Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kotoa oudon puhelimen

Vierailija
18.09.2014 |

Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.

Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.

Kommentit (1050)

Vierailija
501/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin sinne puhelimen sisään oman sim-korttini ja katsoisin, mitä viestejä ja numeroita on jäänyt sinne puhelimen muistiin. Ei kaikki tallennu automaattisesti sim-kortille.

Vierailija
502/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy huorissa ja sillä on prepaidnumero siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:44"]

Se käy huorissa ja sillä on prepaidnumero siinä.

[/quote]

Se ON huora ja puhelin on työpuhelin.

Vierailija
504/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tästä ketjusta mieleen vanha tapahtuma. En koskaan epäillyt miestäni, ennen kuin nyt.

Maksaessani laskuja laskupinossa oli joku ihmeellinen vieras numero ja siitä huutelin miehelleni. Hän selitti, että se oli joku sivu numero jonka antoivat puhelinliittymän mukana, jos joskus tarvitsee ylimääräistä numeroa. Onko sellaista tapaa oikeasti olemassakaan?? Puhelinlaskua siinä ei tainnut juurikaan olla.

Vierailija
505/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:06"]Yksi tuttavani perhe rikkoutui kun ukkonsa löysi vaimonsa kakkosluurin. Noita sattuu.
[/quote]
Niin munkin. Näitä oikeasti sattuu.

Vierailija
506/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:59"]Minulle tuli tästä ketjusta mieleen vanha tapahtuma. En koskaan epäillyt miestäni, ennen kuin nyt.

Maksaessani laskuja laskupinossa oli joku ihmeellinen vieras numero ja siitä huutelin miehelleni. Hän selitti, että se oli joku sivu numero jonka antoivat puhelinliittymän mukana, jos joskus tarvitsee ylimääräistä numeroa. Onko sellaista tapaa oikeasti olemassakaan?? Puhelinlaskua siinä ei tainnut juurikaan olla.
[/quote]

On sellaisia, niissä saattaa olla myös ilmaista puheaikaa. Terveisin puhelinmyyjä :(

Vierailija
507/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:59"]Minulle tuli tästä ketjusta mieleen vanha tapahtuma. En koskaan epäillyt miestäni, ennen kuin nyt.

[/quote]

On sellaisia, niissä saattaa olla myös ilmaista puheaikaa. Terveisin puhelinmyyjä :(
[/quote]

*:)

Vierailija
508/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:59"]

Minulle tuli tästä ketjusta mieleen vanha tapahtuma. En koskaan epäillyt miestäni, ennen kuin nyt.

[/quote]

mun laskuissa keikkui pitkään mokkulan numero, joka oli aivan samannäköinen kuin puhelinnumero. Se tuli jonun tarjouksen mukana, joka oli edullen, vaikka en tarvinnutkaan sitä mokkulaa

Vierailija
509/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän olisi jännää päästä näkemään miehen vakipuhelimesta minne sillä on soiteltu.
Numeropalvelusta koittaisi sitten "hämyisimpiä" numeroita selvittää.
Onnistuisko tulevana yönä?

Vierailija
510/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että jos pääset vastaamaan siihen puhelimeen kun se soi niin se samalla avaa sen sulun eikä se välttämättä mene heti takaisin lukkoon.

Vierailija
511/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh! Ei tässä voi muuta kuin toivoa, että ap saa elämän järjestykseen. Kokemuksesta sanon, että miestä ei kannata ottaa takaisin. Ihan k ä s i t t ä m ä t ö n t ä.

Vierailija
512/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:59"]Minulle tuli tästä ketjusta mieleen vanha tapahtuma. En koskaan epäillyt miestäni, ennen kuin nyt. Maksaessani laskuja laskupinossa oli joku ihmeellinen vieras numero ja siitä huutelin miehelleni. Hän selitti, että se oli joku sivu numero jonka antoivat puhelinliittymän mukana, jos joskus tarvitsee ylimääräistä numeroa. Onko sellaista tapaa oikeasti olemassakaan?? Puhelinlaskua siinä ei tainnut juurikaan olla. [/quote] On sellaisia, niissä saattaa olla myös ilmaista puheaikaa. Terveisin puhelinmyyjä :(

[/quote]

Ok, kiitos. Minä voin siis sittenkin luottaa mieheeni :). Pelkäsin jo pahinta.

Vierailija
513/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi, että huomenna ap sanoisi miehen tullessa kotiin:

"Mun täytyy mennä Mirkulle, kun löysin eilen puhelimen ja nyt keksin, että Mirkulla oli tällainen kun kävi meillä eilen. Se vaan on sammunut, niin en voi soittaa siihen." Ja sitten katsot miehen naamaa. Jos puhelin ei ole hänen, hän antaa viedä sen Mirkulle. Jos on miehen, niin estää tämän aikeen. Jos väittää kaverin puhelimeksi, sano, että voit viedä sen itse kun olet sinnepäin matkalla.

Vierailija
514/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ap ottaa sim-kortin ja laittaa sen omaan puhelimeensa (niin on ainakin se puhelimen lukko -ongelma ohitettu). Sitten vaan kokeilee ne yleisimmät pinit 0000 ja 1234.

Googleta puhelimen merkilllä, että miten voi lukon kiertää.

Vierailija
515/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap katsonut esim. eniron sivulta, että onko miehen nimissä toinen liittymä? Tiedätkö millaista koodia miehesi yleensä käyttää? Pankkikortin numero tms?

Vierailija
516/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, löytyykö sulta mokkula? Pistä sim mokkulaan ja koneeseen kiinni, aukeaa mobilepartner josta klikataan netti päälle. MUTTA sieltä löytyy välilehti tekstiviesteille ;)

Vierailija
517/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit ottanu selvää onko sen miehen nimellä muita numeroita ja soittanut sille miehelle ja kertonut tästä.. 

Vierailija
518/1050 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 21:18"]

Vie se liikkeeseen avattavaksi, joku sitä jo ehdottikin.

[/quote]

Luulet että ne avaavat sen kun vaan selittää että unohti? Joo eivät avaa. :D Kuka tahansahan voisi viedä kenen tahansa puhelimen avattavaksi.
[/quote]
Ennen ainakin avasivat.

Vierailija
519/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:33"]

Nyt se on tehty, heitin miehen pihalle. Löytämäni puhelimen heitin seinään kun mieheni tuli töistä kotiin.. En voinut vaan enää hillitä itseäni!! Olo on aivan hirveä, mutta helpottunut kun se sika on poissa... Tekisi mieleni polttaa hänen tavaransa!! Olen nyt todella henkisesti väsynyt enkä jaksaisi ajatella yhtään mitään. ap.

[/quote]

Eikös tämä ole oikean AP:n kirjoittama?

Kerrot heittäneesi miehen ulos (et sinä ulos), puhelin SEINÄÄN (ei parvekkeelta alas)... Outoa...

Nyt meni maku tähän juttuun.

Vierailija
520/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tylsä :/ se peruukki päässä miestään stalkannut oli paljon parempi keissi!

Ketju on lukittu.