Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kotoa oudon puhelimen

Vierailija
18.09.2014 |

Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.

Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.

Kommentit (1050)

Vierailija
801/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus nuorena ja tyhmänä suhde yhden varatun miehen kanssa ja sillä oli juuri tuolla tavalla toinen liittymä ja puhelin ja minun numeroni oli siinä joku "Jare" tai "Timo". Puhelimessa piti myös suojakoodia. Eikä se edes ollut mikään ammmattipettäjä vaan ihan tavis elämässään pahasti eksynyt perheenisä.

Aika selvä tapaus mielestäni tämä ap:n juttu.

Vierailija
802/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:14"]

Mies lähtee hakemaan ulkoa sitä, jota ei kotoa saa. Ts. Seksiä. Ilman nalkutusta ja vittuilua

[/quote]

Joku mies on pelko persiissä kun omat salakuviot saattaa vaarantua, koska muut antavat neuvoja miten miehen saa nalkkiin valheista.

Ai sinä taas. Ei haittaisi vaikka saisit ikuisen bannin tälle palstalle. Jostain lassukka-foorumilta löytyisi varmaan enemmän sisältöä sun provoamiselle.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo jaksanut lukea koko stooria, mutta miten tolla puhelimella pystyi soittamaan ap:n numeroon jos siinä oli suojakoodi päällä?

Vierailija
804/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, katsoitko myös sivuhistorian eiliseltä, kun mies oli koneella?

Vierailija
805/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tarkistaa tietokoneen sivuhistorian asetukset, että poistuuko ne automaattisesti! Jos on näin, niin poistat vaan tän asetuksen = jäävät talteen, mies ei tajua kun luulee asetusten olevan ennallaan. Jos ei käytä mitään sivuversiota missä ei jää sivuhistoria talteen niin yleensä poistuvat vasta selaimen sammutuksen jälkeen, jolloin mies ei tätä hwti hoksaakaan!

Vierailija
806/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehkä niin vittumainen, että en paljastaisi sitä, että kännykkä on minulla.
Sen sijaan rupeaisin hiillostamaan miestä, ja katsoisin kuinka hän kiemurtelee.
En toki suoranaisesti, vaan esim. nyt rupeat käyttämään paljon sanaa enkeli.
Kun mies tekee jotakin kotitöitä:" sä oot kyllä oikea enkeli!" jne.

Ja puhelimesta voisin hiillostaa sen verran, että sanoisin, että ihanniinkuin täällä soisi joku puhelin välillä, tuolla makkarissa ihanninkuin olisi kuulunut jotakin, mutta ei kai se mikään puhelinkaan voi oikein olla.
Katselisin sitten, kun mies vaivihkaa yrittää sitä puhelinta makkarista etsiä.

Miehet on monesti niin typeriä, että jos esittää tietämätöntä, mutta tuollalailla kuumottelee asiasta, niin eivät oikeasti tajua, että kännykkä on sinulla.

Tässä tapauksessa, jos puhelin on prepaid, niin mies ei voi sitä sulkeakkaan, toki sanoa enkeleilleen,ettei viestittele siihen, mutta niin on todennäköisesti jo sanonutkin ja hommannut uuden prepaidin.

Kertoisin myös miehelle "ystäväpariskunnan" kriisistä, kun ystävän mies pettää jne. Olisi hauska kuulla mitä miten mies reagoisi, kun kauhistelisi "ystävien" parisuhdekriisiä ja vielä vaikka sanoisi, että onneksi mulla on mies joka ei mua pettäisi!..

Vierailija
807/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne? 

Vierailija
808/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki ne seksiseurasaitit. Kun sieltä löytyy ukkos niin selvä mikä selvä, pettää.

Jätä se sika!

Vierailija
809/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se sun kaupassaoloaikana soitettu puhelu siis miehen työkännykkänumerosta vai ihan lankanumerosta (eli joku olis soittanut työpaikalta?)? Kuulostaa pahasti siltä, että olisi suhde työkaveriin :( kyllä itse tossa tilanteessa vaatisin saada nähdä puhelimen sisällön. Jos ei suostu niin turha jatkaa suhdetta, rehellisyys ehdoton juttu, ja viimeistään kun jää kiinni.

Vierailija
810/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
811/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:23"]Mä en oo jaksanut lukea koko stooria, mutta miten tolla puhelimella pystyi soittamaan ap:n numeroon jos siinä oli suojakoodi päällä?
[/quote]

Siksi, koska tää on ihan päivä selkeä.PROVO!!!

Vierailija
812/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:26"]

Olisin ehkä niin vittumainen, että en paljastaisi sitä, että kännykkä on minulla.
Sen sijaan rupeaisin hiillostamaan miestä, ja katsoisin kuinka hän kiemurtelee.
En toki suoranaisesti, vaan esim. nyt rupeat käyttämään paljon sanaa enkeli.
Kun mies tekee jotakin kotitöitä:" sä oot kyllä oikea enkeli!" jne.

Ja puhelimesta voisin hiillostaa sen verran, että sanoisin, että ihanniinkuin täällä soisi joku puhelin välillä, tuolla makkarissa ihanninkuin olisi kuulunut jotakin, mutta ei kai se mikään puhelinkaan voi oikein olla.
Katselisin sitten, kun mies vaivihkaa yrittää sitä puhelinta makkarista etsiä.

Miehet on monesti niin typeriä, että jos esittää tietämätöntä, mutta tuollalailla kuumottelee asiasta, niin eivät oikeasti tajua, että kännykkä on sinulla.

Tässä tapauksessa, jos puhelin on prepaid, niin mies ei voi sitä sulkeakkaan, toki sanoa enkeleilleen,ettei viestittele siihen, mutta niin on todennäköisesti jo sanonutkin ja hommannut uuden prepaidin.

Kertoisin myös miehelle "ystäväpariskunnan" kriisistä, kun ystävän mies pettää jne. Olisi hauska kuulla mitä miten mies reagoisi, kun kauhistelisi "ystävien" parisuhdekriisiä ja vielä vaikka sanoisi, että onneksi mulla on mies joka ei mua pettäisi!..

[/quote]

Tää on kans hyvä idea!

Tietty jos joku kaverisi, jonka ääntä mies ei puhelimitse tunnista, soittaisi miehesi työpuhelimeen ja sanoisi löytäneensä puhelimen kadulta (miehesi työpaikan tai teidän kodin läheltä) ja kysyisi tietääkö mies kenen on, että oli nähnyt että miehesi työnumerosta tuli puhelu. Sitten jos mies sanoo, että se on hänen, niin ystäväsi sopisi hakuajan ja paikan, mistä mies voi noutaa, sitten sinä voisit olla paikan päällä puhelinta antamassa :D

Vierailija
813/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:29"]

Oliko se sun kaupassaoloaikana soitettu puhelu siis miehen työkännykkänumerosta vai ihan lankanumerosta (eli joku olis soittanut työpaikalta?)? Kuulostaa pahasti siltä, että olisi suhde työkaveriin :( kyllä itse tossa tilanteessa vaatisin saada nähdä puhelimen sisällön. Jos ei suostu niin turha jatkaa suhdetta, rehellisyys ehdoton juttu, ja viimeistään kun jää kiinni.

[/quote]

Siis millä ihmeen perusteella työkaveriin? Mieshän on itse soittanut siihen etsiessään kännykkää!

Vierailija
814/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:11"]

Varmista nyt ap numerotiedustelusta, onko liittymä prepaid vai ei. Vaikka luultavasti on, mutta kannattaa silti varmistaa.

[/quote]

Lähetä numero tekstiviestinä 16400, niin saat heti vastauksen kenen nimellä numero on, tai onko prepaid ym..

Vierailija
815/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:34"]

Pystytkö soittamaan puhelimella omaan puhelimeesi? Saisit selvitettyä kenen nimissä numero on, ja sitten työpäivän jälkeen mies seinää vasten. Kun olisi mustaa valkoisella, että liittymä on miehen nimissä, niin ei voisi ainakaan heittää mitään hätävalhetta kaverin puhelimesta.

Aika pöljä idea soittaa puhelimesta miehen työpuhelimeen. Kai se nyt näkee mistä numerosta soitetaan eikä varmana vastaa, vaan saa aikaa keksiä jonkun hyvän selityksen.

[/quote]

Tää on fiksuin idea!!

[/quote]

Jep. Ja lisäksi siinä välttyy viestintäsalaisuuden rikkomiselta. Kun on tiedossa kuka liittymän omistaa, niin mies voi aivan hyvin näyttää itse (tai kertoa ap:lle koodin) mitä puhelimessa on, ja jos sisältö on täysin viatonta, niin miksi mies ei näyttäisi ja siten selvittäisi tilannetta. Ja jos taas ei näytä, niin ap voi vetää asiasta omat johtopäätöksensä.

[/quote]

Tämä on totta. Kannatettavaa.

[/quote]

Olisin pettänyt tai en, jättäisin puolison, joka uhkailemalla pakottaa näyttämään puhelimestani puheluita ja viestejä. Olen muutaman vuoden elämästäni viettänyt sairaalloisesti mustasukkaisen ihmisen oikkujen alla ja ei kiitos enää koskaan sitä samaa mulle. 

[/quote]

Ohho. Enpä olisi uskonut, että näin moni on sitä mieltä, että on ok harjoittaa henkistä väkivaltaa ja painostusta sekä tongintaa (kalenterit, lompakot, viestimet, käsilaukut) mustasukkaisuuden nimissä. Etenkin kun joka toisessa ketjussa ollaan leimaamassa vastapuolta narsistiksi ja muuksi luonnehäiriöiseksi. 

Ap:llä ei ole mitään oikeutta nähdä sisältääkö puhelin yhtään mitään. Ei edes siinä tapauksessa, ettei siellä ole mitään tai vaikka Enkeli olisi yllättäin löytynyt tytär ajalta ennen ap:ta. 

[/quote]

Meneppä jonnekin pettäjät.com sivustolle keskustelemaan, sieltä saat vertaistukea

Vierailija
816/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kauppaan ja leikkisin hölmöä. Selittelisin vaan ettei koodi toimi ja puk koodinkin heitin pois.aiemmin sulla oli joku helpompi puhelin eikä siinä mitään koodeja kyselty. Laturi mukaan niin näyttää et se on tosiaan sun. Onhan sulla laturikin. Jonka siis kävit ensin ostamassa.
Siellä sitten naureskelet myyjien kanssa kuinka hölmö olit, eiköhän ne auta sinua.

Vierailija
817/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:17"]

Tää on yhtä jännä ketju ku jäljestysketjukin oli!!!
[/quote]

Ja yhtä totta.

Vierailija
818/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:34"]

Pystytkö soittamaan puhelimella omaan puhelimeesi? Saisit selvitettyä kenen nimissä numero on, ja sitten työpäivän jälkeen mies seinää vasten. Kun olisi mustaa valkoisella, että liittymä on miehen nimissä, niin ei voisi ainakaan heittää mitään hätävalhetta kaverin puhelimesta.

Aika pöljä idea soittaa puhelimesta miehen työpuhelimeen. Kai se nyt näkee mistä numerosta soitetaan eikä varmana vastaa, vaan saa aikaa keksiä jonkun hyvän selityksen.

[/quote]

Tää on fiksuin idea!!

[/quote]

Jep. Ja lisäksi siinä välttyy viestintäsalaisuuden rikkomiselta. Kun on tiedossa kuka liittymän omistaa, niin mies voi aivan hyvin näyttää itse (tai kertoa ap:lle koodin) mitä puhelimessa on, ja jos sisältö on täysin viatonta, niin miksi mies ei näyttäisi ja siten selvittäisi tilannetta. Ja jos taas ei näytä, niin ap voi vetää asiasta omat johtopäätöksensä.

[/quote]

Tämä on totta. Kannatettavaa.

[/quote]

Olisin pettänyt tai en, jättäisin puolison, joka uhkailemalla pakottaa näyttämään puhelimestani puheluita ja viestejä. Olen muutaman vuoden elämästäni viettänyt sairaalloisesti mustasukkaisen ihmisen oikkujen alla ja ei kiitos enää koskaan sitä samaa mulle. 

[/quote]

Ohho. Enpä olisi uskonut, että näin moni on sitä mieltä, että on ok harjoittaa henkistä väkivaltaa ja painostusta sekä tongintaa (kalenterit, lompakot, viestimet, käsilaukut) mustasukkaisuuden nimissä. Etenkin kun joka toisessa ketjussa ollaan leimaamassa vastapuolta narsistiksi ja muuksi luonnehäiriöiseksi. 

Ap:llä ei ole mitään oikeutta nähdä sisältääkö puhelin yhtään mitään. Ei edes siinä tapauksessa, ettei siellä ole mitään tai vaikka Enkeli olisi yllättäin löytynyt tytär ajalta ennen ap:ta. 
[/quote]

Ihana huomata, et tääl on edes yksi järkevä ihminen mukana keskustelussa.

Vierailija
819/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:30"]

Niin mimmosia vieraita teillä kävi viimeksi? Vanhalla näppäimistöllä oleva puhelimua ei taida enää löytyä kuin lapset ja vanhat ihmiset....

[/quote]

Minä olen 48-vuotias - en siis vanha - ja minulla on edelleen "vanha näppäimistö". "Äly"puhelinta en ole hankkimassa ennen kuin niissä on yhtä hyvä akunkesto (6-7 vuorokautta) kuin tässä omassani.

Että koetas pitää suuta soukemmalla.

Vierailija
820/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:23"]Mä en oo jaksanut lukea koko stooria, mutta miten tolla puhelimella pystyi soittamaan ap:n numeroon jos siinä oli suojakoodi päällä? [/quote] Siksi, koska tää on ihan päivä selkeä.PROVO!!!

[/quote]

Heh, mulla on ollut toi apn sanoma puhelin ja kyllä, sillä voi soittaa suojauksesta huolimatta.

Ketju on lukittu.