Aviomies sanoi, että ei halua tehdä mitään kahdestaan kanssani
Keskusteltiin tuossa meidän perheen ajankäytöstä, on ollut aika vähän yhteistä aikaa, ja mua ärsyttänyt se, että kun yhteisiä vapaita joskus ollut, niin mies tehnyt aina omia juttujaan.
Tokaisi sitten noin. Kyllähän mä sen tavallaan olin jo huomannut, mutta tuntuu kyllä pahalta... Joskus tehdään perheenä asioita, mutta kahdestaan emme koskaan. Miten teillä muilla, joilla (pieniä) lapsia?
Kommentit (52)
Mies on vihainen, kun ei koskaan käydä kahdestaan missään, muttei ole kuitenkaan koskaan tehnyt mitään lapsenvahdin hankkimiseksi. Eli on katkera, kun MINÄ EN JÄRJESTÄ MITÄÄN. Häntä niin tunnetasolla kaltoinkohdellaan...
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:04"]
Perusteliko jotenkin?
[/quote]
No sanoi vaan, että käyttää vapaa-aikansa mielummin omiin harrastuksiin. Ja hänellä ei ole mielenkiintoa viettää aikaa kanssani, muuta kun perheenä. Hänen mielestään vietämme tarpeeksi aikaa yhdessä muutenkin, vaikka siis molemmilla vuorotyöt, eikä yhteisiä vapaita edes viikottain... Monta päivää menee niin, että nähdään vaan pikaisesti toisemme aamulla tai illalla.
AP
No oletko sä hauskaa seuraa?
Ehkä sun pitäisi hiukan tsempata ja järjestää jotain kivaa?
Jos mies taas pitää sua kivana seurana, niin eiköhän sekin jossain vaiheessa teille järjestä ohjelmaa?
Olette eroainesta. Liitto pysyy kasassa juuri siksi, että näette niin harvoin.
Jos mun mies sanoisi mulle noin, meidän parisuhde olisi ohi.
Hyvää yhteiseloa teillekkin vaan :D kohta ette enää voi sietää toistenne naamoja
Mun mies on aina ollut tuollainen. Harmittaa. Tutustuttiin 25 vuotta sitten ja nainisissa 15 v.
Yhdessä lasten takia.
Se tuttu tarina.
Itse olen lapseton ja onnellinen.
omahan tuo on vikasi kun pidät miestä itsestäänselvyytenä.
Jos miehesi olisi viisas ottaisi hän vähä etäisyyttä sinuun.
Ihme ämmiä täällä kun eivät tajua elämän olevan jatkuvassa
muutoksessa, mikä tänään riittää on huomenna yksi haukotus
muiden joukossa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:33"]omahan tuo on vikasi kun pidät miestä itsestäänselvyytenä.
Jos miehesi olisi viisas ottaisi hän vähä etäisyyttä sinuun.
Ihme ämmiä täällä kun eivät tajua elämän olevan jatkuvassa
muutoksessa, mikä tänään riittää on huomenna yksi haukotus
muiden joukossa.
[/quote]
...ja tätä kutsutaan "miesvihapalstaksi"...
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:09"]
No oletko sä hauskaa seuraa?
Ehkä sun pitäisi hiukan tsempata ja järjestää jotain kivaa?
Jos mies taas pitää sua kivana seurana, niin eiköhän sekin jossain vaiheessa teille järjestä ohjelmaa?
[/quote]
Ehkä en sitten ole.. Miten muuten voin asian ymmärtää? On joskus jonkun riidan yhteydessä sanonut minua tylsäksi...Ehkä se sitten tarkoittaa sitä oikeasti.
AP
Ja itsehän hän on tietenkin Aku Hirviniemi.
Itselläni ei aikanaan auttanut edes se, että järjestin ohjelmaa ja lapsenvahdin. Mies vaan ilmoitti, että ei häntä huvita. No ei tarvitse sitten enää jatkossakaan huvittaa. Totesin vain, että ei minun kanssani ole pakko olla.
Oon aina ihmetellyt miten jotkut antavat tommoisen jatkua kymmeniä vuosia. Onko se lapsillekkaan ok, että vanhemmat elää tunnekylmässä liitossa.. väkisinkin noissa liitoissa riidellään usein.
Noh omapa on elämänsä itse en aijo koskaan kyseiseen tilanteeseen joutua.
Miksi ihmeessä hän sitten on kanssasi, jos hän ei viihdy seurassasi? Ja mitä hän odottaa tulevaisuudelta sinun kanssasi, jos sen ainoa kiinnekohta on esim. lapsissa?
Minusta tuo on kyllä aika pitkän keskustelun paikka.
Eikö tuo ole jo melko selvästi sanottu että avioliittonne on ohi. Siis jos ei halua viettää aikaa aviopuolison kanssa. Meillä viikom kohokohtia on yhteiset hetket lenkkipolulla, saunassa tai viinilasin äärellä.
Meillä on sama juttu. Ei ole kuulemma aikaa. En tiedä mitä tekisin kun en erotakaan haluaisi.
Perusteliko jotenkin?