Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kotoa oudon puhelimen

Vierailija
18.09.2014 |

Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.

Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.

Kommentit (1050)

Vierailija
521/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:33"]

Nyt se on tehty, heitin miehen pihalle. Löytämäni puhelimen heitin seinään kun mieheni tuli töistä kotiin.. En voinut vaan enää hillitä itseäni!! Olo on aivan hirveä, mutta helpottunut kun se sika on poissa... Tekisi mieleni polttaa hänen tavaransa!! Olen nyt todella henkisesti väsynyt enkä jaksaisi ajatella yhtään mitään. ap.

[/quote]

Eikös tämä ole oikean AP:n kirjoittama?

Kerrot heittäneesi miehen ulos (et sinä ulos), puhelin SEINÄÄN (ei parvekkeelta alas)... Outoa...

Nyt meni maku tähän juttuun.
[/quote]

Täällähän onkin todella vaikea esittää toista...
- ap (eikun oonko edes..?). No tällä kertaa en :)

Vierailija
522/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ap:lla jokin kamera jonka laittaisi kuvaamaan äijän liikkeitä tämän ollessa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:33"] Nyt se on tehty, heitin miehen pihalle. Löytämäni puhelimen heitin seinään kun mieheni tuli töistä kotiin.. En voinut vaan enää hillitä itseäni!! Olo on aivan hirveä, mutta helpottunut kun se sika on poissa... Tekisi mieleni polttaa hänen tavaransa!! Olen nyt todella henkisesti väsynyt enkä jaksaisi ajatella yhtään mitään. ap. [/quote] Eikös tämä ole oikean AP:n kirjoittama? Kerrot heittäneesi miehen ulos (et sinä ulos), puhelin SEINÄÄN (ei parvekkeelta alas)... Outoa... Nyt meni maku tähän juttuun. [/quote] Täällähän onkin todella vaikea esittää toista... - ap (eikun oonko edes..?). No tällä kertaa en :)

[/quote]

No 177 yläpeukkua, niin aika moni luuli tätä Ap:n kirjoittamaksi. Ja mullahan oli tuossa kysymysmerkki, että oliko AP:n kirjoittama. No, tää nyt olikin hyvä tarina, mutta maku silti meni, kun muutellaan sanomisia. Olis pysyny tarinassa. 

Vierailija
524/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
525/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:33"] Nyt se on tehty, heitin miehen pihalle. Löytämäni puhelimen heitin seinään kun mieheni tuli töistä kotiin.. En voinut vaan enää hillitä itseäni!! Olo on aivan hirveä, mutta helpottunut kun se sika on poissa... Tekisi mieleni polttaa hänen tavaransa!! Olen nyt todella henkisesti väsynyt enkä jaksaisi ajatella yhtään mitään. ap. [/quote] Eikös tämä ole oikean AP:n kirjoittama? Kerrot heittäneesi miehen ulos (et sinä ulos), puhelin SEINÄÄN (ei parvekkeelta alas)... Outoa... Nyt meni maku tähän juttuun. [/quote] Täällähän onkin todella vaikea esittää toista... - ap (eikun oonko edes..?). No tällä kertaa en :)

[/quote]

No 177 yläpeukkua, niin aika moni luuli tätä Ap:n kirjoittamaksi. Ja mullahan oli tuossa kysymysmerkki, että oliko AP:n kirjoittama. No, tää nyt olikin hyvä tarina, mutta maku silti meni, kun muutellaan sanomisia. Olis pysyny tarinassa. 

[/quote]

Rautalanka: 

Jos tuo on jonun randomin kirjoittama niin ap ei ole silloin muunnellut sanomisiaan. 

Vierailija
526/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tää on näköjään aikuisten ihmisten päiväkoti. joko ap leikki tai joku Random leikki ap.n nimissä. Kummassakin tapauksessa lapsellista ja typerää touhua! av ei oo enää kiva palsta! jotkut näköjään haluaa pilata palstan.

Vierailija
527/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
528/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, jokin aika sitten veljeni osti uuden puheimeen niin tietenkin hän heti laitoi salasanan/koodi. Otin sen ja rupesin sitä tutkimaan, leikiten hän sanoi minulle jos osat niin avaa puhelimeen. Minä sitten tietenkin yritin laita salasanan mutta oli koko ajan väärä, MUTTA kolmanen yrittyksen jälkeen se pyytää sen sähköpostiositteen jonka on siihen puhelimeen rekisteröinnyt. Kun sen sähköpostiositteen laitat niin puhelin aukeaa. Vejeni oli ihan ihmeissään kun annoin hänelle puhelimeen, vieläkiin nauratta :)

Toivottavasti saat puheimen auki.

Vierailija
529/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju vähään aikaa! Vähän sama, kun ne miehen seurailut pitkin kyliä aikoinaan!;)

Vierailija
530/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tällaisiin pitkiin ketjuihin tulee aina monta feikki-ap:tä. En tiedä, saako ihmiset feikkauksesta jotain kiksejä.

Vierailija
531/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:53"]

Paras ketju vähään aikaa! Vähän sama, kun ne miehen seurailut pitkin kyliä aikoinaan!;)

[/quote]

Mistäs tuo miesten seurailu-juttu löytyy? 

:DD

Mä kyll ootan tosissani et miten tässä käy, tosi kuumottava tilanne!

Vierailija
532/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap!! Tule kertomaan kuulumisia. älä unohda meitä!

t. sun av-jengi

Vierailija
533/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:39"]

Olisipa ap:lla jokin kamera jonka laittaisi kuvaamaan äijän liikkeitä tämän ollessa yksin.

[/quote]

Mieluummin ei. Se nyt ainakin olisi laitonta, tuo puhelimen tutkiminenkin nimittäin on.

Vierailija
534/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinkö nähdä puhelinta sen soidessa? Eikös noissa vanhoissäkin alku näytöllä soittajan numero tai nimi jos on tallennettuna yht.tietoihin.. ainakin näkisit jos mies soittaa siihen itse, luuri vaan pitäs olla ulottuvilla.

Periaatteessa olen rehellisen keskustelun kannalla, mutta tässä tilanteessa voi tosiaan olla helppoa valehdella vaan ettei tiedä suurista mitään tai, että se kuuluu jollekin kaverille. Jos kuitenkin päädytte asiasta juttelemaan niin vaadi nähdä viestit ja puhelutiedot heti, ettei mies ehdi siivota puhelinta välissä.

Vierailija
535/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:53"]

[/quote]

Mistäs tuo miesten seurailu-juttu löytyy? 

:DD

Mä kyll ootan tosissani et miten tässä käy, tosi kuumottava tilanne!

[/quote] Tässä tämä legenda

http://www.vauva.fi/keskustelu/1429520/ketju/aion_varjostaa_miestani

Vierailija
536/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ehdiTkö? 234

Vierailija
537/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko ihan sairaita, ei muuta elämää??

T:joku, joka on oikeasti joutuntu kriisiin miehen valheiden kautta, jotka juurikin paljastuivat puhelimitse..

Vierailija
538/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:53"]Hei ap, jokin aika sitten veljeni osti uuden puheimeen niin tietenkin hän heti laitoi salasanan/koodi. Otin sen ja rupesin sitä tutkimaan, leikiten hän sanoi minulle jos osat niin avaa puhelimeen. Minä sitten tietenkin yritin laita salasanan mutta oli koko ajan väärä, MUTTA kolmanen yrittyksen jälkeen se pyytää sen sähköpostiositteen jonka on siihen puhelimeen rekisteröinnyt. Kun sen sähköpostiositteen laitat niin puhelin aukeaa. Vejeni oli ihan ihmeissään kun annoin hänelle puhelimeen, vieläkiin nauratta :)

Toivottavasti saat puheimen auki.
[/quote]
3 bäärän koodin jälkeen kysyy buk-koodia. Näppäinlukon koodia voi näpytellä väärin vaikka maailman tappiin

Vierailija
539/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 18:31"]

Olipa tylsä :/ se peruukki päässä miestään stalkannut oli paljon parempi keissi!

[/quote]

Olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi!!

Vierailija
540/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies niitä numeroita eikä viestejä näytä vaan ihan varmasti tuhoaa ne ensin nopeasti jos luuri kädessä. Sen jälkeen se voi selitellä, ettei ollut kuin yksi ja sen kanssa vaan kahvilla.

Ketju on lukittu.