Löysin kotoa oudon puhelimen
Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.
Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.
Kommentit (1050)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:21"]
Mitä tästä opimme. Myös sen ettei koskaan kannata aloittaa mitään ihmisen kanssa jolla on prepaid, huijaa ihan alkeista lähtien. Tämä siis niille, jotka tutustuu uuteen ihmiseen ja hän antaa prepaid numeronsa.
[/quote]
No huoh, oletko tietoinen että kaikki eivät saa aukaistua puhelinliittymiä omiin nimiinsä ilman kallista maksua? Heitä kutsutaan luottotiedottomaksi. He eivät ole synonyymi pettäjille. He eivät ehkä halua availla liittymiä toisen nimiin. Salainen numerokin voi olla normiliittymässä, koska ei jaksa ylimääräisiä yhteydenottoja mistään suunnasta. Kuulun sellaisiin ihmisiin itse. Prepaid voi olla myös ilman luottotiedottomuutta. En ihmettelisi tässä holhousyhteiskunnassa, niitä kun ei tarvitse rekisteröidä omiin nimiinsä. Olet yksinkertainen ja tyhmä kyllä jos sitä pidät tarinan opetuksena. Se on ennemminkin se, että "älä luota keneenkään ja muista, että loppupeleissä olet täällä maailmassa täysin yksin. Ja, arvosta hyvää silloin kun sitä sinulla on" :)
[/quote]
Näin on, prepaidiin voi olla monia syitä: esim meillä lapsella oli prepaid koska soppareista huolimatta tuli aina lisälaskua, nyt 10€/kk ja sitten puhelin kiinni. Muutamassa kuukaudessa oppi.
Miehellä oli prepaid kun vaihtoi työtä ja joutui luopumaan puhelimestaan n kuukautta ennen kuin sain uuden työpuhelimen. Ihan turha tehdä sopparia kuukauden takia.
Ap:n tilanne tosin vaikuttaa pässinlihalta....:(
Nyt on menny tosiaan tangat ja stringit sekaisin. Nainen ei ikinä käyttäisi sanaa "tangat".
Ap, tule jo kertomaan montako lautasta on mennyt päreiksi???
Jumalauta että naiset on katkeria. Sen siitä saa kun päästää liian kauas keittiöstä, alkavat tunkea nenäänsä toisten yksityisasioihin.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:21"]
Mitä tästä opimme. Myös sen ettei koskaan kannata aloittaa mitään ihmisen kanssa jolla on prepaid, huijaa ihan alkeista lähtien. Tämä siis niille, jotka tutustuu uuteen ihmiseen ja hän antaa prepaid numeronsa.
[/quote]
No huoh, oletko tietoinen että kaikki eivät saa aukaistua puhelinliittymiä omiin nimiinsä ilman kallista maksua? Heitä kutsutaan luottotiedottomaksi. He eivät ole synonyymi pettäjille. He eivät ehkä halua availla liittymiä toisen nimiin. Salainen numerokin voi olla normiliittymässä, koska ei jaksa ylimääräisiä yhteydenottoja mistään suunnasta. Kuulun sellaisiin ihmisiin itse. Prepaid voi olla myös ilman luottotiedottomuutta. En ihmettelisi tässä holhousyhteiskunnassa, niitä kun ei tarvitse rekisteröidä omiin nimiinsä. Olet yksinkertainen ja tyhmä kyllä jos sitä pidät tarinan opetuksena. Se on ennemminkin se, että "älä luota keneenkään ja muista, että loppupeleissä olet täällä maailmassa täysin yksin. Ja, arvosta hyvää silloin kun sitä sinulla on" :)
[/quote]
No ei sitä tarvi itseään hikeen vetää sillä onhan poikkeuksia, mutta itse en kyllä ala mihinkään prepaid miesten kanssa, jotain mätää niissä aina on ja siitä ksityksestä en luovu, omanipa on ja pitänyt tähän asti kutinsa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:31"]Jumalauta että naiset on katkeria. Sen siitä saa kun päästää liian kauas keittiöstä, alkavat tunkea nenäänsä toisten yksityisasioihin.
[/quote]
Pidä sinä turpas kii ;)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:23"]
Nyt on menny tosiaan tangat ja stringit sekaisin. Nainen ei ikinä käyttäisi sanaa "tangat".
[/quote]
Ap:n mies on näköjään homo, mikään noissa tänne lainatuissa viesteissähän ei ilmennä sitä että kyseessä ois nainen tai naiset, vaan voivat olla miehiäkin. Tuo tangat kertoo siitä. Enkelikin voi olla ihan hyvin myös peitenimi miehelle. Ap:n mies on siis elänyt kulissiheterosuhteessa ap:n kanssa koko ajan.
Miehet nyt on tuommosia sikoja :p
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:00"]
Mua ihmetyttää tuo viestintäsalaisuudesta nillittäjät. Lain rikkominenko on aina samanarvoinen rikos? Ei joku viestien lukeminen sentään mikään murha ole. Jos mä vahvasti epäilisin rankkaa pettämistä niin kyllä saattaisin riskeerata jonkun sakkotuomion saamisen ja ihan tietäen rikkoa lakia ja puolison yksityiselämän suojaa tuollaisen selvittämiseksi. Ja pitäisin hyvin epätodennäköisenä, että uhri tekisi rikosilmoitusta. Jos tekee niin tekee, myöntäisin ehdottomasti syyllisyyteni ja maksaisin sakot kyllä.
[/quote]
Ihan niin kuin se, että olet suostuvainen maksamaan sakot, oikeuttaisi tekemään rikoksen. Valoja nyt hei. Ei niitä lakeja sovi tulkita kuten haluaa eikä tässä tapauksessa ole lieventäviä asianhaaroja.
En siis sano, etten itse tuossa tapauksessa välttämättä malttaisi olla lukematta viestejä mutta toi oikeutetuks väittäminen on kyllä täyttä paskaa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:35"]
Hyvä, että pistit paskan pihalle, etkä jääny kuuntelemaan mitään idioottimaisia selityksiä ja anteekspyyntöjä, pidä itses arvokkaana, se sika ei ansaitse sua.
[/quote]
Ööö, missä vaiheessa ap pisti paskan pihalle... Sitän odotellessa...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:23"]
[/quote]
Mutta jos on teini/nuori aikuinen, saattaa huomaamatta, ihastuksissaan imeä miehen käyttämiä termejä tangoista suuhoitoon (vai mikä se oli)
[/quote]
No ei sitä tarvi itseään hikeen vetää sillä onhan poikkeuksia, mutta itse en kyllä ala mihinkään prepaid miesten kanssa, jotain mätää niissä aina on ja siitä ksityksestä en luovu, omanipa on ja pitänyt tähän asti kutinsa.
[/quote]
Minäpä tapailen aivan ihanaa "prepaid-miestä" :) Unohtelee luuriaan milloin mihinkin, välillä minunkin luokseni eikä räplää sitä moneen tuntiin eikä pidä myöskään äänettömällä kun kaverit soittelee. Olkoon vaikka 50 maksuhäiriömerkintää(?), mutta muita naisia ei ole, sen voin sanoa :)
Mies on toiminut tosi tyhmästi.
Miten ap? Kukaan ei ole rehdiyden nimissä kysellyt hänen tekemisistään. On vain otaksuttu että mies on sika.
Onko ap esim. pihdannut pitkään? Ollut jatkuvasti nalkuttamassa? Kärsiikö sairalloisesta
mustasukkaisuudesta? Ym.
Mitä jos mies on yrittänyt kaikkensa, mutta ap onkin ollut se "sika", joka on ajanut miehen toisen naisen luo?
Olen itse mies ja varmaan saan vihat päälleni, mutta lähes aina asioissa on kaksi puolta..
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:35"]
Hyvä, että pistit paskan pihalle, etkä jääny kuuntelemaan mitään idioottimaisia selityksiä ja anteekspyyntöjä, pidä itses arvokkaana, se sika ei ansaitse sua.
[/quote]
Ööö, missä vaiheessa ap pisti paskan pihalle... Sitän odotellessa...
[/quote]
Kannattaisiko seurata tarkemmin ketjua? Tuolta se löytyy, kun selailet taaksepäin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:50"]
Mies on toiminut tosi tyhmästi. Miten ap? Kukaan ei ole rehdiyden nimissä kysellyt hänen tekemisistään. On vain otaksuttu että mies on sika. Onko ap esim. pihdannut pitkään? Ollut jatkuvasti nalkuttamassa? Kärsiikö sairalloisesta mustasukkaisuudesta? Ym. Mitä jos mies on yrittänyt kaikkensa, mutta ap onkin ollut se "sika", joka on ajanut miehen toisen naisen luo? Olen itse mies ja varmaan saan vihat päälleni, mutta lähes aina asioissa on kaksi puolta..
[/quote]
Vitun lassukat, lopettakaa jo. Pihtaus ei oikeuta pettämiseen eikä tää keissi kyllä muutenkaan vaikuttanut siltä, että kotona ois asiat ollut huonosti.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:04"]Mies aneli kiltisti anteeksi, lupasin, että voidaan yrittää vielä, mutta ei enää piilotettuja salapuhelimia tai sitten kaikki on ohi. ap
[/quote] en usko :P
[/quote]no joo en ole ap.