Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kotoa oudon puhelimen

Vierailija
18.09.2014 |

Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.

Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.

Kommentit (1050)

Vierailija
241/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:19"]

Miksi oletetan koko ajan, että puhelin on miehen? Miksi kukaan ei ajattele, että se on vieraan naisen? Tätä tässä ketjun aikana olen ihmetellyt, että ei pidetä portteja auki, vaan tehty jokin päätös, ja sen perusteella tehdään suppeita päätöksiä.

[/quote]

Naisen puhelinhan se oli kun sisälsi naisen lähettämiä viestejä vastaanotettujen kansiossa. Ellei toki susta ole muka loogista se, että nainen lähettäisi omaan puhelimeensa viestejä jostain punaisista tangoistaan haloo?

Vierailija
242/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista viesteistähän huomaa ettei toinen ole tiennyt miehen olleen varattu!

[/quote]

Ai ei? Ehdotellut "ylitöitä" jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa onnellinen yh-mama! Ei tarvi epäillä ketään mistään eikä syynätä toisten puhelimia.

Eksäni oli just tollanen nilkki kuin ap:n ukko. Aika kauan kesti ennenkuin tajusin lähteä. Tajuttoman kauan pidin itseäni löyhässä hirressä ja olin mustasukkainen ihan kaikesta ja epäilin ihan kaikkea. Se epäileminen söi kaiken energiani, mutten uskaltanut päästää irtikään.

Kävin joskus miehen puhelinta ja sähköpostia läpi (vaikka podinkin siitä syyllisyyttä). Kun mies oli NIIIIIIN epäilyttävä ja outo, ni oli pakko hakea tukea epäilyksille. Miehellä oli aina salasanasuojattu puhelin ja todella usein pisti puhelimen kiinni kun saapui kotiin. Oli välttelevä ja vittumainen mua kohtaan. Ikinä ei saanut kysyä että missäs olit, se oli heti ahdistelua. Siitä älähtää kun kalikka kalahtaa....

Ne viestit... Voi helvetti kun joskus mies tuli kännissä kotiin ja unohti laittaa puhelimensa kiinni ja satuin tietämään hänen salasanansa ja menin ulos lukemaan niitä viestejä. Että se kehtas lähetellä kevyitä pillunvonkausviestejä vaikka keille tutuille naisille ja tyttösille. Ei ollu koskaan kovin moni vastannu, mutta se yrittäminen mua kuvotti. Että sellanen herrasmies, joka kovasti yrittää pokata itselleen seksiseuraa, muttei käy flaksi ja sit vittuilee kotona vaimolle.

Pakko se suhde oli lopettaa. En koskaan kertonut miehelle että tiedän hänen yksityisasioistaan. Se vaan kävi niin etovaksi että oli pakko häippästä.

Toivon että irtaudutte huonoista, epäilyttävistä suhteista ja saatte elää rauhallisin mielin, loistaa ja olla kevyitä, joko yksin tai yhdessä.

Vierailija
244/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin taas saatu yksi "onnellinen" avioliitto sopiviin uomiin. Mies pettää ja nainen viaton ja syytön kaikkeen. Nainen rikkoo lakia -> saa sympatioita osakseen ja jopa ison liudan neuvoja miten lisää rikkoa lakia.
Jos tilanne olisi toisin päin, olisi mies kivitetty aikoja sitten, kun kehtaakaan vaimoaan epäillä! Eihän naisessa koskaa ole vikaa, vaan aina vika on miehessä! AINA!

Jotenkin säälittää nää mammat täällä. Kumppaniin ei luoteta yhtään ja silti suhteelta vaaditaan luottamusta.

Vierailija
245/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:21"]

Miksi oletetan koko ajan, että puhelin on miehen? Miksi kukaan ei ajattele, että se on vieraan naisen? Tätä tässä ketjun aikana olen ihmetellyt, että ei pidetä portteja auki, vaan tehty jokin päätös, ja sen perusteella tehdään suppeita päätöksiä.

[/quote]

Naisen puhelinhan se oli kun sisälsi naisen lähettämiä viestejä vastaanotettujen kansiossa. Ellei toki susta ole muka loogista se, että nainen lähettäisi omaan puhelimeensa viestejä jostain punaisista tangoistaan haloo?

[/quote]

Eikun siis miehen puhelin* korjaus :D

Vierailija
246/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:44"]

Mä en silti tajua tuon ap:n miehen logiikkaa... miksi se itse soittelee omaan salaiseen puhelimeensa?? Jonka siis olettaa olevan himassa kaapin takana. Vai oliko se jo tajunnut, että luuri kadonnut??

[/quote]

Ääliö :D Mies on tietenkin huomannut, että puhelin ei ole kaapin takana ja olettaa, että on hukannut sen jonnekin muualle ja soittaa siihen, jos löytäjä vaikka vastaisi.

[/quote]

JOS tämä olisi totta, niin miksi mies soittaisi töistä puhelimeen, joka voi olla kotona ja jonka vaimo voi löytää vasta sen soidessa? Jos minä olisin tuo mies, en takuulla soittaisi puhelimeen töistä vaan kotoa silloin, kun vaimo ei ole kotona. Koska mies on säilyttänyt puhelinta kotona, hänen täytyy tietää, että kotona se on.

Ja tämähän on provo, mutta ihan vain siksi, että ap seuraavalla kerralla keksisi vedenpitävämmän tarinan.

Sitäpaitsi grafologiopintojeni perusteella uskallan väittää, että ap on itse kirjoittanut vastauksistakin aika monta muutakin, kuin ne, jotka sanoo kirjoittaneensa. Aina, kun ketju uhkaa pudota seuraaville sivuille, ap kirjoittaa vastauksen nostaakseen ketjun. :)

Vierailija
247/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli vitsi :D mut kyl tuli todella paljon viestejä. Terveisin ap 

Vierailija
248/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:24"]

Mä en silti tajua tuon ap:n miehen logiikkaa... miksi se itse soittelee omaan salaiseen puhelimeensa?? Jonka siis olettaa olevan himassa kaapin takana. Vai oliko se jo tajunnut, että luuri kadonnut??

[/quote]

Ääliö :D Mies on tietenkin huomannut, että puhelin ei ole kaapin takana ja olettaa, että on hukannut sen jonnekin muualle ja soittaa siihen, jos löytäjä vaikka vastaisi.

[/quote]

JOS tämä olisi totta, niin miksi mies soittaisi töistä puhelimeen, joka voi olla kotona ja jonka vaimo voi löytää vasta sen soidessa? Jos minä olisin tuo mies, en takuulla soittaisi puhelimeen töistä vaan kotoa silloin, kun vaimo ei ole kotona. Koska mies on säilyttänyt puhelinta kotona, hänen täytyy tietää, että kotona se on.

Ja tämähän on provo, mutta ihan vain siksi, että ap seuraavalla kerralla keksisi vedenpitävämmän tarinan.

Sitäpaitsi grafologiopintojeni perusteella uskallan väittää, että ap on itse kirjoittanut vastauksistakin aika monta muutakin, kuin ne, jotka sanoo kirjoittaneensa. Aina, kun ketju uhkaa pudota seuraaville sivuille, ap kirjoittaa vastauksen nostaakseen ketjun. :)

[/quote]

GrafologiO-opintojen kohdalla huutonaurua. Keksi nyt vähän parempi ennenkuin väität toista provoksi, jooko. ;)

Vierailija
249/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies soittanut siihen kun vaimo oli kaupassa. Ja koska puhelinta ei kotoa löytynyt, oletti sen sitten olevan töissä.

Vierailija
250/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:46"]Tämä oli vitsi :D mut kyl tuli todella paljon viestejä. Terveisin ap 
[/quote]

Joo ja kaikki uskoo, varsinkin kun oikea ap ei päätä viestejään saati kirjoita noin. :)

Vierailija
251/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli työpuhelin mukana kotonaan ja soitti siihen salaluuriin työpuhelimesta kun oli kotona. Näin oletan.

Vierailija
252/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:46"]Tämä oli vitsi :D mut kyl tuli todella paljon viestejä. Terveisin ap 
[/quote]provooo, et oo ap, mee muualle valehtelee.

Vierailija
253/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä vittu kiinostaa esim. Outo puhelin joka löytyi vaa. Kyl taitaa olla av mammat täälä jota kiinostaa ja tälläkin on kohta 10000 lukijaa?

Vierailija
254/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 17:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Muuten hyvä, mut ku grafologi tutkii käsialaa, siis paperille kirjoitettuja kiekuroita. Tekstianalyytikko tai semiootikko on se, joka tutkii ja analysoi tekstiä. Check your facts, woman!

Vierailija
255/1050 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuollaista pohtia. Se on vain puhelin. Turha uteliaisuus on akkamaista.

Vierailija
256/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:54"]Ketä vittu kiinostaa esim. Outo puhelin joka löytyi vaa. Kyl taitaa olla av mammat täälä jota kiinostaa ja tälläkin on kohta 10000 lukijaa?
[/quote]Ja mitähän se sua liikuttaa mistä kukakin on kiinnostunut, onko se sulta pois?

Vierailija
257/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aneli kiltisti anteeksi, lupasin, että voidaan yrittää vielä, mutta ei enää piilotettuja salapuhelimia tai sitten kaikki on ohi. ap

Vierailija
258/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli totta tai ei, olihan tämä jännittävämpää, kuin yksikään elokuva tai tv-sarja aikoihin! Ja valitettavasti tälläiset tapaukset ovat liiankin tuttuja monille :(

Vierailija
259/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:04"]Mies aneli kiltisti anteeksi, lupasin, että voidaan yrittää vielä, mutta ei enää piilotettuja salapuhelimia tai sitten kaikki on ohi. ap
[/quote] en usko :P

Vierailija
260/1050 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 lukijaa? TUSKIN sentään :D
Jokunen sama mamma jolla on joko tosi tylsä elämä tai (mikä todennäkösempää) on harvinaisen tyhmiä, luulee tänkin tarinan olevan totta

Ketju on lukittu.