Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kotoa oudon puhelimen

Vierailija
18.09.2014 |

Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.

Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.

Kommentit (1050)

Vierailija
821/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:34"]

Pystytkö soittamaan puhelimella omaan puhelimeesi? Saisit selvitettyä kenen nimissä numero on, ja sitten työpäivän jälkeen mies seinää vasten. Kun olisi mustaa valkoisella, että liittymä on miehen nimissä, niin ei voisi ainakaan heittää mitään hätävalhetta kaverin puhelimesta.

Aika pöljä idea soittaa puhelimesta miehen työpuhelimeen. Kai se nyt näkee mistä numerosta soitetaan eikä varmana vastaa, vaan saa aikaa keksiä jonkun hyvän selityksen.

[/quote]

Tää on fiksuin idea!!

[/quote]

Jep. Ja lisäksi siinä välttyy viestintäsalaisuuden rikkomiselta. Kun on tiedossa kuka liittymän omistaa, niin mies voi aivan hyvin näyttää itse (tai kertoa ap:lle koodin) mitä puhelimessa on, ja jos sisältö on täysin viatonta, niin miksi mies ei näyttäisi ja siten selvittäisi tilannetta. Ja jos taas ei näytä, niin ap voi vetää asiasta omat johtopäätöksensä.

[/quote]

Tämä on totta. Kannatettavaa.

[/quote]

Olisin pettänyt tai en, jättäisin puolison, joka uhkailemalla pakottaa näyttämään puhelimestani puheluita ja viestejä. Olen muutaman vuoden elämästäni viettänyt sairaalloisesti mustasukkaisen ihmisen oikkujen alla ja ei kiitos enää koskaan sitä samaa mulle. 

[/quote]

Ohho. Enpä olisi uskonut, että näin moni on sitä mieltä, että on ok harjoittaa henkistä väkivaltaa ja painostusta sekä tongintaa (kalenterit, lompakot, viestimet, käsilaukut) mustasukkaisuuden nimissä. Etenkin kun joka toisessa ketjussa ollaan leimaamassa vastapuolta narsistiksi ja muuksi luonnehäiriöiseksi. 

Ap:llä ei ole mitään oikeutta nähdä sisältääkö puhelin yhtään mitään. Ei edes siinä tapauksessa, ettei siellä ole mitään tai vaikka Enkeli olisi yllättäin löytynyt tytär ajalta ennen ap:ta. 
[/quote]

Sanoo ihminen joka ei ole koskaan tullut petetyksi. Ja jonka mielestä on ok että puolisolla saa olla jokin oma salainen päivänvaloakestämätön elämä.

Vierailija
822/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:59"]

Pystytkö soittamaan puhelimella omaan puhelimeesi? Saisit selvitettyä kenen nimissä numero on, ja sitten työpäivän jälkeen mies seinää vasten. Kun olisi mustaa valkoisella, että liittymä on miehen nimissä, niin ei voisi ainakaan heittää mitään hätävalhetta kaverin puhelimesta.

Aika pöljä idea soittaa puhelimesta miehen työpuhelimeen. Kai se nyt näkee mistä numerosta soitetaan eikä varmana vastaa, vaan saa aikaa keksiä jonkun hyvän selityksen.

[/quote]

Tää on fiksuin idea!!

[/quote]

Jep. Ja lisäksi siinä välttyy viestintäsalaisuuden rikkomiselta. Kun on tiedossa kuka liittymän omistaa, niin mies voi aivan hyvin näyttää itse (tai kertoa ap:lle koodin) mitä puhelimessa on, ja jos sisältö on täysin viatonta, niin miksi mies ei näyttäisi ja siten selvittäisi tilannetta. Ja jos taas ei näytä, niin ap voi vetää asiasta omat johtopäätöksensä.

[/quote]

[/quote]

Olisin pettänyt tai en, jättäisin puolison, joka uhkailemalla pakottaa näyttämään puhelimestani puheluita ja viestejä. Olen muutaman vuoden elämästäni viettänyt sairaalloisesti mustasukkaisen ihmisen oikkujen alla ja ei kiitos enää koskaan sitä samaa mulle. 

[/quote]

Ohho. Enpä olisi uskonut, että näin moni on sitä mieltä, että on ok harjoittaa henkistä väkivaltaa ja painostusta sekä tongintaa (kalenterit, lompakot, viestimet, käsilaukut) mustasukkaisuuden nimissä. Etenkin kun joka toisessa ketjussa ollaan leimaamassa vastapuolta narsistiksi ja muuksi luonnehäiriöiseksi. 

Ap:llä ei ole mitään oikeutta nähdä sisältääkö puhelin yhtään mitään. Ei edes siinä tapauksessa, ettei siellä ole mitään tai vaikka Enkeli olisi yllättäin löytynyt tytär ajalta ennen ap:ta. 

[/quote]

Olipa mies tai nainen niin suhteeseen kuuluu rehellisyys. Kyllä petetyllä olla oikeus saada tietää mitä toinen puuhaa selän takana. Liian paljon on sinisilmäisiä naisia ja miehiä, jotka täysin tietämättömiä toisen puoliskon hommista. Usein petturimiehet ovat juurikin niitä, jotka vetoavat yksityisyyteen, nahjuksia, joille ei mikään muu merkitse kuin alapää.

Kun epäilys herää niin ottakaa selvää sillä usein se epäilys on oikea, ettekä tuhlaa yhtään päivää enää epäluotettavan luuserin kanssa. Sairaalloisesti mustasukkaisia on hyvin harvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin puhelimeen ja PÄÄSIN viestien puolelle oli muuten jotain yli 400 viestiä siinä, mutta kun yritin avata viestejä niin siihen tuli taas se puhelimen salasana! Enkä päässy enää mihinkään eteenpäin.

419, tuo näyttää ainakin hyvin samanlaiselta mutta en osaa varmuudeksi sanoa kun tuo on valkoinen. ap

Vierailija
824/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:59"]

[/quote]

Tää on fiksuin idea!!

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Otitko huomioon että tää nyt ei ole se miehen julkinen puhelin, vaan puhelin jonka hän on nimenomaisesti halunnut salata vaimoltaan. Kyllä minusta tuollaisessa tilanteessa, kun perusteltu syy epäilykselle on, on oikeutettu epäilyksiinsä. Sairaalloista mustasukkaisuutta ei ole se, että epäilykset herää kun niille näin selvä ja konkreettinen aihe on. 

Vierailija
825/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin kauppaan ja sanoisin et teini pistäny ilkeilläkseen puhelimen täyteen koodeja..

Vierailija
826/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö netistä ohjetta tuon puhelinmallin koodin resetointiin?

Vierailija
827/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa odotellessa...

Vierailija
828/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pettäjät ikinä nosta mitään kohua siitä, jos toinen on urkkinut tietoja, koska ne tietää itse tehneensä paljon enemmän pahaa ja ne on TOOOSI noloissaan paljastumisestaan. Turha pettureiden täällä ulista siitä, että on viestintäsalaisuus. Tässä tapauksessa sillä saa pyyhkiä pers...ä.

Tietääko edes se enkeli onko mies varattu, saattaa huijata sitäkin.

T: Se edellä vastannut sinkku

Vierailija
829/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:43"]Löytyisikö netistä ohjetta tuon puhelinmallin koodin resetointiin?
[/quote]

Mahdollisesti jokin sellainen, joka nollaa puhelimen tehdasasetuksille. Silloin lähtevät puhelut ja viestitkin jolleivät ole simmillä.

Vierailija
830/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta viihdettä pitkään aikaan tällä palstalla.

Meillä ainakin ollaan asiat tehty selväksi molemmin puolin, että ei ole mitään asiaa toisen/toisten laitteisiin tms. ja homma toimii, luultavasti. Vaikka tyhmä olenkin, niin ei ole vielä mielessä käynyt, että pitäisi päästä toisen puhelimeen, koneeseen tai sähköpostiin. Ja itseasiassa koskaan ei ole ollut puhetta, että saisiko nähdä toiselta salasanan takana olevia juttuja. Ja itse ainakin tulen kysymään asiasta jos jotain epäilyjä joskus tulee ja luulen, että samat kysymykset tulee minullekkin. Ja ei, minulla ei ole suhteeseeni liittyviä aiheita salattavana laitteissani, joten periaatteessa voisin vaikka laitteeni avata, mutta aika paljon kiusallisia aiheita sieltä avautuisi puolin ja toisin. Luultavasti myös toisen laitteista. Myös työasioista.

Vierailija
831/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin helpdeskin tyyppi! Auta ap:ta pian!

Vierailija
832/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka

mahdottoman

tyhmää

tämä

porukka

on???!!!!!

Te uskotte upeasti keksittyä, yönyli etenevää juonta. Monet kohdat täyttivät tunnusmerkit ja ketjun aloittaja pitää porukkaa minen sivun verran jännityksessä mitä tapahtuukaan. Eilen oli jo selkeästi huomattavissa että koko tarvina on keksitty. Tyynyjen välissä vientiä ullakolle ja vaikka mitä. Jos aloittaja olisi halunnut asiaa eilen ratkaista enemmän, hän olisi voinut. Aina löytyy syy lähteä miehen luota sen verran kauemmaksi, jos tarve on suuri. Kas kummaa kun puhelimen takakansikaan ei auennut :D

Täällä löytyy naisilta jos jonkinlaisia neuvoja ja aloittaja senkun pyörittää juttua

Olen saanut parhaimmat naurut aikoihin tätä ketjua vilkaistessani.

Vierailija
833/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:46"]

Meillä ainakin ollaan asiat tehty selväksi molemmin puolin, että ei ole mitään asiaa toisen/toisten laitteisiin tms. ja homma toimii, luultavasti. Vaikka tyhmä olenkin, niin ei ole vielä mielessä käynyt, että pitäisi päästä toisen puhelimeen, koneeseen tai sähköpostiin. Ja itseasiassa koskaan ei ole ollut puhetta, että saisiko nähdä toiselta salasanan takana olevia juttuja. Ja itse ainakin tulen kysymään asiasta jos jotain epäilyjä joskus tulee ja luulen, että samat kysymykset tulee minullekkin. Ja ei, minulla ei ole suhteeseeni liittyviä aiheita salattavana laitteissani, joten periaatteessa voisin vaikka laitteeni avata, mutta aika paljon kiusallisia aiheita sieltä avautuisi puolin ja toisin. Luultavasti myös toisen laitteista. Myös työasioista.

[/quote]

Jos siis löydät kumppanisi piilottaman salapuhelimen, niin asia on ihan ok?

Vierailija
834/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No tuohan on ihan selvää sanomattakin, näinhän se on. Tässä tapauksessa vaan on kyse siitä kun on jo suuri perusteltu epilys, että mies toimii valheellisesti selän takana ja silloin on oikeus asiaa tutkia. Ensin pitää olla se vahva epäilys.

Vierailija
835/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES SOITTAA!!!!!!!!!!!!!! ap

Vierailija
836/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:48"]

Kuinka

mahdottoman

tyhmää

tämä

porukka

on???!!!!!

Te uskotte upeasti keksittyä, yönyli etenevää juonta. Monet kohdat täyttivät tunnusmerkit ja ketjun aloittaja pitää porukkaa minen sivun verran jännityksessä mitä tapahtuukaan. Eilen oli jo selkeästi huomattavissa että koko tarvina on keksitty. Tyynyjen välissä vientiä ullakolle ja vaikka mitä. Jos aloittaja olisi halunnut asiaa eilen ratkaista enemmän, hän olisi voinut. Aina löytyy syy lähteä miehen luota sen verran kauemmaksi, jos tarve on suuri. Kas kummaa kun puhelimen takakansikaan ei auennut :D

Täällä löytyy naisilta jos jonkinlaisia neuvoja ja aloittaja senkun pyörittää juttua

[/quote]

Ja AP olisi ihan tarinaa ylläpitääkseen ja meitä huijatakseen keksinyt tuon puhelimen takakannen numerosarjankin sun muuta? En jaksa uskoa, että kukaan viitsisi sellaiseen ryhtyä ihan vaan huvikseen.

Vierailija
837/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:48"]

Kuinka

mahdottoman

tyhmää

tämä

porukka

on???!!!!!

[/quote]

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
838/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Meillä taas on kaikki laitteet vapaasti toisen käytettävissä ja luettavissa ja tällä mennään.

Vierailija
839/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:46"]Parasta viihdettä pitkään aikaan tällä palstalla.

[/quote]

Juu odota vaan kun tulee se tilanne että sinulle valkenee että mies pettää niin kyllä siinä parhaallakin moraalilla varustettu av-mamma venyttää periaatteitaan.

Vierailija
840/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:50"]

MIES SOITTAA!!!!!!!!!!!!!! ap

[/quote]

Salapuhelimeen?

Ketju on lukittu.