Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin kotoa oudon puhelimen

Vierailija
18.09.2014 |

Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.

Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.

Kommentit (1050)

Vierailija
141/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille enkelille joku oikein ällöttävä viesti siitä puhelimesta. Meillä mies oli unohtanut koneelle sähköpostin auki, kirjoitteli jonkun naisen kanssa. Pistin meilin naiselle (siis miehen nimissä) että " haluun panna sua p**seeseen ja sen jälkeen suuhun." Ha ha, tais loppua se romanssi siihen :))

Vierailija
142/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en käsitä miten mies voi tuollaista peliä vetää ja ap:n kanssa samaan aikaan jätetty ehkäisy pois...Ällöttää täällä myös, vaikka pelkkä sivustaseuraaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en silti tajua tuon ap:n miehen logiikkaa... miksi se itse soittelee omaan salaiseen puhelimeensa?? Jonka siis olettaa olevan himassa kaapin takana. Vai oliko se jo tajunnut, että luuri kadonnut??

Vierailija
144/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille horolle ja hauku se ja sun mies ihan lyttyyn!! Jumalauta mitä peliä!!

Vierailija
145/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun miehes agenttipuhelin.

Vierailija
146/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, toivoin koko ajan että puhelimelle kuitenkin olis ollut jokin luonnollinen selitys... :-( Oon tosi pahoillani puolestasi ap... Tsemppiä sulle!

Mua harmittaa eniten, että sitten kuitenkin halusi lapsen sun kanssa. Melkoinen kusipää. Toivottavasti kuitenkin jaksaisit jossain vaiheessa käydä meille kertomassa miten menee. Tsemppiä vielä!

Vierailija
147/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miltä näyttää lähetetyt viestit, eli siis viestit, jotka miehesi on lähettänyt puhelimesta?

Vierailija
148/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:44"]

Mä en silti tajua tuon ap:n miehen logiikkaa... miksi se itse soittelee omaan salaiseen puhelimeensa?? Jonka siis olettaa olevan himassa kaapin takana. Vai oliko se jo tajunnut, että luuri kadonnut??

[/quote]

Ootko VÄHÄN hidas??!!

Vierailija
149/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:43"]

Laita sille enkelille joku oikein ällöttävä viesti siitä puhelimesta. Meillä mies oli unohtanut koneelle sähköpostin auki, kirjoitteli jonkun naisen kanssa. Pistin meilin naiselle (siis miehen nimissä) että " haluun panna sua p**seeseen ja sen jälkeen suuhun." Ha ha, tais loppua se romanssi siihen :))

[/quote]

Ha ha, toisi hyvä, varmasti orastavan romassin loppu. Olet huippu nainen.

Vierailija
150/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä mäkin soitan mun puhelimeen, jos se on kadonnut. Sit sillä tärinällä paikallistan sen.

Vierailija
151/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ääliö :D Mies on tietenkin huomannut, että puhelin ei ole kaapin takana ja olettaa, että on hukannut sen jonnekin muualle ja soittaa siihen, jos löytäjä vaikka vastaisi.

Vierailija
152/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Joo, siis tajusin nyt. Vähän jälkijättöisesti luen näitä.  voi paska. kamala tilanne. tsemppiä ap. älä pitkitä enää, laita mies pihalle. ois kiva jos jaksaisit vielä kommentoida kuulumisia.

Vierailija
153/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelisin, että varmaan ap:na soittaisin sen eukon numeroon...

Vierailija
154/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy tuollainen samanlainen puhelin minkä joku linkkasi ja veikkaisin että se on sama kuin ap:lla koska tuossakin on lähes sama koodi takakannen sisäpuolella, kolmea viimeistä merkkiä lukuunottamatta. Muutenkin ap:n kuvailut täsmää tuohon puhelimeen..

Noita puhelimia oli parisen viikkoa sitten Gigantissa tarjouksessa 20€ makso! Ehkä mies on sen sillon ostanut?

Tosiaan ton laturi on erilainen kun se perus pieni usb-laturi mikä nykyään on lähes kaikissa puhelimissa. Tuon laturi on sellanen littana ja pitkän mallinen usb, vähän saman tyyppinen kuin Applen vanhoissa, ei vaan yhtä pitkä.

Vierailija
155/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: nyt vietiin puhelimen muina miehinä takaisin piiloonsa. Jos pokka pitää, ole niin kuin ei olisi mitään tapahtunut. Lähde vaikka lenkille, niin rauhoitut. Katso, miten mies toimii, jos/ kun löytääkin puhelimen.

Vierailija
156/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:49"]

[/quote]

Harkitsin. Mutta en nyt vain pysty. ap

Vierailija
157/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:49"]Meiltä löytyy tuollainen samanlainen puhelin minkä joku linkkasi ja veikkaisin että se on sama kuin ap:lla koska tuossakin on lähes sama koodi takakannen sisäpuolella, kolmea viimeistä merkkiä lukuunottamatta. Muutenkin ap:n kuvailut täsmää tuohon puhelimeen..

Noita puhelimia oli parisen viikkoa sitten Gigantissa tarjouksessa 20€ makso! Ehkä mies on sen sillon ostanut?

Tosiaan ton laturi on erilainen kun se perus pieni usb-laturi mikä nykyään on lähes kaikissa puhelimissa. Tuon laturi on sellanen littana ja pitkän mallinen usb, vähän saman tyyppinen kuin Applen vanhoissa, ei vaan yhtä pitkä.
[/quote]

Tää tuli näköjään myöhässä.... Tsemppiä ap:lle!!

Vierailija
158/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähettäisin puhelimen täyteen viestejä omasta numerostani, jonka olisin tallettanut ensin nimellä Vaimo. Joko ystävällisiä tai vaikka kyselyjä että "joko oot löytänyt itselles uuden asunnon? lukot lähtee ens viikolla vaihtoon!" Sitten palauttaisin puhelimen takaisin sinne mistä löysin ja odottaisin että mies löytää sen.

Tai näin ajattelisin tekeväni. Oikeasti olisin varmaan liian järkyttynyt tehdäkseni mitään tällaista.

Vierailija
159/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille enkelille viesti, että sori, nyt kävi niin, että mulla on kondylooma. Käy rakas enkelini sinäkin testeissä pian! Mua on niin hävettäny kertoa tätä, etten ole viitsinyt vastata. Varmaan tarttu jo vuosia sitten yhdeltä maksulliselta, jota piti käyttää, kun ei muilta irronnut. 

Vierailija
160/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:49"]

[/quote]

Harkitsin. Mutta en nyt vain pysty. ap

[/quote]

Ymmärrän, en mäkään pystynyt. 

Itse en käyttäytynyt kovin kypsästi, tekstiviestin laitoin kyllä naiselle ja latelin muutaman vähän vähemmän imartelevan faktan pöytään. Vaikka mieshän siinä enemmän väärin teki.

-Been there done that.

Ketju on lukittu.