaan kannata aloittaa mitään ihmisen kanssa jolla on prepaid, huijaa ihan alkeista lähtien. Tämä siis niille, jotka tutustuu uuteen ihmiseen ja hän antaa prepaid numeronsa.
Muistathan käydä testaamassa mahdolliset sp-taudit. En tajua mitä liikkuu miehen mielessä jos vielä yrittää lasta tuollaisessa parisuhdetilanteessa (jos hommaillu ilma kumia tuon sivusuhteen kanssa niin samalla riskeeraa mahdollisen lapsensa hengen, törkeää). Itse saattaisin haastatella tuota enkelini jossain vaiheessa, mutta ymmärrän jos ei kiinnosta.
Kaikki myötätunto ap:lle, onneksi sait selville totuuden nyt etkä myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:21"]Mitä tästä opimme. Myös sen ettei koskaan kannata aloittaa mitään ihmisen kanssa jolla on prepaid, huijaa ihan alkeista lähtien. Tämä siis niille, jotka tutustuu uuteen ihmiseen ja hän antaa prepaid numeronsa.
[/quote]
Tosin nuo kuvottavat enkelin viestit kertoivat kyllä sen ettei ämmä ole jutussa mikään viaton uhri vaan täysin tietoisesti varatun ukon kanssa vehtaa!
Tää on helppo:
Soita siitä puhelimesta Enkelille ja esittele itsesi keksityllä nimellä. Kerro, että löysit puhelimen XXXkadulta (=joku katu miehesi työpaikan lähellä) ja että soitit puhelimesta omaan luuriisi saadaksesi sen puhelimen numeron, mutta sitten sillä numerolla tuli vain salaiset tiedot numerotiedustelusta, minkä takia otat nyt Enkeliin yhteyttä, jotta puhelin löytäisi omalle omistajalleen. Sitten viet puhelimen Enkelille ja kysyt mitä oikeasti haluat tietää.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:20"]
[/quote]
Ilmaisi että lautasia lentää, voisi arvata siitä.
[/quote]
Ok joo selvä, meni ohi tuo kohta. Hyvä sitten, että mies saa kuulla kunniansa.
Voi harmi!
Mä en jättäisi kyllä kiveäkään kääntämättä. Selvittäisin kaiken ja sitten pistäisin puhelimen roskiin. Toi mies on niin nilkki, että haastaisi oikeuteen viestintäsalaisuuden loukkaamisesta.
Ja kaikki kivet kääntäisin sen vuoksi, että mua ei enää puhuttaisi takaisin suhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:22"]
Muistathan käydä testaamassa mahdolliset sp-taudit. En tajua mitä liikkuu miehen mielessä jos vielä yrittää lasta tuollaisessa parisuhdetilanteessa (jos hommaillu ilma kumia tuon sivusuhteen kanssa niin samalla riskeeraa mahdollisen lapsensa hengen, törkeää). Itse saattaisin haastatella tuota enkelini jossain vaiheessa, mutta ymmärrän jos ei kiinnosta. Kaikki myötätunto ap:lle, onneksi sait selville totuuden nyt etkä myöhemmin.
[/quote]
Mies on se rikollinen, turha syyttää toista ihmistä.
Ap selvitä nyt kuitenkin että kuka tämä "Enkeli" on! Pahimmassa tapauksessa voi olla vaikka hyvä ystävä kun nykyään ihmisillä ei tunnu olevan enää mitään järkeä päässä.
Olen pahoillani puolestasi. :( Voimia!
Minkä numeroinen on viesti, jossa AP päivittää tietoja??? En jaksa selata koko ketjua...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:22"]
Muistathan käydä testaamassa mahdolliset sp-taudit. En tajua mitä liikkuu miehen mielessä jos vielä yrittää lasta tuollaisessa parisuhdetilanteessa (jos hommaillu ilma kumia tuon sivusuhteen kanssa niin samalla riskeeraa mahdollisen lapsensa hengen, törkeää). Itse saattaisin haastatella tuota enkelini jossain vaiheessa, mutta ymmärrän jos ei kiinnosta. Kaikki myötätunto ap:lle, onneksi sait selville totuuden nyt etkä myöhemmin.
[/quote]
Mies on se rikollinen, turha syyttää toista ihmistä.
[/quote]
Viesteistä päätellen molemmat salasuhteen osapuolet ovat yhtä syyllisiä! Oksettavia ällötyksiä molemmat.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:22"] Muistathan käydä testaamassa mahdolliset sp-taudit. En tajua mitä liikkuu miehen mielessä jos vielä yrittää lasta tuollaisessa parisuhdetilanteessa (jos hommaillu ilma kumia tuon sivusuhteen kanssa niin samalla riskeeraa mahdollisen lapsensa hengen, törkeää). Itse saattaisin haastatella tuota enkelini jossain vaiheessa, mutta ymmärrän jos ei kiinnosta. Kaikki myötätunto ap:lle, onneksi sait selville totuuden nyt etkä myöhemmin. [/quote] Mies on se rikollinen, turha syyttää toista ihmistä. [/quote] Viesteistä päätellen molemmat salasuhteen osapuolet ovat yhtä syyllisiä! Oksettavia ällötyksiä molemmat.
[/quote]
Kyllä se syyllisin tässä se mies ihan oikeasti vaan on.
Vittu mitä ihmisjätettä tälläset "miehet" niinkuin ap:lla. Sääliks käy ja vituttaa sun puolesta. Meillä oli jokunen kk sitten vähän samantyylinen tilanne, tosin huomattavasti pienemmässä mittakaavassa, joten osaan samaistua. Äijä vaihtoon ja luojan lykky ettet ole raskaana tollaselle kusiaivolle. Asioilla on aina tarkoituksensa, tällä ehkä se, ettet mene tekemään lapsia tuon sian kanssa. Aika auttaa, vaikka nyt tuntuu toivottomalta. Todella paljon jaksamista!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:22"] Muistathan käydä testaamassa mahdolliset sp-taudit. En tajua mitä liikkuu miehen mielessä jos vielä yrittää lasta tuollaisessa parisuhdetilanteessa (jos hommaillu ilma kumia tuon sivusuhteen kanssa niin samalla riskeeraa mahdollisen lapsensa hengen, törkeää). Itse saattaisin haastatella tuota enkelini jossain vaiheessa, mutta ymmärrän jos ei kiinnosta. Kaikki myötätunto ap:lle, onneksi sait selville totuuden nyt etkä myöhemmin. [/quote] Mies on se rikollinen, turha syyttää toista ihmistä. [/quote] Viesteistä päätellen molemmat salasuhteen osapuolet ovat yhtä syyllisiä! Oksettavia ällötyksiä molemmat.
[/quote]
Kyllä se syyllisin tässä se mies ihan oikeasti vaan on.
[/quote]
Siellä taas joku salarakas yrittää kynsin hampain pitää kiinni omasta harhastaan että olisi viaton ja syytön.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:28"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:14"] Mies lähtee hakemaan ulkoa sitä, jota ei kotoa saa. Ts. Seksiä. Ilman nalkutusta ja vittuilua [/quote] Ja sillä on hintansa, tavalla tai toisella. T: Erän petollisen miehen käräyttänyt sinkku [/quote] Kuka on niin luuserimies, ettei pitäisi voittona sitä että pääsee eroon kusipäisestä naisesta? Saati ettei olisi tehnyt avioehtoa työttömän naisen kanssa? [/quote] Miksei sitten eroa heti. Ei kai sitä tartte ensin pettää. [/quote] Kun toinen ei halua erota sitten millään. Eipä jää muita vaihtoehtoja kuin pettäminen. Mua käy sääliksi jättää sitä ja itsepähän petti kerran känni-iltana [/quote] No sittenhän se on selvä peli. Naisesi on petollinen eikä halua erota. Sinulla on miehenä täysi oikeus hakea seksiä ja muuta muualta. Minä naisena en ainakaan tuossa tapauksessa näe miestä epärehellisenä vaan uhrina. Eiköhän se nainen jossain vaiheessa halua erota kun et ota häntä yhtään huomioon ja menet vain omia menojasi, se kyllästyy ja taipuu jossain vaiheessa. [/quote] En vaan viitsi tai tehdä sellaista....otan kokoajan huomioon, hieron päivittäin, hyväilen ja teen kotitöitä. Joku voi ihmetellä miten jaksan, mutta kyllähän tätä elää. Toiveessa toki olisi, että seksielämäkin heräisi joskus, mutta seksittä en aio olla. Toisaalta toivon, että yksikin kännihairahdus hältä, niin voin lopettaa suhteen heti siihen.
[/quote]
Usko pois, että ymmärrän sun tilanteen, ei varmaan moni ymmärrä. Olen nainen enkä hyväksy pettämistä. Energiaa vievä tilanne ja olet liian kiltti.