Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin kotoa oudon puhelimen

Vierailija
18.09.2014 |

Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.

Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.

Kommentit (1050)

Vierailija
121/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:22"]

Hyi oksettavaa että mies on laittanut erikseen yleisen lukituskoodin, sitten vielä yhteystiedoille  JA viesteille OMAN?? Eli haluaa ne salata erittäin tarkasti joten erittäin varmaa että pettää sinua. btw, miten tommoseen vanhaan paskaan saa mitään lukituksia? Mun mielestä noin vanhaan puhelimeen ei saa edes suojakoodia, saatika erikseen vielä suojakoodia tiettyihin paikkoihin? :o 

[/quote]

Kyllä samsungeihin on jo vuosia saanut. Googleta vaikka samsung messages password

Vierailija
122/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa meillä taitaa olla tollanen puhelin jemmassa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
124/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:57"]

Referaatti:

Ap on yrittänyt avata puhelinta, ei ole onnistunut. Sen näki kuitenkin, että tiedostoissa oli joku "Enkeli". Akku alkaa oleen finaalissa. Ap:n mies soitteli töistään kyseiseen puhelimeen monta kertaa. Ap ei vastannut. Nyt on varmaankin ostamassa laturia ja ehkä liikkeessa yrittää saada puhelimen auki. Toivottavasti tässä oli keskeisimmät.

[/quote]

Kiitti! Nyt pysyn taas kärryillä:).

Vierailija
125/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
126/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein liikkeeseen. Avasivat koodin ja ottivat 15 €. Kännykkä on laturissa. Siinä oli edelleen pari palkkia. Tässä on seitsemän viimeisintä viestiä eli ne viestit jotka oli avaamattomia.

"Oon ajatellu sua koko aamupäivän.. Ostin oikein seksikkäät punat tangat ihan sua varten.<3"

"Tahtositko huomenna pitää vähän pitemmän työpäivän? Voisin antaa suuhoitoa ;) En jaksas oottaa ens viikkoon"

"Hei jos oot kiinni perjantai-illan niin sopisko vaikka lauantaille ylitöitä? :)"

"Voisin laittaa vaiks saunanki lämpenemään. Vastaa pian! On ikävä"

"Onko kaikki kunnossa? :("

"Miks oot noin hiljaa? Ethän oo kyllästyny muhun?"

"Ookoo jos ei sit kiinnosta niin kyl mä saan muutakin seuraa..."

Joku kysyi jo aikaisemmin lapsista. Unohdin vastata. Meillä ei ole lapsia. Jätettiin alkukesästä ehkäisy pois.

Sori. En jaksa päivitellä tätä nyt. En tiedä, jaksanko päivitellä huomennakaan. Kyllä tuon arvasi, mutta tuntui että sisälmykset kääntyi ylösalaisin kun luin noita viestejä. Jossain tänä iltana lentelee lautaset. ap

Vierailija
127/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mennään ap?´Tapahtuuko tänään vielä jotain jännää? Laitanko jo kahvin tippumaan?

Oli muuten pakko tallentaa tämä ketju suosikkeihin, täähän hakkaa Emmerdalen mennen tullen. :D Oletko ap ajatellut novellien kirjoittamista? :)

Vierailija
128/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heti tapahtui. :D

Vierailija
129/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kahvi tulelle ja illaksi popparit.

Vierailija
130/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helevata, joku vois jo kirjottaa tästä kokonaisen tv-sarjan.

Vierailija
131/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:14"] Mies lähtee hakemaan ulkoa sitä, jota ei kotoa saa. Ts. Seksiä. Ilman nalkutusta ja vittuilua [/quote] Ja sillä on hintansa, tavalla tai toisella. T: Erän petollisen miehen käräyttänyt sinkku [/quote] Kuka on niin luuserimies, ettei pitäisi voittona sitä että pääsee eroon kusipäisestä naisesta? Saati ettei olisi tehnyt avioehtoa työttömän naisen kanssa? [/quote] Miksei sitten eroa heti. Ei kai sitä tartte ensin pettää. [/quote] Kun toinen ei halua erota sitten millään. Eipä jää muita vaihtoehtoja kuin pettäminen. Mua käy sääliksi jättää sitä ja itsepähän petti kerran känni-iltana

[/quote]

No sittenhän se on selvä peli. Naisesi on petollinen eikä halua erota. Sinulla on miehenä täysi oikeus hakea seksiä ja muuta muualta. Minä naisena en ainakaan tuossa tapauksessa näe miestä epärehellisenä vaan uhrina. Eiköhän se nainen jossain vaiheessa halua erota kun et ota häntä yhtään huomioon ja menet vain omia menojasi, se kyllästyy ja taipuu jossain vaiheessa.
[/quote]

En vaan viitsi tai tehdä sellaista....otan kokoajan huomioon, hieron päivittäin, hyväilen ja teen kotitöitä. Joku voi ihmetellä miten jaksan, mutta kyllähän tätä elää. Toiveessa toki olisi, että seksielämäkin heräisi joskus, mutta seksittä en aio olla.

Toisaalta toivon, että yksikin kännihairahdus hältä, niin voin lopettaa suhteen heti siihen.

Vierailija
132/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:37"]

Vein liikkeeseen. Avasivat koodin ja ottivat 15 €. Kännykkä on laturissa. Siinä oli edelleen pari palkkia. Tässä on seitsemän viimeisintä viestiä eli ne viestit jotka oli avaamattomia.

"Oon ajatellu sua koko aamupäivän.. Ostin oikein seksikkäät punat tangat ihan sua varten.<3"

"Tahtositko huomenna pitää vähän pitemmän työpäivän? Voisin antaa suuhoitoa ;) En jaksas oottaa ens viikkoon"

"Hei jos oot kiinni perjantai-illan niin sopisko vaikka lauantaille ylitöitä? :)"

Joku kysyi jo aikaisemmin lapsista. Unohdin vastata. Meillä ei ole lapsia. Jätettiin alkukesästä ehkäisy pois.

Sori. En jaksa päivitellä tätä nyt. En tiedä, jaksanko päivitellä huomennakaan. Kyllä tuon arvasi, mutta tuntui että sisälmykset kääntyi ylösalaisin kun luin noita viestejä. Jossain tänä iltana lentelee lautaset. ap

[/quote]

Mikä perse koko mies ja lastakin yritätte! Onneksi nyt sulla todisteet, noita ei muuksi muuta eikä varmaan ole eka nainen, jos numeroita muitakin luurissa. Nyt vaan mies puhutteluun, mutta pidä luuri piilossa, ettei löydä.

Voimia sinulle ja muista, että et ole ensimmäinen joka samassa tilanteessa. Onneksi paljastui nyt eikä sitten kun olet jo raskaana. Löydät parempaa.

Vierailija
133/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta niin olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
134/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oih miten tutulta kuulotaa. Terveisin ex-rouva nro 664

Vierailija
135/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKKUU AP? Anna meille jatkoa kertomukseen?

Vierailija
136/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tsemppiä ap. Vaikka tää onkin tällanen paskapalsta niin me kaikki ollaan sun tukena nyt.

Vierailija
137/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:50"]

Mä en jaksa enkä ehdi lukea koko ketjua. Alun näin eilen, voisiko joku referoida miten asia on edennyt. Luin siis siihen asti, kun ap harkitsi puhelimen viemistä vinttiin (kellariin?) piiloon. Haluaisin kuitenkin pysyä kärryillä. Kiitti!

[/quote] Ja Jatkokysymys vielä: Siis soitteleeko se mies nyt siihen omaan salaluuriinsa? Mitäs järkeä siinä on?? Sorry kun olen vähän pihalla, mutta kiinnostaa ja jännittää...

[/quote]

Mies on soitellut työnumerostaan ko. puhelimeen sekä eilen kun ap oli kaupassa ja tänään. Ilmeisesti mies yrittää etsiä puhelintaan ja soittaa siihen siksi, että paikallistaisi sen jostain värinän perusteella. Ap ei ole vastannut mutta on itse soittanut ko. puhelimesta omaansa ja saanut näin sen puhelinnumeron selville. Akku alkaa olla lopussa, joten ap lähti ostamaan laturia puhelimeen. 

Vierailija
138/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jännempää olisi jos tämä 'Enkeli' löytäisi vauva-palstalta tämän ketjun

Vierailija
139/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. On kuitenkin parempi, että tiedät totuuden. Tule vielä kertomaan, mitä tapahtuu, kun mies tulee kotiin. Mitä selittää?

Vierailija
140/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:01"]En ymmärrä mikset vastannut miehelle. Hänen tullessa kotiin puhu asiasta. Nythän näit miehen soittavan työkännykästä, eli sait hänet kiinni siitä, että hän tietää mikä puhelin on ja kenelle muka yritti soittaa. Sitten saa kiltisti avata puhelimen sinun nenän edessäsi ja jos ei suostu niin se on heihei miehelle.

Jos väittää kaverin puhelimeksi (koska miehet ovat niin tyhmiä...) niin sano että tämä "kaveri" voi ihan itse sinun hellästä huomastasi tulla puhelimen hakemaan.

Itse olisin jo vastannut miehelle, kuulustellut ja pakannut hänen tavaransa miehen työpäivän aikana. Miksi kidutat itseäsi (ja suurta osaa av-mammoista) pitkittämällä tätä.
[/quote] Miten sinä yhteisestä kodista ketään pois ajat tai tavaroita pakkailet? Tuohtumuksensa ja halun suhteen lopettamisesta voi kertoa, lopuista keskustellaan ja neuvotellaan.

Ketju on lukittu.